ادویه

ادویه مخصوص جوجه کباب 15 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه جوجه کباب گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • ادویه جوجه کباب عرضه شده در فروشگاه ما یکی از ادویه های ترکیبی و مطابق با ذائقه هر ایرانی است.

  • از این ادویه برای طعم دار کردن انواع جوجه کباب استفاده می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذائقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است. این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی عجیب و جالب است.

  • راز یک جوجه کباب خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است. همچنین دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند. ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند جوجه کباب را دارای طعمی متفاوت کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه مخصوص جوجه کباب ، جوجه کباب عطر و طعم فوق العاده‌ای را به همراه خواهد داشت. روش‌های متفاوتی برای کباب مرغ وجود دارد و در هر کدام از آن‌ها می‌توانید از ادویه جوجه کباب برای معطر کردن مرغ استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از ادویه جوجه کباب در گریل کردن و کباب نمودن گوشت هر پرنده‌ای می‌تواند به شما کمک کند. ادویه جوجه کباب ، ترکیبی از 15 ادویه‌ی ساده همچون زردچوبه،‌ زنجبیل، پودر سیر،پودر پیاز، تخم گشنیز، ریشه جوز و… می‌باشد. با توجه به مزایای درمانی هر کدام از آن‌ها، ادویه جوجه کباب در پیشگیری از سرطان، پیشگیری از دیابت،‌ جلوگیری از سکته‌ی مغزی و حمله‌ی قلبی، مفید می‌باشد.

ترکیبات ادویه مخصوص جوجه کباب

زردچوبه: 120 گرم
فلفل سیاه : 50 گرم
زنجبیل : 40 گرم
فلفل قرمز 20 گرم
تخم گشنیز:80 گرم
زیره سبز : 20 گرم
آویشن شیرازی:50 گرم
پودر ریشه جوز یا خسرودار :40گرم
پودر گوجه فرنگی:60 گرم
گلرنگ:20 گرم
پودر سیر:60 گرم
پودر پیاز:200 گرم
جوهر لیمو:50 گرم
نمک:140 گرم
پاپریکا : 40 گرم

امروزه جوجه‌کباب یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار مقوی برای شما می‌باشد و افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. جوجه کباب قطعا یکی از غذاهای پرطرفدار برای مصرف در خانه و رستوران می‌باشد. مزه بسیار عالی جوجه‌کباب بیشتر به دلیل ادویه مخصوص جوجه‌کباب می‌باشد که طعم بسیار عالی به غذای شما می‌دهد و به همین دلیل خرید ادویه جوجه کباب، مورد طرفدار افراد بسیار زیادی است برای دادن طعم خوبی به جوجه‌کباب، خرید ادویه مخصوص جوجه‌کباب را توصیه می‌کنیم.

 ادویه مخصوص جوجه کباب

برای طعم دار کردن جوجه کباب راه‌های زیاد و ادویه های متنوعی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از انواع ادویه جوجه کباب که می‌توانید برای طعم دار کردن ادویه استفاده کنید، ادویه جوجه کباب یکی از بهترین غذاهای ایرانی است که با استفاده از انواع ادویه جوجه کباب، می‌توانید افدام به مرینیت این کباب فوق العاده کنید.

همراه با خرید ادویه جوجه کباب برای این انواع جوجه‌کباب، دستور پخت جوجه کباب را به خوبی یاد بگیرید و آنها را بپزید.

پس از خرید ادویه جوجه‌کباب، برای تهیه جوجه کباب باید از مرغ، پیاز، ماست، زعفران دم‌کرده، کره، زنجبیل، آبلیمو و نمک و فلفل سیاه استفاده کنید تا جوجه کباب خوبی را بپزید. باید پس از خرد کردن مرغ‌ها، مقداری پیاز در کاسه بزرگی بریزید و از انواع ادویه‌جاتی که دوست دارید مقداری را به جوجه کباب اضافه کنید. برای این‌که مزه بهتری از جوجه‌کباب را تجربه کنید به شما توصیه می‌شود که به دنبال استفاده از سس و ماست چکیده برای دادن مزه‌ای بسیار بهتر به جوجه‌کباب باشید. استفاده از ترکیب ماست و سس مایونز با جوجه‌کباب بهترین طعم را می‌تواند به جوجه کباب بدهد.

پخت جوجه‌کباب به همراه ادویه مخصوص آن، می‌تواند بهترین طعم را به جوجه‌کباب در وعده‌های غذایی روزانه بدهد. و به همین دلیل خرید ادویه‌ مخصوص جوجه‌کباب برای دادن طعمی به یادماندنی به جوجه‌کباب بسیار لذت بخش است.

در پخت جوجه کباب نکات مهمی را باید رعایت کنید، مثلا از اضافه کردن زیاد و بیش از حد آب لیمو به جوجه کباب باید خودداری کنید. تا طعم اصلی و ماهیت جوجه‌کباب حفظ شود و اضافه کردن ادویه جوجه‌کباب به این غذا مفید باشد.

پس اگر دنبال یک تجربه جدید و یک غذا با طعم و عطر جدید و خاص را داشته باشید استفاده کردن از این ادویه را به شما پیشنهاد می کنم.

با خرید ادویه جوجه کباب از فروشگاه ما می توانید سریع و آسان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید ادویه جوجه کباب اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص جوجه کباب 15 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط