ادویه

ادویه مخصوص قارچ سوخاری 10قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه مخصوص قارچ سوخاری گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  • تعدیل طبع سرد قارچ 
  • این ادویه را می‌توان برای مزه دار کردن قارچ به کار برده و آن‌ها را به شیوه دلخواه مانند کبابی کردن، سرخ کردن، سوخاری کردن، گریل کردن و … طبخ کرد.
  • ادویه مخصوص قارچ سوخاری طعمی خوش و عطری ماندگار به قارچ سوخاری می دهد.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

  •  

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر از طرفداران فست فود باشید، قارچ سوخاری یکی از سالم ترین و خوشمزه ترین فست فود های سوخاری می باشد و یکی از پیش غذاهای بین المللی می باشد. .ادویه مخصوص قارچ سوخاری به عنوان پایه و اساس این غذای خوشمزه، اهمیت زیادی دارد.

طعم دهنده ها و ادویه های مورد استفاده در قارچ سوخاری به طور معمول فلفل سیاه ، آب لیمو ترش و زعفران هستند. البته اضافه کردن ادویه ها و طعم دهنده های دیگر هم می تواند باعث خوشمزه تر شدن قارچ سوخاری شود که بستگی به ذائقه شما دارد.

این غذای خوشمزه و مقوی در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد قارچ سوخاری در منوی بسیاری از رستوران‌ها وجود دارد و هر رستورانی طعم خاص خود را دارد.البته قارچ سوخاری خانگی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا این غذا را در خانه تهیه کنند تا سلامت غذایی بیشتری را تجربه کنند. استفاده از ادویه باکیفیت و خوش‌طعم می‌تواند طعمی بی‌نظیر و متفاوت به قارچ سوخاری ببخشد.

بنابراین اگر سلامتی تون برایتان اهمیت دارد، ادویه مخصوص قارچ سوخاری را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بهسا مارکت خریداری کنید. و خودتان یک قارچ سوخاری  خوشمزه و تازه در خانه تهیه کنید.

ادویه مخصوص قارچ سوخاری چیست ؟

قارچ سوخاری یکی از غذاهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه داشته و دوست دارند آن را در منزل تهیه کنند.

جالب است بدانید که طعم خاص قارچ سوخاری، به دلیل ادویه هایی است که در آن به کار رفته است. در حقیقت آشپزهای حرفه ای برای هر نوع غذا، ادویه خاص آن را استفاده می کنند و همین امر سبب می شود که غذای آن ها خوشمزه تر از غذاهایی باشد که در منزل تهیه می شود.
قارچ سوخاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با استفاده از ادویه مخصوص قارچ سوخاری می تواند طعم خاصی داشته باشد.

ترکیبات ادویه قارچ سوخاری

 ادویه خاص و ویژه قارچ سوخاری ادویه‌ای است که باعث خوش‌طعم‌تر شدن این غذا می‌شود و مزه آن را لذت‌بخش می‌کند. به طور کلی، ادویه مخصوص قارچ سوخاری  به دلیل ایجاد طعم و عطر خاص در قارچ سوخاری بسیار محبوب هستند.

فلفل قرمز :10 گرم
نمک:50 گرم
پودر پیاز:50 گرم
پودر سیر:150 گرم

پاپریکا :30 گرم
 انیسون ستاره ای:2 عدد
جوز بویا:1عدد
فلفل سیاه : 40 گرم
پودر انبه: 30 گرم
جوهر لیمو: 10 گرم 

 اگر قبل از این تجربه درست کردن قارچ سوخاری در خانه را داشتید اما نتیجه چندان راضی‌کننده نبوده است باید یک‌بار دیگر به خودتان فرصت دهید و قارچ سوخاری را به کمک ادویه مخصوص قارچ سوخاری فروشگاه بهسا مارکت آماده کنید. طرز تهیه قارچ سوخاری به روش رستورانی آن‌قدرها که فکر می‌کنید سخت نیست فقط کافی است برای طعم دادن به قارچ سوخاری از ادویه‌های مناسبی استفاده کنید.

برای خرید ادویه کشمیری  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه  کشمیری # خواص ادویه  کشمیری # خرید چاشنی  کشمیری

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص قارچ سوخاری 10قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط