پودر

پودر موسیر اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 125,000 تومان
قیمت : 131,250 تومان
  • موسیر خشک دارای طبع گرم و خشک است
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • تقویت قوای جنسی
  • کاهش سردردهای میگرنی
  • باعث کاهش قند خون می شود
  • خاصیت ضد باکتری دارد برای تقویت دستگاه گوارش مناسب است
  • کلسترول خون را کم می کند
  • پس اگر چربی خون یا دیابت دارید استفاده از موسیر به عنوان یک چاشنی درمانگر بسیار مناسب است.
  • ❗️ادویه ها و چاشنی ها باید در ظرف در بسته محکم فلزی یا شیشه ای نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

موسیر گیاهی است از خانواده سیر و پیاز که هم در طب سنتی به عنوان داروی گیاهی از آن استفاده می شود و هم به عنوان ادویه در انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر موسیر مانند سیر و پیاز خاصیت آنتی اکسیدانی ، رقیق تر کردن خون یا خواص آنتی باکتریالی دارد اما مواد معدنی و ویتامین های موجود در آنها با هم متفاوت است یکی از ویژگی های بارز موسیر بو ندادن دهان پس از مصرف آن است.

سیر و موسیر هر دو خاصیت ضد سرطانی به دلیل وجود گوگرد دارند ، موسیر به شکل پیازی تقریبا درشت از ریشه این گیاه که در زیر خاک بزرگ شده است در می آید و همراه محصولات و فرآورده های مختلفی به کار میرود.

موسیر حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان، فلاونوئید هایی مانند کورستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم از جمله گوگرد، پتاسیم و منگنز می باشد.

ویتامین های C و A و فسفر و منیزیم موجود در موسیر برای سلامت استخوان و بهبود رشد نوزادان و کودکان ضروری است.

خواص پودر موسیر خشک

  موسیر خشک دارای طبع گرم و خشک است

 درهمه فصول می توان از خشک شده آن در غذا استفاده کرد و خواص آن را به روش خوراکی مورد استفاده قرار داد.

 افرادی که به بهداشت پوست و موی خود اهمیت می دهند، به این خشکبار نگاه ویژه ای دارند. موسیر خشک شده، دارای گوگرد زیادی است و به همین دلیل برای لطافت و شفافیت پوست مفید است. برای این کار می توانید مقداری میوۀ خشک شدۀ موسیر را در آب گرم خیس کنید و صبح، صورت خود را با آن آب شستشو دهید.

گوگرد زیاد موجود در موسیر خشک شده، باعث تقویت فولیکول مو نیز می شود و برای کاهش ریزش مو اهمیت دارد. برای لطافت مو نیز مقداری موسیرِ خشک شده را در آب خیس کنید تا عصارۀ آن به خوبی گرفت شود. سپس با این آب، یک بار موهای سر را آبکشی کنید و اجازه دهید یک ربع روی مو باقی بماند. سپس موها را با آب گرم و شامپو شستشو دهید. گوگرد موجود در این خشکبار برای تنظیم جریان خون و سم زدایی از بدن و به ویژه تصفیۀ کبد از اهمیت زیادی برخوردار است.

 اگر در خانه موسیرِ تازه ندارید، برای درمان محل نیش حشرات، می توانید یک برگ خشک شدۀ موسیر را خیس و مرطوب کنید و بر روی محل مورد نظر قرار دهید.

 پودر موسیر ، حاوی مواد مینرال و ویتامین های بسیار زیاد برای رشد جنین و سلامت خانم های باردار می باشد. همچنین چیپس موسیر به دلیل مقدار زیاد فولات، برای تکمیل سیستم عصبی جنین مؤثر است.

 موسیر خشک شده، منبع غنی از ویتامین های A، C و همچنین فسفر و منیزیم است؛ که این مجموعه برای سلامت استخوان و رشد مناسب نوزاد و کودک مثمر ثمر است.

 موسیر خشک منبع سرشار گوگرد است. گوگرد به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد، قادر است به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی قوی برای درمان انواع سرماخوردگی ها، آلرژی، تب، و انواع آنفولانزاها مورد استفاده قرار گیرد.
در مورد گل گیاه موسیر نیز این نکته را در نظر داشته باشید که این گل زیبا، یک آنتی هیستامین طبیعی است.

 پودر موسیر می تواند ذخایر چربی بدن را کاهش دهد و با این کار به لاغری، کاهش وزن و تناسب اندام کمک کند.

چاشنی موسیر، با تحریک آنزیم های گوارشی، به هضم بهتر غذا، درمان زخم معده و هماهنگ شدن عملکرد دستگاه گوارشی کمک می کند. همچنین فیبر فراوان موجود در موسیر خشک  می تواند به تنظیم بهتر حرکات روده و درمان یبوست کمک کند.

 موسیر خشک  نیز مثل سایر اعضاء هم گروه خود یعنی سیر و پیاز، دارای ویژگی های ضد دیابتیک است. این چاشنی، تولید انسولین در بدن را افزایش می دهد و بدین ترتیب موجب کاهش قند خون در افراد دیابتی می گردد. فیبر فراوان موجود در آن نیز برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ مؤثر است.

 موسیر خشک  دارای مقادیر فراوانی فلاونوئید است که برای کاهش کلسترول خون و چربی خون مفید هستند. موسیر خشک  دارای آلیسین و کورستین نیز هست که از آنتی اکسیدان های مطرح هستند و فشار خون بالا را کاهش می دهند. همچنین پتاسیم فراوان موجود در این خشکبار نیز می تواند موجب کاهش فشار خون بالا باشد.

 ترکیبات گوگرد و اتیل استات موجود در موسیر خشک می توانند کاهش رشد سلول ها و تومورهای سرطانی را به همراه داشته باشند. موسیر به ویژه برای پیشگیری از انواع سرطان های رودۀ بزرگ، معده و سینه اهمیت دارد

این چاشنی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و کلسیم ها می باشد و به همین جهت برای سلامت استخوان ها مفید می باشد.

و به دلیل ترکیبات گوگردی که دارد سبب بهبود جریان خون می شود و کبد را پاکسازی می کند.

وجود گوگرد در موسیر سبب می شود که از پیری زودرس جلوگیری کرده و پوستی صاف و شفاف را برای مصرف کننده اش بسازد.

نحوه ی مصرف پودر موسیر خشک

موسیر خشکی که از بیرون تهیه می کنید قبل از مصرف نیاز به شیرین کردن دارد یعنی باید تندی و مزه زننده ی موسیر را از بین ببرید برای شیرین کردن موسیر مراحل زیر را انجام دهید:

موسیر را داخل ضرف آب قرار دهید بطوریکه آب روی ورقه های موسیر را کاملا بپوشاند.
هر چند ساعت یکبار آب موسیر هارا با آب تمیز و خنک تعویض کنید.
بعد از ۲۴ ساعت موسیر شما شیرین  و آماده ی مصرف است.
میتوانید آن را خرد کرده و با ماست مخلوط کنید و یک ماست و موسیر درجه ۱ تهیه کنید و یا از موسیر ترشی خانگی درست کنید.

برای خرید پودر  موسیر اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده پودر موسیر # خرید اسلایس موسیر # خواص اسلایس موسیر # خرید پودر موسیر #  Garlic  slices # خرید موسیر خشک

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر موسیر اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط