ادویه

ادویه گرام ماسالا 12 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 68,200 تومان
قیمت : 71,610 تومان
  • طبع ادویه گرام ماسالا گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • از بین برنده بوی نا مطبوع گوشت و سبزیجات

  • دادان طعم و بوی خوشایندی به غذاها

  • مناسب برای مرینت کردن انواع گوشت

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذایقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.

  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصربه ‌فردی دارند که می‌توانند غذاهای شما را خوشمزه تر و معطر تر کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 

 

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه گراماسالا یا گرام ماسالا (Garam Masala) یک ادویه ترکیبی اصیل و مشهور هندی است که در انواع غذا ها استفاده میشود. گرام به معنی گرم و تند و ماسالا به معنی ترکیب ادویه ها است بنابراین گرام ماسالا به معنی ترکیب ادویه های گرم میباشد.

از ادویه گرام ماسالا برای طعم دار کردن انواع خوراک گوشت و مرغ و سبزیجات استفاده میشود. ادویه گرام ماسالا به دلیل ترکیبات و ادویه های موجود در آن، از نفخ و اسپاسم معده جلوگیری کرده و التهاب را در بدن کاهش میدهد.

ترکیبات ادویه گرام ماسالا

ترکیب ادویه گرام ماسالا به ذائقه اشخاص و استفاده از مقدار و نوع ادویه بستگی دارد؛ اما نکته مهم در ترکیبات این ادویه پرطرفدار این است که ادویه‌های موردنظر باید با دقت با یکدیگر ترکیب شوند تا ادویه ماسالا دارای یک طعم و مزه متعادل، گرم و شیرین باشد.

زردچوبه: 30 گرم
فلفل سیاه : 10 گرم
تخم گشنیز:10 گرم
میخک:5 گرم
هل سبز: 10 گرم
دارچین: 10 گرم
برگ بو :5 گرم
زیره سبز : 45 گرم
 انیسون ستاره ای:5 گرم
جوز بویا:5ر گرم
فلفل قرمز 10 گرم

طرز تهیه ادویه گرام ماسالا

طرز تهیه و ترکیب ادویه ماسالا منحصر بفرد است. شاید ترکیب ادویه جات دیگر را بعد از اینکه به پودر تبدیل می شدند یک تا دو دقیقه تفت می دادید؛ اما گرام ماسالا قبل از اینکه به پودر تبدیل شود باید داخل تابه تفت داده شود یا بهتر است بگوییم برشته شود.

همه ترکیبات گفته شده در قسمت قبل را به صورت چوب و دانه قبل از پودر شدن داخل یک تابه روی حرارات ملایم قرار دهید، حدود 10 تا 15 دقیقه همان طور که روی حرارت ملایم است، هم بزنید. زمانی که بوی ادویه های برشته شده، فضا را پر کند و رنگ آنها کمی تیره شوند، زمان خاموش کردن حرارت زیر تابه است. به هیچ وجه حرارت زیر تابه را زیاد نکنید.

بعد از گذشت مدت زمان گفته شده، ترکیبات تفت داده شده را داخل یک ظرف بریزید و بگذارید کاملا خنک شود. اگر عجله دارید می توانید ظرف حاوی ترکیبات را به مدت چند دقیقه داخل فریزر بگذارید. حالا نوبت آن رسیده است تا ترکیبات کاملا سرد شده را با آسیاب برقی یا هاون به پودر تبدیل کنید. عطر خیلی خوبی به مشام می رسد. حالا پودر گرام ماسالای تهیه شده را در یک ظرف در بسته گذاشته و در جای خشک و خنکی نگهداری کنید.

کاربرد ادویه گرام ماسالا:

آن را برای تهیه انواع غذاهای گوشتی و سبزیجات .مزه دار کردن گوشت و مرغ، ماهی و میگو، خورشت‌ها، کباب‌ها،‌ خوراک‌ها،‌ پلوها، ساندویچ‌ها، سوپ‌ها،‌سس ها به کار برید. چرا که این ادویه علاوه بر خوش عطر و طعم نمودن غذاها، می تواند طبع سرد گوشت را تعدیل نموده و بوی زهم آن ها را نیز از بین ببرد

برای خرید ادویه گرام ماسالا اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خواص ادویه گرام ماسالا # خرید چاشنی گرام ماسالا # Garam Masala

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه گرام ماسالا 12 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط