ادویه

ادویه خورشتی 15 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه خورشتی گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • از بین برنده بوی نا مطبوع گوشت 

  • دادان طعم و بوی خوشایندی به خورشت

  • مناسب برای مرینت کردن انواع گوشت

  • از این ادویه برای طعم دار کردن خورشت استفاده می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذایقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.

  • راز یک خورشت خوشمزه یک ادویه خوشمزه است.

  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصربه ‌فردی دارند که می‌توانند کتلت و حتی لازانیا یا ماکارانی را خوشمزه تر و معطر تر کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه خورشتی بهسا برای تهیه یک خورشت خوشمزه و خوش طعم و متفاوت  علاوه بر استفاده از  نمک، فلفل و زردچوبه می توان از ادویه های دیگری مانند  پودر پیاز و سیر و…نیز استفاده کرد.این عناصر در کنار هم عطر، طعم و مزه دلچسبی به خورش‌ها می‌دهد. به علاوه این ترکیبات بوی زهم گوشت را به طور کامل از بین می‌برند. همچنین وجود زردچوبه در این ادویه باعث می‌شود که دیگر خورشتان نیاز به هیچ افزودنی نداشته باشد. یعنی شما کافی است همین ادویه را به خورشتان اضافه کنید، به جای اینکه یکی یکی مواد مختلف را اضافه کنید. ادویه خورش کیفیت قابل توجهی داشته و مزه و غلظت خورشتان را از این رو به آن رو می‌کند.

خورشت یکی از غذاهای اصلی در فرهنگ آشپزی ایرانی است.یکی از غذاهای بسیار پرطرفدار و لذیذی که اکثر افراد حتی کودکان آن را می‌پسندند، انواع خورشت است. این غذا که از ترکیب گوشت، سبزیجات و حبوبات و با حالت آبدار تهیه می‌شود، معمولا در کنار پلو مصرف می‌شود. لغت خورش ریشه در واژه خوردن دارد. این غذای پرکاربرد در انوع و اقسام مختلف توسط مردم نواحی ایران پخته می‌شود. اما یک ویژگی مهم خورش‌ها، مزه‌دار و به اصطلاح جاافتاده بودن آن است. این مسئولیت تا حدودی به عهده ادویه‌هایی است که از آن در تهیه خورش استفاده می‌کنید.

احتمالا تاکنون به این دقت کرده‌اید که طعم خورشت های رستورانی متفاوت از طعم خورشت خانگی است. علت این موضوع چیزی به جز ادویه خورشت نیست.. 

این ادویه علاوه بر این که بوی زهم گوشت را از بین می‌برد، طعم منحصر به فردی به غذا اضافه می‌کند. با استفاده از این ادویه که زرد مایل به نارنجی رنگ است، دیگر هیچ نیازی به اضافه کردن زردچوبه یا زعفران نیست. وجود زنجبیل در این ادویه، تندی ملایم و دلچسبی به آن داده‌است.

ترکیبات ادویه خورشتی

پودر سیر:100 گرم
پودر پیاز:150 گرم
فلفل سیاه : 30 گرم
زردچوبه: 120 گرم
تخم گشنیز:60 گرم
دارچین:: 90 گرم
تخم شنبلیله:60 گرم
خلال خشک نارنج:10 گرم
بادیان رومی یا انیسون:20 گرم
رازیانه :20 گرم
نعنا خشک 20 گرم
شوید خشک :20 گرم
جعفری خشک : 10 گرم
آویشن شیرازی:12 گرم
مرزه خشک:12 گرم

شاید برای خیلی از ما تهیه انواع خورشت در منزل کار سختی باشد اما اگر بدانیم که با یک ادویه مخصوص می توان آن را به خوشمزگی خورشت بیرون تهیه کنیم حتما آن را امتحان می کنیم.  ادویه مخصوص خورشت بهسا مارکت به شما کمک می کند تا بتوانید انواع خورشت را به راحتی در منزل تهیه کنید و از خوردن آن در کنار عزیزان لذت ببرید.

روش استفاده

موارد استفاده از ادویه خورشت ایرانی عبارتند از: انواع خورشت

این ادویه تقریبا در تمام انواع خورش‌های ایرانی قابل استفاده است. برای گرفتن طعم و عطر بهتر، باید این ادویه را در مرحله پایانی تفت دادن و قبل از اضافه کردن آب به خورش اضافه کنید. سپس اجازه دهید ادویه تا زمانی که بو و عطر خود را آزاد کند، تفت داده شود. همچنین برای اضافه کردن عطر و طعم بیشتر، می‌توانید در دقایق پایانی طبخ هم، کمی از ادویه به آن اضافه کنید.

 برای خرید ادویه خورشتی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده ادویه خورشت  # خرید ادویه خورشت  # خواص ادویه خورشت 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه خورشتی 15 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط