نمک

نمک طبیعی الماس

وزن : 1500 گرم

قیمت برای شما : 19,500 تومان
قیمت : 20,475 تومان
  • افزایش جذب مواد معدنی
  • حاوی 60 درصد مواد معدنی و مفید
  • جلوگیری از کم آبی بدن و تعادل مایعات
  • بهبود عملکرد مغز ماهیچه ها و سیستم عصبی
  • حمایت از سلامت گوارش ،بهبود سوزش و درد معده و یبوست
  • بارگیری شده با الکترولیت ها نظیر سدیم ،منیزیم،کلسیم ،ید ، روی و پتاسیم
  • نمک طبیعی الماس باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نمک طبیعی الماس یکی از مواد غذایی ضروری برای بدن است. طبیعت نمک، گرم و خشک و اصلاح کننده غذا می باشد. یعنی غذا را سالم و گند زدایی می کند. نمک طبیعی الماس تحت عنوان نمک طعام کامل (نمک دریاچه ها و معادن ایران بدون آنکه فرایند تصفیه در آنها صورت بگیرد)، بسته بندی می شود. این نمک به صورت طبیعی و به اندازه نیاز بدن حاوی منیزیم، کلسیم، پتاسیم، ید، منگنز و روی می باشد. حتی زنان باردار، افراد دارای فشار خون بالا، افراد دیابتی و بیماران قلبی نیز می توانند این نمک را به راحتی و بدون هیچ مشکلی مصرف کنند.

بهترین نوع نمک، نمک طبیعی است که هیچگونه ید و املاح به آن اضافه نشده باشد؛ در مورد رابطه نمک با تیروئید باید بگویم که تیروئید یک بیماری هورمونی است که نشات گرفته از اختلالات اندامهای اصلی مثل قلب، کبد و مغز است و برای تنظیم شدن تیروئید لازم است اختلالات این اندام ها برطرف شود.

نمکی خوب است که شفاف باشد، تلخ نباش، گلو را نزند، سفید باشد، مواد آلاینده نداشته باشد.

همچنین

نمک طبیعی یکی از مواد غذایی ضروری برای بدن است ، طبیعت نمک، گرم و خشک و اصلاح کننده غذا می باشد. یعنی غذا را سالم و گند زدایی می کند.

خوردن مقدار کمی نمک قبل از غذا، باعث می شود میکروب های معده که در حفره دهان افراد تجمع کرده اند به سرعت از بین بروند و خوردن نمک بعد از غذا باعث می شود غذای باقی مانده لای دندانها موجب خرابی دندان ها نشود.

امام علی (ع) می فرمایند: هر کس غذا را با نمک آغاز کند هفتاد درد و دردهای دیگری که بجز خداوند کسی از آنها آگاهی ندارد را از خود دور می نماید، اگر بر سر سفره ای نمک نباشد ملائکه حاضر نمی شوند و صحت بدن وجود ندارد و سفره برکت نخواهد داشت.

از امام باقر (ع) نقل شده که : نمک شفای هفتاد بیماری است و اگر مردم خواص نمک را می دانستند برای درمان مریضی ها فقط از آن استفاده می کردند.

خواص نمک طبیعی

1. خواص درمانی

نمک طبیعی می‌تواند موجب احیای سلامت و بر طرف کننده کک و مک، ضد چاقی و ضد ورم باشد. مصرف مقدار کمی نمک طبیعی قبل از غذا، باعث می شود میکروب های معده که در حفره دهان افراد تجمع کرده اند به سرعت از بین بروند و خوردن نمک بعد از غذا باعث می شود غذای باقی مانده لای دندانها موجب خرابی دندان ها نشود.

2. ضد عفونی کننده طبیعی

نمک طعام کامل، یک ضد عفونی کننده بسیار مناسب و طبیعی برای سبزیجات است. برای ضدعفونی کردن سبزیجات کافیست مقداری نمک را در آب بریزید و برای مدتی سبزیجات را در آن آب قرار دهید.

3. وجود عناصر مفید برای بدن

نمک طبیعی که توسط بشر دستکاری نشده و در طبیعت وجود دارد مثل نمک دریا، که حاوی سدیم، کلر، پتاسیم، ید، منیزیم، روی و کلسیم به میزان لازم برای سلامت سلول های بدن است و با تعادل خود نه تنها مضر نیست بلکه مفید نیز هست. ولی نمک صنعتی که فقط حاوی سدیم، کلر و گاهی ید صنعتی است، برای سلول ها می تواند سمی باشد.

یکی از موادی که در نمک تصفیه شده وجود ندارد ولی برای سلول ها بسیار ضروری است و نبودن آن موجب بیماری هایی مثل تشنج می گردد، یون منیزیم است و ماده دیگر که برای رشد سلول ها بخصوص در بچه ها لازم است عنصر روی می باشد که باز در روند تصفیه نمک به وسیله مواد شیمیایی از آن گرفته میشود.

ید موجود در نمک طبیعی طعام نیز اثر بسیار خوبی بر کارکرد غده تیروئید دارد. در حالی که ید شیمیایی اثرات سوء و خطرناکی دارد.یُد شیمیایی داخل بعضی از نمک های صنعتی موجود در بازار، بیش از بیست برابر نیاز بدن است که باعث ایجاد مشکل در افراد می گردد و اگر فردی پرکاری تیروئید داشته باشد، ید شیمیایی برای او سمی مهلک است.

بنابراین طب اسلامی- ایرانی مصرف نمک طبیعی بخصوص نمک دریا را توصیه و از مصرف نمک های صنعتی و تصفیه شده نهی می نماید.

برای خرید نمک طبیعی الماس به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده نمک طبیعی # خرید نمک طبیعی # خواص نمک طبیعی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نمک طبیعی الماس
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط