پودر

پودر فلفل سیاه قلم 6 میل اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 98,000 تومان
قیمت : 102,900 تومان
  • طبع فلفل سیاه گرم و خشک است.
  • بهبود سلامت گوارش
  • جلوگیری از سرطان
  • کاهش فشار خون
  • کمک به کاهش وزن
  • درمان سرماخوردگی و سرفه با فلفل سیاه
  • بهبود باروری در مردان
  • ضدافسردگی
  • سلامت پوست
  •  مقوی معده و بادشکن می‌باشد.
  • گرد آن باعث فرار حشرات می‌گردد و برای جلوگیری از بیدزدگی لباس در میان لباس‌ها بپاشند.
  • فلفل مقوی حافظه و اعصاب می‌باشد.
  • مسکن دردهای عصبی است.
  •  فلفل خون غلیظ را سبک می‌کند.
  • فلفل سیاه قلم 6 میل بعد از سفارش مشتری آسیاب می شود.

❗️ادویه ها و چاشنی ها باید در ظرف در بسته محکم فلزی یا شیشه ای نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پودر فلفل سیاه یکی از رایج‌ترین ادویه‌ها در سراسر جهان است و به‌عنوان پادشاه ادویه‌ها شناخته می‌شود.
این ادویه به‌عنوان اصلی‌ترین عضو آشپزخانه در پخت‌وپز غذاهای مختلف توسط بسیاری از خانواده‌های جهان محسوب می‌شود. این ادویه با لطافت و طعم عالی که دارد، یک ادویه همه‌کاره است و تقریباً هر غذایی را خوش‌طعم می‌کند. یک‌تکه فلفل سیاه می‌تواند یک چاشنی خوشمزه برای سبزیجات پخته‌شده، ماکارونی، گوشت قرمز، ماهی، مرغ و موارد بسیار دیگری از غذاها باشد. همچنین با سایر چاشنی‌های سالم ازجمله زردچوبه، هل، زیره، سیر و لیموترش به‌خوبی جفت می‌شود. از طرفی خواص سلامتی زیادی دارد. پس به شما نیز توصیه می‌کنیم از آن در آشپزی استفاده کنید تا از خواص فلفل سیاه بهره‌مند شوید.

از قدیم‌الایام از خواص فلفل سیاه در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شده است و هنوز هم کاربردهای فراوانی دارد. عطروطعم این ادویه غذاها را لذت‌بخش و به سلامت بدن کمک می‌کند.

طبع پودر فلفل سیاه چیست؟

طبع این ادویه در طب سنتی گرم و خشک است؛ بنابراین مصرف آن برای افراد با مزاج سرد و بلغمی‌ها بسیار مفید می‌باشد؛ اما افراد دارای مزاج گرم باید در مصرف آن احتیاط کنند و حتماً آن را با مصلحش استفاده نمایند؛ زیرا مصرف زیاد آن در افراد گرم‌مزاج می‌تواند حساسیت‌هایی مانند زخم‌ها و التهابات دهانی و مشکلات گوارشی را ایجاد نماید.

مصلح فلفل سیاه در طب سنتی برای افراد با مزاج گرم روغن بنفشه و برای افراد با مزاج سرد عسل است. مصرف مصلح به همراه فلفل سیاه احتمال بروز عوارض جانبی مانند حساسیت‌های معده را کاهش می‌دهد.

خواص پودر فلفل سیاه 

فلفل سیاه یک منبع غنی از فیبر، پروتئین و کربوهیدرات، مواد معدنی از جمله منگنز، مس، منیزیم، کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم و ویتامین هایی مانند ریبوفلاوین، ویتامین C، K و B6 می باشد. همچنین حاوی روغن ضروری به نام پیپرین است که در هنگام آروماتراپی، برای کاهش درد عضلات، مسائل گوارشی و حتی آرتریت التهابی مورد استفاده قرار می گیرد.

و همچنین دارای خواص ضد باکتری، آنتی اکسیدانی، تقویت کننده سیستم ایمنی و کاهش تب است.

فلفل همچنین میتواند برای افرادی که قصد ترک سیگار را دارند، به طور موثری کمک کننده باشد. فلفل سیاه باید در مقادیر متوسط مصرف شود و از مصرف بیش از حد آن اجتناب شود. زیرا یک ادویه است و نوعی از غذا محسوب نمی شود.

هنگامی که با مواد دیگری مانند زردچوبه، دارچین و زیره سبز مورد استفاده قرار میگیرد، ترکیبی عالی از ادویه ها را تشکیل می دهد.

آیا پودر فلفل سیاه جایگزین نمک می‌شود؟

یکی از بزرگ‌ترین فواید فلفل سیاه این است که شما را از خوردن نمک زیاد بازمی‌دارد. به‌طورکلی مصرف بیش از یک قاشق چای‌خوری نمک در روز توصیه نمی‌شود. متأسفانه ما روزانه با خوردن حتی برخی از شیرینی‌ها مانند انواع بیسکوییت و کلوچه نمک زیادی را وارد بدن می‌کنیم.

نمک می‌تواند میزان احتباس مایعات در بدن را افزایش دهد که خود عامل التهاب و ایجاد بیماری‌هایی مانند نارسایی‌های قلبی و فشارخون بالا می‌شود. همچنین بیماران کلیوی نباید زیاد از نمک استفاده کنند. ادویه‌ها و چاشنی‌های مختلفی را می‌توانید به‌جای نمک در غذاهای خود به کار ببرید که فلفل سیاه نیز یک جایگزین عالی برای نمک است. از موارد دیگر می‌توان به آب‌غوره، آب‌لیمو و … اشاره نمود.

کاربردهای آشپزی پودر فلفل سیاه 

فلفل سیاه را می‌توانید به روش‌های مختلفی در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید. نکته مهم این است که اگر برایتان امکان دارد خود دانه‌های اصلی فلفل سیاه را تهیه‌کرده و در خانه آسیاب کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرده و از خواص آن بهره‌مند شوید. حتی اگر این کار برایتان مقدور نیست فلفل سیاه را از فروشگاه‌های مورد اطمینان تهیه کنید تا مطمئن باشید که مواد دیگری با آن مخلوط نشده است.

بهترین روش‌هایی که می‌توانید از این ادویه عالی در رژیم غذایی خود استفاده کنید نیز عبارت‌اند از:

از فلفل سیاه به‌عنوان یک ماده در دستورالعمل‌ها برای اضافه کردن طعم و ادویه به گوشت، ماهی، سبزیجات، سس سالاد، سوپ، سرخ‌کردنی، پاستا و غیره استفاده کنید.
همچنین می‌توانید کمی فلفل سیاه به تخم‌مرغ‌های هم زده، نان تست آووکادو، میوه‌ها و سس‌های مختلف برای خوردن غذای تند اضافه کنید.
برای تهیه مرینیت یا به عبارتی مزه دار کردن انواع گوشت‌ها با استفاده از ادویه، 1/4 فنجان (60 میلی‌لیتر) روغن‌زیتون را با 1/2 قاشق چای‌خوری فلفل سیاه، 1/2 قاشق چای‌خوری نمک و کمی دیگر چاشنی‌های مورد علاقه خود ترکیب کنید. قبل از پختن یک غذای خوش‌طعم، این مواد را روی ماهی، گوشت یا سبزیجات بمالید که علاوه بر ایجاد یک طعم بی‌نظیر بوی خامی گوشت که معمولاً مورد علاقه ذائقه بسیاری از افراد نیست را از بین می‌برد.

شرایط نگه‌داری پودر فلفل سیاه قلم چگونه است؟

اگر شما بتوانید هر بار تنها به‌اندازه مورد نیازتان از دانه‌های فلفل سیاه آسیاب کرده و استفاده کنید، خواص فلفل سیاه بیشتر حفظ می‌شود. در غیر این صورت آن را در جای خشک و خنک نگه‌داری کنید. در این شرایط عمر فلفل سیاه حتی تا 2 الی 3 سال هم می‌رسد.

برای خرید فلفل سیاه قلم درجه یک به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده فلفل سیاه # خرید فلفل سیاه # خواص فلفل سیاه # خرید انواع ادویه جات اصل معطر # Black pepper 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر فلفل سیاه قلم 6 میل اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط