به زودی

معجون

معجون رافویه عالیان تقویت معده

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 93,450 تومان
قیمت : 98,123 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی 

  • موارد مصرف:رفع دل درد ، سوزش معده ، ورم معده و  ریفلاکس

  • مواد تشکیل دهنده :حاوی شیرین بیان، زنیان، پونه، گشنیز، زیره سیاه، زیره سبز، اسطوخودوس و رازیانه

  • درمان و رفع دل درد

  • درمان و رفع سوزش معده

  • درمان و رفع ورم معده

  • درمان و رفع ریفلاکس

  • عوارض جانبی

  • در صورت مصرف صحیح، عارضه جانبی خاصی ندارد.

طریقه مصرف :
روزی 3 بار و هر بار 2 قاشق غذا خوری از محصول را در یک استکان آب ولرم حل کرده و یک ساعت قبل از غذا میل نمایید.(مدت زمان مصرف تا رسیدن به نتیجه کامل)


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

معجون رافویه (معده) مناسب‌ ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌ تواند با تقویت معده باعث تنظیم ریفلاکس معده گردد و تمامی مشکلات گوارشی که منشا آن از معده است را درمان کند. با استفاده از این محصول می ‌توانید ریفلاکس معده را نیز تنظیم کنید زیرا مصرف این محصول باعث تقویت معده می گردد.

سوزش و سنگینی معده، ترش کردن غذا و به طور کلی احساس ناراحتی در معده جزء مشکلاتی ست که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم میکنند. ناراحتی های معده میتواند ریشه در مشکلات عصبی، غلظت خون، ترشحات صفراوی، چاقی و انگل های معده باشد. معجون گیاهی رافویه با ترکیبات گیاهی موثر جهت درمان اختلالات معده  تهیه شده است.

خواص :

شیرین بیان، زنیان، پونه، گشنیز، زیره سیاه، زیره سبز، اسطوخودوس و رازیانه

خواص مواد موجود در محصول عبارتند از:

شیرین بیان:

شیرین بیان برای درمان انواع ناراحتی های معده، مشکلات گوارشی و گاستریت استفاده می ‌شود. این گیاه خلط آور و باعث رفع سرفه است، همچنین در بسیاری موارد جایگزین دارو های معده و حاوی پتاسیم و منیزیم است. برای پاکسازی سیستم تنفسی از این گیاه استفاده می ‌شود؛ برای تسکین دردهای معده و التهابات موثر است. ضد باکتری میکروب و عفونت بوده و حاوی آنتی اکسیدان نیز است.

زنیان:

حاوی فیبر و مواد معدنی و ضد تب، ضد میکروب و عفونت است. همچنین ضد نفخ و برای بیماری های معده مفید است و زنیان ترشحات روده را افزایش می‌ دهد و به هضم کمک می ‌کند. این گیاه ترشح آنزیم های گوارشی را بهبود می بخشد. همچنین ضد عفونی کننده قوی بدن است و از توده شدن مواد و تبدیل آن به چربی جلوگیری می‌ کند.

پونه:

پونه برای درمان نفخ شکم و درد معده اثر بخش و این گیاه ضد اسپاسم است. برای گرفتگی معده نیز مفید است و باعث بهبود عملکرد کبد و تولید صفرا برای هضم غذاست. به آرامش اعصاب و بهبود مشکلات خواب و آرامبخشی کمک می کند. باعث دفع سموم بدن، درمان سوزش معده، تهوع و ترش کردن است. حاوی ویتامین B ،E ، C و کلسیم است. مصرف این گیاه باعث درمان اسهال و مشکلات روده می شود. انگل زدای قوی و به علتی گرمی بودن ضد سرما و رطوبت معده است.

گشنیز:

گشنیز باعث کاهش التهابات مخصوصا برای رفع التهابات پوستی استفاده می شود. کمک به گوارش بدن و بهبود عملکرد روده می کند و در درمان اسهال موثر بوده و ضد باکتری است. همچنین از تهوع، استفراغ و بیماری های معده جلوگیری می ‌کند. فشار خون را کاهش می‌ دهد و از بیماری های قلبی نیز جلوگیری می کند. حاوی آهن است و کم خونی را از بین برده و به ترشح آنزیم های گوارشی کمک می‌ کند و مواد معدنی فراوان دارد. این گیاه از کبد محافظت می‌ کند و آنتی هیستامین نیز هست.

زیره سیاه:

زیره حاوی کارون است که همین امر موجب شده که ضد انگل باشد و به کشتن کرم های معده کمک می‌ کند. همچنین ضد نفخ است و به کاهش گاز های شکمی کمک می‌ کند. باعث تسکین مشکلات روده نیز می‌ شود. حاوی پتاسیم است و برای فشار خون بالا مفید است. سلامت قلب را افزایش می‌ دهد و به ترشح آنزیم های گوارشی کمک می‌ کند وسرعت هضم را افزایش می ‌دهد. برای درمان یبوست نیز از زیره سیاه استفاده می ‌شود.

زیره سبز:

زیره سبز حاوی فیبر است و برای هضم مفید و ضد نفخ نیز هست. ترشح آنزیم های معده را برای هضم بهتر تسهیل و افزایش می‌ دهد؛ همچنین با تحریک ترشح صفرا را بیشتر می ‌کند و باعث هضم بهتر چربی ها نیز ‌می شود. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و حاوی ویتامین C است و متابولیسم بدن را افزایش می‌ دهد و باعث جلوگیری از اضافه وزن بوده و سموم بدن را پاکسازی می‌ کند و خاصیت ضد میکروبی دارد.

اسطوخودوس:

اسطوخودوس باعث آرامبخش و باعث رفع استرس، خستگی و افسردگی می شود. برای مشکلات معده مثل سوهاضمه، زخم معده و درد های معده مفید است. مصرف اسطوخودوس موجب ترشح بهتر صفرا می‌ شود و همچنین برای تسکین اختلالات عصبی و روده مفید است.

آنیسون:

دانه انیسون هم برای هضم بسیار مفید است و حالت تهوع و سوهاضمه را کاهش می‌ دهد. این گیاه برای هرگونه مشکلات گوارشی مفید و بادشکن است و نفخ را کاهش می‌دهد. برای آرام کردن سیستم گوارش و رفع مشکل یبوست و تنظیم متابولیسم بدن بکار می‌رود. همچنین باعث تسکین قلب است و ضد عفونی کننده و ضد میکروب و باکتری نیز هست.

رازیانه:

رازیانه ضد بلغم و صفرا است و طبع گرم و خشکی دارد و همین امر موجب می شود که سرمای معده را از بین ببرد. دارای کلسیم، فسفر و ویتامین Kاست. ایمنی بدن را تقویت می ‌کند. فیبر زیادی دارد و به پاک شدن روده و هضم کمک می‌ کند. باعث تقویت حرکات روده می شود و برای درد معده مفید است. باعث سم زدایی بدن شده و ضد درد است وخواص ضد التهابی دارد.

موارد مصرف معجون رافویه (تقویت معده)

مصرف این دارو به کسانی که دچار بیماری های گوارشی و معده مانند دل درد، سوزش و ورم و ریفلاکس معده هستند، توصیه اکید می گردد.

اثر بخشی دارو

پس از کامل شدن دوره مصرف نتیجه مصرف دارو رویت می‌ گردد.

نکاتی برای تاثیرگذاری بیشتر دارو

ناراحتی های معده می تواند ریشه در مشکلات عصبی، غلظت خون، ترشحات صفراوی، چاقی و انگل های معده داسته باشد، پس توصیه می شود برای نتیجه بهتر در کنـار دارو از دیگر مکمل های مرتبط موسسه استفاده نمایید.

پرهیزات غذایی در هنگام مصرف دارو

در هنگام مصرف رافویه (معده) از خوردن سبزیجات، ترشیجات، حبوبات، آجیل ها، سس، کشک، میوه خام، نوشابه های گازدار و ادویه جات تند پرهیز کنید.

تداخل دارویی

ندارد

میزان مصرف و نحوه مصرف دارو

روزی ۳ بار و هر بار ۲ قاشق غذا خوری از دارو را در یک استکان آب ولرم حل کرده و۱ ساعت قبل از غذا میل نمایید.

دوره مصرف این دارو گیاهی تا رسیدن به نتیجه کامل ادامه دارد.

موارد منع مصرف دارو

مصرف این دارو برای زنان باردار و کودکان زیر ۳ سال توصیه نمی‌گردد و ممنوع است.

در صورت حساسیت به هر یک از اجزای فراورده مصرف نشود. همچنین به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی در مصرف محصول، در دوران شیردهی قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت شود.

پرهیزات :

سبزیجات، ترشیجات، حبوبات، آجیل ها، سس، کشک، میوه خام، نوشابه های گازدار و ادویه جات تند

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد معجون رافویه عالیان تقویت معده ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید معجون رافویه عالیان اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید معجون رافویه عالیان # خواص معجون رافویه عالیان # خرید معجون رافویه عالیان # خرید شربت تقویت معده # خرید شربت رفع دل دررد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای معجون رافویه عالیان تقویت معده
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط