ادویه

ادویه مخصوص کباب تابه ای 10 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 53,899 تومان
قیمت : 56,595 تومان
  • طبع ادویه ادویه کباب تابه ای گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • از بین برنده بوی نا مطبوع گوشت 

  • دادان طعم و بوی خوشایندی به کباب تابه ای 

  • مناسب برای مرینت کردن انواع گوشت

  • از این ادویه برای طعم دار کردن کباب تابه ای استفاده می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذایقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.

  • راز یک کباب تابه ای خوشمزه یک ادویه خوشمزه است.

  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصربه ‌فردی دارند که می‌توانند کباب تابه ای را خوشمزه تر و معطر تر کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 

 

 

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه مخصوص کباب تابه ای می تواند به شما در تهیه و پخت کباب تابه لذیذ و خوش عطر کمک کند. این ادویه یک ادویه ترکیبی است و با فرمولاسیون دقیق و متناسب از چندین ادویه ی پایه، بصورت تخصصی جهت عطر و طعم دادن به کباب تابه تولید می شود. علاوه بر آن طبع سرد گوشت براحتی با این ادویه خنثی می شود.

کباب تابه ای یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین غذاها و خوراک هاست که از زمان های دور دوستداران بسیاری داشته است. این غذا در کشورهای مختلف، بسته به ذائقه و تمایلات افراد، به روش های مختلف و با استفاده از مواد اولیه متفاوتی مورد طبخ قرار می گیرد. اما یکی از مهم ترین نکاتی که برای طبخ غذایی خوش طعم و عطر باید رعایت نمود، استفاده از ادویه جات مناسب در زمان آماده سازی و طبخ آن است. در همین راستا، فروشگاه بهسا مارکت اقدام به تولید ادویه ترکیبی کباب تابه نموده است و شما می توانید با استفاده از آن، کبابی خوشمزه و منحصر بفردی را تهیه نمایید.هر غذایی با ادویه مخصوص به خود، مزه و طعم منحصر بفردی خواهد داشت.

ترکیبات ادویه مخصوص کباب تابه ای

هر غذایی با ادویه مخصوص به خود، دارای طعم حرفه ای و لذیذی می شود. اضافه کردن ادویه کباب تابه ای به کباب تابه علاوه بر اینکه طعم و مزه آن را منحصر بفرد می کند، موجب می شود سردی گوشت گرفته شود.

کباب تابه غذایی مبتنی بر گوشت است و یکی از مشکلات همیشگی افراد در هنگام پخت گوشت (چه گوسفندی و چه گوساله)، رفع بوی نامطبوع گوشت قرمز می باشد.

این ادویه شامل ترکیباتی همانند زردچوبه، پودر لیمو‌، سماق، فلفل‌ سیاه، پودر سیر، پودر پیاز، خردل، میخک، جوزهندی و سبزجات معطر است که علاوه بر برطرف نمودن بوی زهم گوشت، طبع سرد آن را نیز تعدیل می کند و از بروز مشکلات معده و دستگاه گوارش، به علت سنگینی گوشت با طبع سرد جلوگیری می کند.

گرد لیمو:10 گرم
پودر سیر:30 گرم
پودر پیاز:20 گرم
سماق :50 گرم
فلفل سیاه : 50 گرم
زردچوبه: 30 گرم
پودر خردل :20 گرم
پاپریکا : 10 گرم
زیره سبز : 5 گرم
جوز بویا:1عدد

برای تهیه ی این ادویه ترکیبی از مرغوب ترین و خالصترین مواد اولیه استفاده شده است. همین امر باعث می شود طعمی که این ادویه به کباب شما می دهد متفاوت و فوق العاده باشد.

شما می توانید این ادویه را به مدت 18 ماه در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری و در تهیه انواع کباب تابه ای به کار برید.

شاید برای خیلی از ما تهیه انواع کباب در منزل کار سختی باشد اما اگر بدانیم که با یک ادویه مخصوص می توان آن را به خوشمزگی کباب بیرون تهیه کنیم حتما آن را امتحان می کنیم.ادویه مخصوص بهسا مارکت به شما کمک می کند تا بتوانید انواع کباب را به راحتی در منزل تهیه کنید و از خوردن آن در کنار عزیزان  خود لذت ببرید.

نحوه استفاده از ادویه مخصوص کباب تابه ای

ادویه مخصوص کباب تابه ای ، نوعی از ادویه ترکیبی است. و شما می توانید آن را برای طعم دار کردن کباب تابه ای به کار برید.

برای استفاده از این ادویه، باید آن را قبل از اضافه نمودن پیاز به مواد اولیه کباب و به ازای هر 1 کیلوگرم گوشت کباب، مقدار 15 گرم ادویه به گوشت بیفزایید و سپس کاملا مخلوط و ورز دهید.

همچنین توجه کنید که این نوع ادویه ترکیبی تنها برای طبخ و تهیه انواع کباب تابه‌ای و کباب دیگی تولید و برای استفاده در غذاهای دیگر چندان مناسب نمی باشد. بهتر است برای طبخ سایر غذاها، از انواع ادویه جات ترکیبی مخصوص آن غذا استفاده کنید تا شاهد عطر و طعم خاص و بی نظیری باشید.

کباب تابه به دلیل راحتی تهیه و پخت و زود آماده شدن غذای محبوبی می باشد. هرچه مقدار گوشت گوسفند بیشتر باشد طعم این غذا لذیذتر خواهد شد. لازم به ذکر است اگر چربی آن زیاد باشد، کباب ها تغییر اندازه می دهند و کوچک می شوند. هرگز در ترکیب این غذا از تخم مرغ استفاده نکنید.

برای خرید ادویه مخصوص کباب تابه ای اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خواص ادویه کباب تابه ای

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص کباب تابه ای 10 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط