ادویه

ادویه استیک مونترال 15 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه استیک مونترال گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • از بین برنده بوی نا مطبوع گوشت 

  • دادان طعم و بوی خوشایندی به استیک

  • مناسب برای مرینت کردن انواع گوشت

  • از این ادویه برای طعم دار کردن استیک استفاده می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذایقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.

  • راز یک استیک خوشمزه یک ادویه خوشمزه است.

  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصربه ‌فردی دارند که می‌توانند استیک و گوشت را خوشمزه تر و معطر تر کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه استیک مونترال ادویه استیک مونترال یکی از ادویه های ترکیبی و برگرفته از استیک های کانادایی است. از این ادویه برای طعم دار کردن انواع گوشت قرمز و استیک استفاده می شود.یکی از ادویه های مورد استفاده در پخت استیک ادویه مخصوص ان می باشد. این ادویه از ترکیبات مختلف در طعم دهی به استیکها و گوشت قرمز این غذای لذیذ تهیه شده است. برای تهیه استیک ادویه ها و چاشنی های مختلفی به کار می رود که ما تا حدودی برخی از آنها را در دسترس داریم. یا اینکه خریداری میکنیم. اما به خاطر داشته باشید برای داشتن یک ادویه کامل از ترکیبات مورد نیاز برای طمع دار کردن استیک تهیه ادویه گوشت است. که تمامی ادویه مورد نیاز دستور پخت را در خود دارد.

ترکیبات ادویه استیک مونترال

برای خوش طعم کردن استیک از ادویه جات مختلفی استفاده می شود. مهم ترین ترکیبات ادویه گوشت که شما را از مصرف سایر ادویه ها بی نیاز می سازد می توان به نمک، انواع فلفل، تخم سبزیجات، سیر، پیاز، لیمو ترش و..اشاره کرد. تمامی این ترکیبات در کنار هم طعمی را برای شما میسازند که تجربه خوردن یک غذای لذیذ را برای شما یادآور خواهد بود.

فلفل سیاه : 30 گرم
فلفل عنابی:20 گرم
پاپریکا :30 گرم
نمک:30 گرم
پودر سیر(گرانول):15 گرم
پودر پیاز (گرانول):15 گرم
تخم گشنیز:15 گرم

این مواد شگفت انگیز و مسحور کننده را با هم مخلوط کنید و بهترین ادویه ای که تابحال نداشته اید را برای استیک خود امتحان کنید!

اگر چند دقیقه قبل از کباب کردن این مخلوط را به سطح گوشت ماساژ دهید، این ادویه وقت خواهد داشت تا مزه جادویی خود را به شما ثابت کند. این بهترین چاشنی استیک است زیرا به آرامی و با صبر به درون گوشت نفوذ می کند و عطر و طعم خود را درون آن تزریق می کند و بعد اسانس و مزه درخشان و خاص خود را از طریق گوشت به شما منتقل می کند. با این حال، نمای بیرونی با یک بافت زمخت و تضاد کاملی که با مزه داخلی و فوق العاده خود می سازد، تصویر خاصی را جلوی چشمان شما ترسیم می کند.

بهترین نحوه مصرف ادویه استیک مونترال

شما باید قبل از اینکه اقدام به کباب کردن گوشت نمایید ابتدا چند دقیقه آن را در ادویه گوشت خوابانید تا طعم اینگونه ترکیبات به خوبی در گوشت شما نفوذ کند و سپس آماده طبخ شود. به خاطر داشته باشید که اگر چند دقیقه قبل از کباب کردن اینکار را نکنید گوشت شما مزه دلپذیری که باید از ترکیبات موجود در این گوشت به خود بگیرد را از دست خواهد داد.
ابتدا گوشت را به روغن زیتون آغشته کنید سپس مقداری از ادویه گوشت را درون یک کاسه ریخته و گوشت را با آن ترکیب نمایید سعی کنید تمامی قسمت های استیک را به این ادویه آغشته نمایید سپس درب ظرف را گذاشته و به مدت 7 تا 8 ساعت در یخچال نگهداری کنید سپس اقدام به کباب کردن کنید تا گوشت شما مزه دارو خوش طعم شود.

یکی از جمله چالش هایی که در زمان خوردن استیک با آن روبرو هستیم همین سفتی آن است. بعضا پخت بیش از حد استیک و یا تازه (گرم) بودن گوشت باعث بروز این مشکل می‌شود. برای از بین بردن سفتی استیک گوشت راه های بسیاری وجود دارد؛ راه هایی مثل خواباندن گوشت در میوه و… اما روشی مطمئن برای از بین بردن سفتی گوشت استیک شما استفاده از نرم کننده گوشت است. این چاشنی با کمک آنزیم های طبیعی که دارد به لایه های گوشت نفوذ می‌کند و باعث نرم شدن‌شان می‌شود.این نرم کننده گوشت را می توانید از فروشگاه بهسا مارکت خرید کنید و یک استیک بی نظیر بپزیید.

برای خرید ادویه استیک مونترال  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه استیک مونترال # خرید ادویه استیک # خواص ادویه استیک # خرید چاشنی استیک

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه استیک مونترال 15 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط