ادویه

ادویه تاکو مکزیکی 8 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 62,700 تومان
قیمت : 65,835 تومان
  • طبع ادویه تاکو مکزیکی گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • این ادویه بیشتر برای غذاهای فست فودی و تاکو استفاده می شود و طعم و عطر بی نظیری را برای غذاهای شما به وجود می آورد.

  • دارای آنتی اکسیدان های فراوان

  • دارای منیزیم و کلسیم

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه تاکو مکزیکی یک ادویه ترکیبی بسیار تند می‌باشد. و به عنوان یکی از تند ترین ادویه های شناخته شده میباشد که به دلیل عطر و تندی خاص آن در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار میباشد. این غذا یک غذای محبوب و رایج در کشور مکزیک می‌باشد. می‌توانید این غذا را به همراه گوشت و یا مرغ تهیه کنید.

ادویه ترکیبی تاکو یا مکزیکی یکی از فلفلی‌ترین ادویه‌های است. چاشنی تاکو طعم تند و تیزی دارد که پیشنهاد می‌شود در مصرف آن زیاده روی نکنید. از این ادویه برای تهیه انواع تاکو مکزیکی، پلو مکزیکی همراه گوشت و سبزیجات و ذرت مکزیکی استفاده می شود. ولی در تهیه انواع غذای سنتی ایرانی از جمله کباب‌های تند، انواع سوپ، انواع خوراک کاربرد دارد.

ترکیبات ادویه تاکو مکزیکی

فلفل قرمز 10 گرم
زیره سبز : 60 گرم
پودر سیر:30 گرم
پودر پیاز:30 گرم
پاپریکا :60 گرم
پونه کوهی:30 گرم
فلفل سیاه : 10 گرم
نمک:30 گرم

۴ اکتبر روز جهانی غذای مکزیکی تاکو است. یک غذای آسان و خوشمزه با تن ماهی یک غذای لذیذ با گوشت چرخ کرده یا سایر طعم‌های مختلف که به خاطر طعم خاص ادویه و البته فست فود سالم بودنش در سرتاسر جهان غذایی محبوب است. تاکو در زبان لاتین به معنای لقمه است. نان اصلی تاکو ترتیلا است اما این اسنک رستورانی خوشمزه را با نان لواش و پیتا هم می‌توانید درست کنید. تاکو یک فینگر فود ساده و کم هزینه و خوشمزه برای مهمانی و تولد و دورهمی هم هست.

مزه ای خاص و متفاوت با ادویه تاکو مکزیکی :

تاکو از غذاهای سنتی و تند و تیز مکزیک است که به دلیل طعم تند و تیزی که دارد و همچنین نحوه سرو خاص آن، طرفداران زیادی هم در سراسر دنیا پیدا کرده است. ولی بیشترین محبوبیت این غذا به چاشنی‌های تند و آتشین آن است. که آن را به یکی از محبوب‌ترین ادویه‌های مکزیک تبدیل کرده است.

به طور خلاصه تاکو غذای سنتی، مخلوطی از سبزیجات، گوشت قرمز یا مرغ و ماهی است که در نان‌های استوانه‌ای شکل به صورت ساندویچ سرو می‌کنند. مواد داخل تاکو بسیار متنوع است و با انواع گوشت ،مرغ و ماهی ترکیب شده و با سبزیجات، کاهو، گوجه و خیار سرو می‌شود.

از این ادویه در آشپزی انواع غذاهای فست فودی و غیر فست فودی استفاده کنید. اگر از این ادویه خوش عطر و طعم تا به حال استفاده نکرده اید پیشنهاد میکنیم حتما آن را امتحان کنید.

 برای خرید ادویه تاکو مکزیکی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده ادویه تاکو مکزیکی # خرید ادویه تاکو مکزیکی # خواص ادویه تاکو مکزیکی # Mexican taco seasoning

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه تاکو مکزیکی 8 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط