به زودی

سعد

سعد هندی اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 48,615 تومان
قیمت : 56,595 تومان
  • طبع سعد هندی گرم و خشک است.

  • رفع موهای زائد بدن

  • برطرف کننده عفونت

  • درمان کننده بواسیر

  • ضد سنگ کلیه

  • قاعده آور

  • برطرف کننده رطوبت و سردی مغز

  • تقویت حافظه و جلوگیری از زوال عقل

  • ضد نفخ و بادشکن

  • مقوی معده

  • رفع بدبویی دهان

  • رفع سردی رحم

  • تقویت کننده لثه

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

سعد هندی که از نامش پیدا است در هند بوجود می‌آید و یکی از گیاهان دارویی فروشگاهای طب سنتی است. متاسفانه امروزه در فروشگاه های طب و فضای مجازی سعد هندی را با سعد کوفی یکی می‌دانند، در حالی این دو با هم متفاوتند. سعد کوفی گرد است و سعد هندی دراز و سبک تر و بدون خاک می باشد.طبق رأی حکمای طب سنتی خشک و نسبتاً گرم است.

در صورت مصرف سعد عفونت های داخلی رفع و نفخ دستگاه گوارش را دفع و دهان را خوشبو و رنگ رخسار را نیکو و معده را تقویت می کند. و تقویت کننده معده خوبی است.

بیخ یا به اصطلاح فنی غدۀ زیر زمینی گیاهی است که گونه های مختلف آن را به فارسی به طور کلی « جگن » می نامند. غدّه یا ریشۀ متورم آن را که در بعضی گونه ها معطر و خوشبو و در برخی گونه ها شیرین و خوردنی است. و مصرف دارویی دارد در کتب قدیم با نامهای « سُعد» و « سُعد کوفی»،« صباح الخیر»، « مشک زمین » و « حب الزلم» و نوعی از آن نیز « سعد هندی» نامبرده می شود.

طبیعت و خواص درمانی

 طبیعت گیاه دارویی سعد کوفی خشک و نسبتا گرم است.  به همین دلیل به خارج کردن رطوبت و التهاب از بدن کمک میکند.

خواص سعد هندی

 استفاده از گیاه سعد هندی برای رفع موهای زائد بدن مفید است و به هر قسمتی از بدن مالیده شود، موهای آن قسمت میریزد.

سعد هندی اشتها آور است و دهان را خوشبو می‌کند و رنگ چهره را روشن و زیبا می‌کند و در تقویت معده و دستگاه گوارش مفید است و همچنین نفخ دستگاه گوارش را از بین می‌برد.

از دیگر خواص این گیاه می‌توان به درمان بواسیر و برطرف کنندگی عفونت اشاره کرد که از مهم ترین خواص آن است، همچنین سعد هندی در درمان سنگ کلیه مفید است و از آن پیشگیری می‌کند. این گیاه قاعده آور است و سردی رحم را از بین می‌برد.

 سعد هندی در تقویت کنندگی لثه و تقویت معده هم تاثیر گذار است.

یکی دیگر از خواص شگفت انگیز سعد هندی تقویت حافظه و درمان آلزایمر است! این گیاه اگر با چند گیاه دیگر که آن ها هم خواص ضد فراموشی (مثل سنا، کندر، زعفران، و…) مخلوط شود، مطمئنا تاثیر بی‌نظیری روی حافظه می گذارد و فراموشی را کم می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد سعد هندی علاوه بر مدر بودن و ضد تهوع بودن، در درمان سرماخوردگی، مالاریا، ناراحتی های کبدی، سکسکه، صرع، فراموشی، روماتیسم، زردی، تب و… استفاده می‌شود. این گیاه نیروی جنسی را افزایش می‌دهد و برای اعصاب بسیار مفید است، همچنین اگر جوشانده سعد هندی بصورت قطره ای در گوش بریزید، می‌تواند به درمان سنگینی گوش کمک کند. سعد هندی دارای هزاران خواص دیگر است که متاسفانه در این مطلب نمی‌گنجد.

نسخه ای مجرب جهت تقویت حافظه

۱۰گرم برگ سنا، ۱۰گرم سعد کوفی یا سعد هندی، ۱۰گرم مرمکی، ۲/۵گرم زعفران، ۵گرم کندر خوراکی و ۱۰گرم فلفل سفید را کوبیده در یک کیلو عسل بریزید. این معجون را دو هفته در فضای تاریک قرار دهید و سپس روزانه به مدت هفت تا ۱۴ روز یک قاشق چایخوری صبح و یک قاشق چایخوری شب از آن میل کنید.

مضرات سعد هندی

طبق گفته پزشکان طب سنتی مصرف بیش از حد سعد هندی خطرات زیادی به همراه دارد و باعث ایجاد اختلالاتی در خون می‌شود.

اگر از جوشاندۀ آن به صورت قطره در گوش چکانیده شود برای رفع سنگینی شنوایی مفید است .

دندانها و لثه ها را با گرد آن بشویند و مالش دهندبرای خوشبویی دهان و تقویت دندانها و لثه ها و سفت کردن لثه ها مفید می باشد .

افزودن گرد آن را داخل صابون بسیار معطر و خوشبو میشود.

پاشیدن گرد سعد روی زخمهای کهنه برای رویانیدن گوشت مفید است.

همچنین اگر ۳۰ گرم سعد را در ۴۵۰ گرم سرکه رقیق جوشانیده باشند خوردن آن به تدریج ظرف ۴-۳ روز که هر بار ۳۰ گرم خورده شود برای دفع اقسام کرم معده کرم کدو مفید و موثر است .

اسراف در خوردن و یا خوردن آن به طور مداوم مضّر است و موجب ایجاد اختلال درخون می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد سعد هندی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید  سعد هندی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید  سعد هندی # خواص سعد هندی # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت  سعد هندی # خرید سعد هندی در خراسان # Rheum Palmatum # خرید گیاه ند

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای سعد هندی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط