ادویه

ادویه فلافل 13 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 60,500 تومان
قیمت : 63,525 تومان
  • این ادویه برای طعم دار کردن فلافل می باشد.
  • طبع ادویه سوسیس و کالباس گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  •  ادویه فلافل ترکیباتی از قبیل پودر سیر، پودر زیره سبز یا سیاه، پودر تخم گشنیز، جعفری خشک، پودر جوز هندی، پیاز خشک، پودر زنجبیل، عصاره لیمو ترش، نمک، نعناع خشک، پودر فلفل سیاه و قرمز، پودر دارچین، زردچوبه، پودر انبه و بیکینگ پودر را شامل می‌شود.
  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و منحصر به فرد است.
  • راز یک فلافل خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این ادویه کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.
  •  ادویه فلافل دارای عطر خوش بو و طعم مناسبی بوده و می‌تواند فلافل خانگی شما را دلچسب‌تر کند.
  • ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند فلافل را دارای طعمی متفاوت کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

همانطور که می‌دانید آن چیزی که به غذا طعم می‌دهد و دستپخت آشپزهای مختلف را با هم متفاوت می‌کند علاوه بر روش و دستور پخت، استفاده از ادویه‌هاست. ادویه در غذاها بسیار مهم است. اگر ادویه‌ای را متناسب با غذایتان انتخاب نکنید یا در انتخاب، خرید ادویه فلافل و استفاده از آن­ها دچار اشتباه و زیاده روی شوید، در نهایت غذای خوشمزه‌ای نخواهید داشت.

فلافل یکی از غذاهای پرطرفدار و خوشمزه است که با استفاده از نخود، سبزیجات معطر، ادویه ها و... تهیه می شود. طعم فلافل های جنوب کشورمان با سایر فلافل ها متفاوت است، یکی از دلایل خوشمزه شدن آن استفاده از ادویه های خوب و با کیفیت در تهیه آنهاست.

اصلی‌ترین ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی فلافل نخود می‌باشد که به تنهایی هیچ طعم و بوی خاصی ندارد. برای پخت فلافل خانگی یا  کارخانه‌ای، انتخاب ادویه‌ی مناسب نقش به سزایی دارد. تنها انتخاب ادویه‌ی مناسب است که می‌تواند فلافل را به یک غذای لذیذ و پرفروش تبدیل کرده باشد.

همانطور که می‌دانید نخود بسیار نفاخ می‌باشد و این مشکلی است که به راحتی با خرید ادویه فلافل مناسب و استفاده از ادویه‌ها حل می‌شود. اصلی‌ترین ادویه‌ای که در پخت فلافل استفاده می‌شود، زیره است. زیره دارای دو نوع زیره‌ی سبز و سیاه است که شما می‌توانید هر دو نوع را در پخت این غذا به کار ببرید. انتخاب اینکه از کدام نوع زیره استفاده می‌کنید کاملاً سلیقه‌ای است و به ذائقه‌ی شما بر می‌گردد.

ترکیبات ادویه فلافل چیست ؟

ادویه فلافل از ترکیبات دیگر ادویه ها و طعم دهنده ها و سبزی های خشک تهیه می شود.

پودر انبه: 55 گرم
تخم گشنیز:32 گرم
فلفل سیاه : 40 گرم
فلفل قرمز 20 گرم

پودر زیره سیاه: 15 گرم
زردچوبه: 50 گرم
زنجبیل :30 گرم
پودر پیاز:90 گرم
پودر سیر:80 گرم

جعفری خشک : 12 گرم
بکینگ پودر: 100 گرم
پودر نعناع خشک:12 گرم
جوز بویا:1عدد

 انبه:

یکی از اصلی ترین ترکیبات این ادویه است. پودر انبه هضم کننده غذا بوده و درمان خونریزی های داخلی بدن است. همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است.

 فلفل سیاه:

یکی دیگر از ترکیبات این ادویه ، پودر فلفل سیاه است. در اصل نام فلافل به دلیل تندی فلفلی که دارد به آن داده شده است. فلفل سیاه علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان قوی است، خواص ضد سرطانی نیز دارد.

 زیره سیاه :

پودر زیره سیاه خواص ضد نفخ دارد.

 زردچوبه:

همان طور که می دانید زردچوبه یک رنگ دهنده غذا بوده که محبوب ایرانیان است. زردچوبه خاصیت ضد سرطانی داشته، ضدالتهاب بوده و موجب تقویت قلب می شود.

 زنجبیل:

این ادویه بسیار گرمی بوده و برطرف کننده مشکلات معده است.

 سیر:

این پودر علاوه بر اینکه طعم خاصی به فلافل شما می دهد سیستم ایمنی بدن را بالا برده و تنظیم کننده فشار خون است.

 پیاز:

این پودر تنظیم کننده قند خون بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

 جعفری خشک:

این پودر مکمل پودر زیره سیاه است. زیره سیاه اشتها را افزایش می دهد در حالی که  جعفری برای افرادی که دیابت دارند مناسب بوده و در کاهش وزن مؤثر است.

بکینگ پودر:

از بکینگ پودر جهت تردی و پف در فلافل استفاده می شود.

اما بر اساس تجربه‌ی آشپزهای بسیاری در سراسر جهان مجموعه‌ای از ادویه‌ها تعریف شده است که مخصوص غذاهای مشخصی هستند.

اگر به دنبال خرید ادویه فلافل و ساخت ادویه‌های ترکیبی در منزل هستید بهتر است بدانید که برای استفاده از ادویه‌ها قاعده و دستورالعمل خاصی وجود ندارد. به طور کلی استفاده از ادویه‌ها سلیقه‌ای و بر اساس ذائقه‌ی شخصی می‌باشد اما فراموش نکنید استفاده از هر ادویه برای هر غذایی جایز نیست.

برای خرید ادویه فلافل اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه فلافل # خرید ادویه فلافل # خواص ادویه فلافل # خرید چاشنی فلافل

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه فلافل 13 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط