ادویه

ادویه سیب زمینی تنوری 11 فلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 60,500 تومان
قیمت : 63,525 تومان
  • طبع ادویه سیب زمینی گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • دادان طعم و بوی خوشایندی به سیب زمینی

  • از این ادویه برای طعم دار کردن سیب زمینی استفاده می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذایقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.

  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه سیب زمینی تنوری بهسا مارکت به خوبی از عهده رسالت خوشمزگی برآمده و طعم و عطر رضایت‌بخشی به سیب زمینی می‌بخشد. این ادویه نه تنها در سیب زمینی سرخ‌شده، بلکه همراه با غذاهایی مانند؛ پوره، سس، ساندویچ، استیک و سبزیجات کبابی نیز مصرف می‌شود.

سیب زمینی سرخ شده و یا تنوری، بدون استفاده از ادویه نیز دارای طرفداران زیادی است؛ اما اگر از ادویه سیب زمینی سرخ کرده و تنوری استفاده شود طعم و عطر به یادماندنی را به ارمغان می آورند. این روزها یکی از رقابت فست فودها بر سر مزه سیب زمینی است. استفاده از ادویه مناسب و خوشمزه برای فست فودها یک مزیت رقابتی محسوب می شود. البته تهیه این میان وعده پرطرفدار در منزل به همراه ادویه خوشمزه نیز موجب می شود بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در عین حال یک میان وعده رستورانی داشته باشید. البته به جز طعم و عطر، استفاده از ادویه مناسب، از سردی سیب زمینی نیز می کاهد.

چیزی که میتواند باعث تمایز سیب سرخ کرده شما باشد، طعم دار کردن آن است. طعم دار کردن سیب زمینی پیش از سرخ کردن ممکن است روی ظاهر و شکل آن تاثیر داشته باشد.

پس بهترین گزینه ادویه زدن پس از سرخ کردن یا تنوری کردن می باشد. این ادویه از دسته بندی ادویه ترکیبی فروشگاه بهسا مارکت است و به کمک آن میتوانیم تجربه خاص احساس چند طعم متفاوت بصورت همزمان را هنگام خوردن سیب زمینی سرخ یا تنوری داشته باشیم.

ترکیبات ادویه سیب زمینی تنوری

پودر سیر:40 گرم
بادیان ستاره ای : 5 گرم
اورگانو:10 گرم
فلفل سیاه : 20 گرم
فلفل پولبیبر:30 گرم
عصاره سبزیجات :200 گرم
آویشن شیرازی:10 گرم
گلپر:20 گرم
نمک:150 گرم
نعنا خشک 20 گرم
شوید خشک:20 گرم

اگر دوست داشتید مقداری زیره سبز هم اضافه کنید. زمانیکه سیب زمینی رو سرخ یا آبپز کردین به جای نمک این ادویه خوش طعم و بینظیر را روی آن بپاشید و از طعم بینظیر آن لذت ببرید.

با افزودن این ادویه نیاز به هیچ طعم مکمل دیگری در کنار سیب زمینی نیست.

سیب سرخ کرده یا تنوری از محبوب ترین آیتم های منوی رستوران یا فست فود است که همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. اگرچه سیب زمینی طرفداران بی شماری دارد، اما تعداد کسانی که می توانند آن را به بهترین شکل سرو کنند زیاد نیست. که این موضوع به نوع سرخ کردن و نوع سیب زمینی و طعم دار کردن آن برمیگردد.

توجه داشته باشید که برای تاثیر بهتر، ادویه را بلافاصله پس از برداشتن سیب زمینی از روغن روی آن بپاشید تا دمای بالای سیب زمینی باعث باز شدن عطر و طعم ترکیبات ادویه شود.

نحوه استفاده ادویه سیب زمینی تنوری

موارد استفاده از ادویه سیب زمینی عبارتند از: فرنچ فرایز، گراتن سیب زمینی، پوره، سس، ساندویچ، استیک و سبزیجات کبابی

این ادویه را حتما به صورت پاششی استفاده کرده و توصیه می شود پس از خارج کردن از فر یا سرخ کن اضافه نمایید.

متداول‌ترین و بهترین روش استفاده از این ادویه این است که بعد از اینکه سیب زمینی‌ها را سرخ کردید، در حالتی که هنوز گرم است در یک ظرف مناسب با ادویه مخلوط کنید. باید ظرف را آنقدر تکان دهید، تا همه سیب زمینی‌های کاملا به ادویه آغشته شود. آمریکایی‌ها روش بهتری برای این کار دارند و آن استفاده از پاکت‌های کاغذی است که هم روغن اضافه را گرفته و هم به خوبی با ادویه ترکیب می‌شود. در این روش سیب زمینی را داخل پاکت ریخته، ادویه را هم اضافه می‌کنند و درب پاکت را می‌بندند. سپس پاکت را خیلی شدید تکان می‌دهند. داغی سیب زمینی باعث می‌شود که ادویه به طور کامل به خورد آن رفته و به سیب زمینی‌ها بچسبد.

توجه داشته باشید که این ادویه در اصل نمک طعم دار شده است و با اضافه کردن آن نیازی به افزودن نمک نیست. به میزان مصرف نمک استفاده نمایید. عطر و طعم فوق العاده ی این ادویه، سیب شما را کاملا متفاوت و خاص خواهد کرد.

این ادویه علاوه بر طعم، ظاهری دلچسب و متفاوت نیز به سیب زمینی شما خواهد داد. سبزیجات معطر و فلفل پولبیبر ظاهر سیب زمینی شما را دلپذیرتر خواهد کرد.

لازم به ذکر است این ادویه قابلیت ترکیب شدن با طعم دهنده هایی همچون چاشنی طعم پنیر، چاشنی طعم دود و چاشنی طعم کره را نیز دارد که می توانید هرمورد را با نسبت مشخص با ادویه ترکیب نمایید.

برای خرید ادویه سیب زمینی تنوری  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه سیب زمینی تنوری 11 فلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط