ادویه

ادویه ایتالیایی 12 قلم مخصوص ماکارونی،لازانیا،پیتزا

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 60,500 تومان
قیمت : 63,525 تومان
  • طبع ادویه ایتالیایی گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • ادویه ایتالیایی انعکاس ترکیبی از بهترین ادویه های پایه است. این ادویه بهترین گزینه برای افزودن به انواع غذاهای ایتالیایی می باشد. می تواند در کنار انواع پیتزا، پاستا، خوراک مرغ و گوشت مصرف شود.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و منحصر به فرد است.

  • راز یک ماکارونی،لازانیا و پیتزا خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این ادویه کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  •  ادویه ماکارونی،لازانیا و پیتزا دارای عطر خوش بو و طعم مناسبی بوده و می‌تواند ماکارونی،لازانیا و پیتزا خانگی شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند ماکارونی،لازانیا و پیتزا را دارای طعمی متفاوت کنند.

 

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه ایتالیایی ادویه‌ای خاص بوده که علاوه بر طعم بی‌نظیر، خواص مفیدی برای سلامتی دارد. این ادویه طعم خاصی به ماکارونی، پیتزا و لازانیا می دهد
ادویه ایتالیایی و ترکیبات آن ادویه جات جایگاهی مهم در طعم و مزه انواع غذاها دارد. ادویه ایتالیایی مانند ادویه کاری ترکیبی بوده و به عنوان یک افزودنی فوق‌العاده در انواع غذا ها مانند: پاستا ایتالیایی، خوراک مرغ و گوشت بکار می‌رود. به علاوه، این ادویه بی‌نظیر برای سبزیجات گریل‌شده، انواع پیتزا ایتالیایی و آمریکایی، سوپ‌ها و سس‌های دیگر نیز انتخاب خیلی خوبی است. ادویه ایتالیایی  ترکیبی ست از سبزیجات تازه و معطر.کاملا شسته شده و ارگانیک می باشد.

لازانیا و پیتزا یکی از غذاهای فانتزی و پر طرفدار است که به روش های مختلفی طبخ می شود. راز خوشمزگی این غذا در خرید ادویه ایتالیایی است. همانطور که می دانید ادویه ها برای از بین بردن طعم بد یا پنهان کردن طعم برخی از مواد غذایی و همچنین برای ایجاد طعمی متفاوت در غذاها اضافه می شوند. از کاربردهای دیگر ادویه ها نیز رفع سردی مواد غذایی است. از آنجایی که سردی بیش از اندازه برای بدن خوب نبوده و منجر به ایجاد بیماری های مختلفی می شود بر اساس طب سنتی توصیه می‌شود که از ادویه ها به مقدار مشخصی در غذاهای مختلف استفاده شود.

لازانیا، ماکارونی و پیتزا هم از غذاهایی هستند که با مواد گوشتی یا مرغ تهیه می‌شوند. ماهیت آنها دارای طبع سرد بوده و برای رفع این سردی باید به دنبال خرید ادویه لازانیا و خرید ادویه پیتزا بود. لازانیا و پیتزا از جمله غذاهایی هستند که افراد زیادی به خصوص کودکان علاقه مند به خوردن آنها هستند. اما تنها راه برای ایجاد طعمی دلنشین در این دو غذا استفاده از ادویه پیتزا و لازانیا است.

ترکیبات ادویه ایتالیایی

فلفل عنابی:10 گرم
فلفل سیاه :10 گرم
اورگانو:20 گرم
ریحان خشک:10 گرم
رزماری:10 گرم
مریم گلی:5 گرم
بادیان رومی یا انیسون:10 گرم
جعفری خشک : 20 گرم
آویشن شیرازی:10 گرم
پودر سیر:60 گرم
پودر پیاز:60 گرم
نمک:20 گرم

روش مصرف ادویه ایتالیایی :

از این ادویه می توانید هم در سس پیتزا، هم خمیر پیتزا و در نهایت به عنوان آخرین طعم روی پیتزا استفاده کنید.

در هنگام تهیه سس پیتزا می توان در تابه ای داغ اما بدون روغن این ادویه را تفت داد تا عطر و طعم بیشتری آزاد کند سپس با پوره گوجه فرنگی مخلوط کرده و روی خمیر پیتزا بریزید.

اگر هم خمیر پیتزا را در منزل به صورت خانگی تهیه می کنید می توانید بعد از اینکه خمیر عمل آمد در هنگام ورز دادن کمی از این ادویه را روی سطح کار بپاشید تا هنگام ورز دادن با خمیر به خوبی مخلوط شود و خمیر پیتزا طعم دار شود.

روش نگهداری:

این ادویه را مانند هر ادویه دیگر در جای خشک، خنک و به دور از تابش آفتاب نگه دارید.

همچنین مطمئن شوید که ظرف حاوی ادویه کاملا غیر قابل نفوذ بوده و ادویه مرطوب نمی شود.

در صورت رعایت این شرایط می توان ادویه را به مدت ۴ الی ۶ ماه نگهداری کنید.

ادویه ای که بیشتر از این زمان نگهداری شود عطر و طعم اولیه خود را ازدست می دهد.

تمامی پیتزاها، اسنکها، ساندویچ ها، لازانیا، پاستا، چاشنی عالی برای ذرت مکزیکی، چاشنی عالی برای انواع سس و سالاد، مرینیت جوجه کباب و استیک، انواع بورانی  استفاده می شود.

ادویه ایتالیایی عرضه شده در فروشگاه  بهسا مارکت ، یکی از ادویه های خاص با کیفیت و عطر و طعم بسیار مطلوب و ویژه است.

این ادویه که ترکیبی از سبزیجات معطر و دیگر ادویه های طعم دهنده است، عطر و طعم فوق العاده ای به پیتزای خانگی می بخشد.

این ادویه حاصل مخلوط کردن بهترین و حرفه ای ترین دستورالعمل های ادویه ایتالیایی در آشپزی بین المللی است.

یک پیتزای ایتالیایی خوب پیتزایی است که کیفیت مواد اولیه، خمیر، ادویه و پنیر آن بهترین باشد.

در حقیقت دقت در همین جزئیات است که عطر و طعم یک غذا را با دیگری متفاوت می کند و سبب می شود تا آن غذا در ذهن باقی بماند.

لذا تفاوت در ترکیب مواد اولیه به ویژه ادویه پیتزا ایتالیایی کاملا به سلیقه هر شخص بستگی دارد و میتواند از خانه ای به خانه دیگر متفاوت باشد.

نکته:

اگر این ادویه را در کابینت و یا کشویی تاریک و در ظرف مناسب که هوا نگیرد نگهداری کنید، می‌توانید تا شش ماه از آن در غذاها و سس‌ها استفاده کرده و لذت ببرید. البته این روش نگهداری، برای تمام گیاهان و ادویه‌جات توصیه می‌شود.

برای خرید ادویه ایتالیایی  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه ایتالیایی # خرید ادویه ایتالیایی # خواص ایتالیایی # خرید چاشنی ایتالیایی # ترکیبات ادویه ایتالیایی # خرید ادویه ماکارونی # خرید ادویه پیتزا # خرید ادویه لازانیا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه ایتالیایی 12 قلم مخصوص ماکارونی،لازانیا،پیتزا
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط