ادویه

ادویه سالاد و ماست 17 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 58,300 تومان
قیمت : 61,215 تومان
  • طبع ادویه ماست و سالاد گرم و خشک است.

  •  ادویه سالاد و ماست ترکیباتی از قبیل پودر سیر و پیاز خشک ،ترخون ،شوید خشک ،موسیر،پودر تخم گشنیز،نعناع خشک، پودر فلفل سیاه و قرمز ، پودر گل سرخ ، آویشن و کنجد را شامل می‌شود.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • این ادویه برای طعم دار کردن سالاد و ماست می باشد.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و منحصر به فرد است.

  • راز یک سالاد و ماست خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این ادویه کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  •  ادویه سالاد و ماست دارای عطر خوش بو و طعم مناسبی بوده و می‌تواند سالاد و ماست خانگی شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند سالاد و ماست را دارای طعمی متفاوت کنند.

  • ادویه ماست و سالاد عرضه شده در فروشگاه دارفلفل بدون هیچ ماده افزودنی یا رنگ مجزا و عاری از هر گونه ناخالصی و ناپاکی است و طی یک فرآیند بهداشتی تهیه و بسته بندی شده است.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

هنگامی که صحبت از یک رژیم غذایی سالم میشود، سالاد به عنوان یک جز اصلی در وعده های ما قرار میگیرد. برای این که سالاد را تبدیل به یک غذا یا میان وعده خوشمزه و هوس انگیز کنید به یک ادویه خوش عطر و طعم نیاز دارید.

ادویه سالاد و ماست با ترکیب خاص و متفاوت چند نوع ادویه به یک ادویه ترکیبی خارق العاده با عطر و مزه هوس انگیز برای انواع سالاد تبدیل شده است که هر کسی را به خوردن سالاد تشویق میکند
طعم دار کردن این مواد شرط اصلی خوشمزگی سالادهاست و با چاشنی سالاد به راحتی می‌توان یک طعم خارق‌العاده و متفاوت را به سالاد خود بدهید. علاوه بر آن بر خواص سالاد خود نیز بیافزایید.

در تولید چاشنی سالاد استفاده از مواد اولیه و سبزیجات مرغوب و سهم مصرف این مواد برای رسیدن به یک محصول ایده‌ال از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترکیبات تشکیل دهنده ادویه سالاد و ماست

ریحان خشک:50 گرم
پونه کوهی:50 گرم
نعنا خشک 100 گرم
آویشن شیرازی:25 گرم
شوید خشک :50 گرم
موسیر: 50 گرم
کنجد  200 گرم
تخم گشنیز:50 گرم
فلفل سیاه : 30 گرم
فلفل قرمز 10 گرم
پاپریکا :25 گرم
نمک:50 گرم
پودر گل محمدی ‏ 50 گرم
ترخون خشک 25 گرم
پودر پیاز:50 گرم
پودر سیر:50 گرم
زیره سبز : 50 گرم

 خواص بعضی از مواد چاشنی سالاد و ماست

همانطور که مشاهده می کنید تمامی این ادویه و چاشنی ها طبیعت گرم دارند تا مزاج سرد ماست و سالاد را خنثی کنند.

پونه

پونه از خانواده نعنا بوده و گل‌های صورتی و بنفش دارد.پونه خشک درجه یک طعم گس و تلخی داشته که پس از چند دقیقه این طعم به خنکی تبدیل می‌شود.

این گیاه خاصیت تقویت‌کنندگی داشته و آرام کننده اعصاب است. تشنج را برطرف می‌کند و به درمان اسهال و مشکلات روده‌ای کمک می‌کند.

بی‌اشتهایی و درد معده را کم کرده و احساس سنگینی پس از صرف غذا و رفلاکس را بهبود می‌بخشد. جویدن برگ‌های ان برای برطرف کردن سکسکه مفید است.

به تنظیم قاعدگی کمک کرده و ترشح هورمون‌های استروژن و پروژسترون را کنترل می‌کند. به دلیل ترکیبات شیمیایی موثری که دارد به تولید گلبول‌های سفید کمک کرده و بهبود بیماری را تسریع می‌بخشد. متابولیسم بدن را بالا برده و به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند.

نعناع

نعناع یک گیاه فوق‌العاده با خواص دارویی بسیار و طبع گرم و خشک است. گیاه نعنا حاوی بالاترین مقدار آنتی اکسیدان نسبت به سایر گیاهان موجود می‌باشد. همچنین نعنا آرامش بخش است و خاصیت پاک‌کنندگی و سم‌زدایی دارد. از التهاب در معده جلوگیری می‌کند، کام را پاک می‌کند و فرآیند هضم را تقویت می‌کند. و به راحتی می تواند سردی و نفخ درون ترکیب ماست و خیار را از بین ببرد.

کنجد

کنجد حاوی دو فنول سامولین وسامیناند است که به درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند، به عنوان مثال فشار خون و کلسترول را کاهش می‌دهد. همچنین باعث افزایش جذب ویتامین E‌ در بدن شده و کبد را از آسیب‌های رادیکال محافظت می‌کند.

گشنیز 

پودر تخم گشنیز جزو ادویه ای با عطر بسیار زیاد جهت خوش طعم کردن غذاها است. این ادویه در اکثر غذاها در کشور هندوستان استفاده می شود. خاصیت ضد عفونی کنندگی این گیاه همواره زبانزد در میان گیاهان دارویی بوده است. امروزه استفاده از آن به عنوان ادویه ای جهت رژیم های لاغری در بسیاری از غذاها بوده و در کنار آن ویتامین های مورد نیاز بدن، نظیر ویتامین A، بتاکاروتن و ویتامین C را تامین می کند.

گشنیز مانع ترش شدن غذا در معده شده و درد صفرا را تا حد بسیار زیادی تسکین می‌دهد .همچنین عاملی در ترشح انسولین است و به عنوان سبزی کاهنده قند خون شناخته شده و آن را گیاه ضد دیابت نیز می‌نامند. درمان جوش‌های دهان و تسکین درد دهان نیز با گشنیز امکان پذیر است.

 آویشن

آویشن از گیاهان مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بیماری های گوارشی و تنفسی می باشد. کاهش فشار خون و کلسترول سبب مفید بودن استفاده از این ادویه خوش طعم و خوش عطر به عنوان بستر چاشنی ها در غذاها شده است. از مهمترین خاصیت این گیاه دارویی توانایی آن برای مبارزه با انواع تومورها و سرطان ها است. بسیاری افراد آویشن را گیاهان خانواده نعنا تلقی می کنند که دارای طبیعت گرم در خود بوده و به راحتی سردی و نفخ غذاها را از بین می برد.

 موسیر 

عطر ادویه و پودر موسیر به خودی خود اشتهای آدمی را زیاد می کند. خاستگاه گیاه موسیر در غرب آسیا است. موسیر جزو گیاهان غده‌ای می باشد. پس از حدودا سه ماه از کاشت آن، شروع به گل دادن می کند و در این زمان قابل برداشت است. بهتر است بدانید شکل ظاهری موسیر با سیر کاملا فرق دارد. گیاه موسیر سرشار از فیبر بوده و دارای ویتامین هایی نظیر A و C است. گیاه موسیر همانند سیر دارای آلیسین است که می تواند در مهار کردن رادیکال های آزاد بسیار موثر باشد؛ به همین جهت از خاصیت ضد سرطانی زیادی برخوردار است. مصرف پودر موسیر به راحتی از شما در برابر ابتلا به بیماری هایی نظیر سرطان‌های معده، روده و ریه محافظت می‌کند. در ضمن طبیعت پودر موسیر گرم و خشک و به راحتی طبعیت سرد ماست و خیار را متعادل می سازد.

فلفل سیاه

از خواص این ادویه می توان به وجود منیزیم درون آن و مجددا خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی اش اشاره نمود. فلفل سیاه نیز از طبیعت گرمی برخوردار بوده و به راحتی سردی درون ماست و خیار را دفع می کند. جالب است بدانید در طب سنتی گفته می شود سردی ماست برای مغز اصلا خوب نیست؛ این در حالی است که فلفل سیاه برای سلامت مغز شما بسیار عالی است. پس استفاده از این ادویه درون ماست مفید خواهد بود.

پودر گل سرخ

پودر گل سرخ نیز از گلبرگ های خشک شده ی گل محمدی تهیه می شود و دارای طبیعت گرم جهت خنثی نمودن غذاهایی با مزاج سرد مفید می باشد.

این چاشنی طبیعی باعث خوش طعم شدن سالاد و ماست می‌شود و از چاشنی‌های پرطرفدار می‌باشد.با توجه به خواص بسیار زیادی که ادویه ماست و سالاد برای سلامتی شما دارد، خرید ادویه ماست و خیار از فروشگاه بهسا مارکت به شما پیشنهاد می‌شود. با خرید این ادویه می‌توانید ماست و خیار را با طعم بسیار بهتری در وعده‌‌های غذایی میل کنید. 

برای خرید ادویه ماست و سالاد اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه ماست و سالاد # خرید ادویه ماست و سالاد # خواص ماست و سالاد # خرید ماست و سالاد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه سالاد و ماست 17 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط