ادویه

ادویه مخصوص ساندویچ 28قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه مخصوص ساندویچ گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  • تعدیل طبع سرد گوشت 
  • این ادویه را می‌توان برای مزه دار کردن ساندویچ به کار برده و آن‌ها را به شیوه دلخواه مانند کبابی کردن، سرخ کردن، سوخاری کردن، گریل کردن و … طبخ کرد.
  • ادویه ساندویچ طعمی خوش و عطری ماندگار به ساندویچ می دهد.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

  •  

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر از طرفداران فست فود باشید، احتمالاً انواع ساندویچ یکی از غذاهای محبوب شماست که ازانواع سوسیس و کالباس و گوشت گاو، گوسفند و مرغ چرخ کرده تهیه می شود.یک ساندویچ از گوشت چرخ کرده از سس، ادویه و تزئینات خاص تشکیل شده است.ادویه مخصوص ساندویچ به عنوان پایه و اساس این غذای خوشمزه، اهمیت زیادی دارد.

این غذای خوشمزه و مقوی در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد.ساندویچ ها در منوی بسیاری از رستوران‌ها وجود دارد و هر رستورانی طعم خاص خود را دارد.البته ساندویچ های خانگی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا این غذا را در خانه تهیه کنند تا سلامت غذایی بیشتری را تجربه کنند.تفاوت طعم ساندویچ ها، علاوه بر نوع گوشت و کیفیت آن، ادویه‌ای است که در آن به کار می‌رود. استفاده از ادویه باکیفیت و خوش‌طعم می‌تواند طعمی بی‌نظیر و متفاوت به ساندویچ ببخشد.

بنابراین اگر سلامتی تون برایتان اهمیت دارد، ادویه مخصوص ساندویچ  را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بهسا مارکت خریداری کنید. و خودتان ساندویچ خوشمزه و تازه در خانه تهیه کنید.

ادویه مخصوص ساندویچ ها چیست ؟

ساندویچ ها یکی از غذاهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه داشته و دوست دارند آن را در منزل تهیه کنند. شاید شما نیز بارها این کار را انجام داده اید و پس از خوردن، به این نتیجه رسیده اید که ساندویچ های آماده چیز دیگریست !

جالب است بدانید که طعم خاص ساندویچ های آماده، به دلیل ادویه هایی است که در آن به کار رفته است. در حقیقت آشپزهای حرفه ای برای هر نوع غذا، ادویه خاص آن را استفاده می کنند و همین امر سبب می شود که غذای آن ها خوشمزه تر از غذاهایی باشد که در منزل تهیه می شود.
ساندویچ ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با استفاده از ادویه مخصوص ساندویچ می تواند طعم خاصی داشته باشد.

ترکیبات ادویه مخصوص ساندویچ 

مگر می‌شود غذایی با گوشت یا مرغ و ...تهیه شود و هیچ ادویه‌ای در آن استفاده نشود؟ حداقل برای ما ایرانی‌ها، غذای بدون ادویه دور از تصور است.  ساندویچ ها نیز غذایی است که از سوسیس و گوشت گوسفند، گاو یا بوقلمون و مرغ و قارچ تهیه می‌شود و به همین دلیل برای طعم دادن بیشتر به آن، اکثر ما ترجیح می‌دهیم که از ادویه برای آن استفاده کنیم. ادویه خاص و ویژه ساندویچ  ادویه‌ای است که باعث خوش‌طعم‌تر شدن این غذا می‌شود و مزه آن را لذت‌بخش می‌کند. به طور کلی، ادویه مخصوص ساندویچ  به دلیل ایجاد طعم و عطر خاص در ساندویچ ها بسیار محبوب هستند.

فلفل سیاه : 40 گرم
پاپریکا (ترجیحاً پودر پاپریکا دودی) : 20 گرم
نمک:50 گرم
پودر سیر:25 گرم
فلفل قرمز 20 گرم
پودر گوجه فرنگی: 20 گرم
ادویه کاری 18 قلم : 30 گرم
گلپر: 10 گرم
فلفل پولبیبر: 30 گرم
آویشن شیرازی:30 گرم

 اگر قبل از این تجربه درست کردن ساندویچ در خانه را داشتید اما نتیجه چندان راضی‌کننده نبوده است باید یک‌بار دیگر به خودتان فرصت دهید و مواد گوشتی ساندویچ تان را به کمک ادویه ساندویچ فروشگاه بهسا مارکت آماده کنید. طرز تهیه ساندویچ به روش رستورانی آن‌قدرها که فکر می‌کنید سخت نیست فقط کافی است برای طعم دادن به مواد ساندویچ تان از ادویه‌های مناسبی استفاده کنید.

برای خرید ادویه مخصوص ساندویچ  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه  کشمیری # خواص ادویه  کشمیری # خرید چاشنی  کشمیری

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص ساندویچ 28قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط