ادویه

ادویه آش رشته 20 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 60,500 تومان
قیمت : 63,525 تومان
  • طبع ادویه آش رشته گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • تعدیل طبع سرد آش

  • کمک به چربی سوزی

  • بهتر کردن عطر غذا

  • ادویه آش طعمی خوش و عطری ماندگار به آش رشته می دهد.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه آش رشته، نوعی ادویه ترکیبی با طبع گرم و عطری خاص وخوش مزه است ؛ این ادویه را می‌توان برای انواع آش و سوپ استفاده می شود.

آش یکی از اصیل ترین و ساده غذاهای ایرانی است که انواع مختلفی دارد از جمله آش رشته ، آش دوغ ، آش جو ، آش شعله قلم کار و … .در شهر های مختلف ایران نوع طبخ و مدل آش ها میتواند متفاوت باشد مثلا در آش سیرابی، برنج و عدس و در آش آلو زرد آلو ، لپه و گوشت میریزند. که به عنوان پیش غذا، غذای اصلی، افطاری، سحری، عصرانه و ... سرو می شود. اما محبوبیت آن در فصل سرما چند برابر می شود. حتی بسیاری از خانواده ها در شب یلدا دور هم آش رشته میل می کنند.

آش یکی از غذاهای ساده و سنتی ایرانیان است این غدای ساده به دلیل داشتن حبوبات سرشار از پروتئین و فیبر است که برای سلامتی بسیار مفید می باشد.و دارای موادی است که خواص بسیاری برای بدن دارد و به عنوان یک غذای کامل محسوب می شود. در قدیم نیز این نوع آش محبوبیت زیادی داشته است. پخت آش بسیار آسان است اما برای اینکه یک آش جا افتاده مهارت هایی لازم است.

یکی از این مهارت ها، استفاده از ادویه مخصوص آش رشته است. اگر شما می خواهید طعم آش رشته تان همانند آش های نذری شود، باید ادویه های مخصوص به آن را اضافه کنید تا عطر و طعم فوق العاده ای در آش به وجود آید.

ترکیبات ادویه آش

برای درست کردن یک آش رشته خوشمزه علاوه بر اینکه نیاز به فوت و فن های پخت آن هست ، لازم است بدانید چه ادویه هایی باعث خوشمزه تر شدن آش رشته میشود و همچنین استفاده از سبزی خشک آش مرغوب بسیار مهم است.و همچنین استفاده از رشته آش محلی و روغن حیوانی می توانید  یک آش خوشمزه و بینظردرست کنید.

دارچین: 20 گرم
زردچوبه: 100 گرم
فلفل عنابی:10 گرم
تخم گشنیز:100 گرم
پودر سیر:60 گرم
پودر پیاز:150 گرم
زنجبیل :50 گرم
فلفل سیاه :15 گرم
زیره سبز : 25 گرم
شوید خشک:15 گرم
  جعفری خشک  : 15 گرم
گشنیز خشک: 15 گرم
پودر نعناع:10 گرم
تخم شنبلیله:25
تخم شوید:25
جوز بویا:1عدد
هل باد:20 گرم
پونه کوهی:10 گرم
دانه خشخاش:50 گرم
نمک:50 گرم

این ادویه به دلیل داشتن ترکیبی از ادویه جات با طبع گرم، انتخابی مناسب برای تعدیل سردی آش است.به همین دلیل متعادل سازی طبع آش، یکی از اصلی‌ترین خواص این چاشنی  شناخته می‌شود.

استفاده از ادویه مناسب علاوه بر اینکه سبب خوشمزه شدن آن و گرم شدن طبع آش می شود ، برای درست کردن یک آش خوشمزه این ادویه انتخاب مناسبی برای آشپزی شما می باشد.

برای خرید ادویه آش اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده از ادویه آش # خرید  ادویه آش # خواص  ادویه آش # خرید چاشنی آش # خرید ادویه آش # spice # ترکیبات ادویه آش

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه آش رشته 20 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط