ادویه

ادویه باربیکیو 10 قلم

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه باربیکیو گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  • این ادویه بیشتر برای سرخ کردن و یا گریل کردن گوشت، هات داگ، همبرگر، مرغ و ماهی مصرف می شود و طعم و عطر بی نظیری را برای غذاهای شما به وجود می آورد.
  • دارای آنتی اکسیدان های فراوان
  • دارای منیزیم و کلسیم

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه باربیکیو برای آنان که عاشق طبیعت و غذاهای زغالی هستند، یک همراه همیشگی می تواند باشد. این ادویه می تواند غذاهای شما را سریع مزه دار نماید. امروزه برای انواع برگر ها و یا هات داگ های تنوری نیز از آن بهره می برند. تندی خاص آن می توان اشتها را برانگیخته و میل به خوردن را افزایش دهد.

ادویه باربیکیو مناسب برای گریل و کباب کردن انواع گوشت و مرغ  می باشد.
دارای طبع گرم و خشک با توجه به نوع ادویه های بکار رفته در آن می باشد.

ترکیبات ادویه باربیکیو

فلفل عنابی:15 گرم
تخم گشنیز:15 گرم
زیره سبز : 15 گرم
پودر سیر:30 گرم
پودر خردل :10 گرم
فلفل سیاه :15 گرم
فلفل سفید:: 15 گرم
دارچین:15 گرم
شکر قهوه ای :180 گرم
نمک:100 گرم

یکی از ادویه های پرکاربرد در آشپزخانه ها و نزد آشپزهای حرفه ای می باشد. از این ادویه عموما برای کباب ها و گریل نمودن گوشت و مرغ استفاده می شود. بسیاری از افراد برای آنکه غذاهای آنان دارای طعم خاص منحصر بفردی باشد از این ادویه استفاده می نمایند.

ادویه باربیکیو دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است که مقاومت بدن را در مقابل رادیکال های آزاد افزایش می دهند. این ادویه تجزیه چربی های موجود در غذا را بسیار آسان تر می نماید که در مواد تشکیل دهنده این چاشنی وجود دارد، انقباض های ماهیچه های قلب را آسان تر کرده و از گرفتگی آن جلوگیری می نماید.

مزه ای خاص و متفاوت با ادویه باربیکیو:

برای اینکه از ادویه باربیکیو در زمان گریل استفاده نمایید لازم است دو طرف گوشت را به خوبی با ادویه ماساژ دهید. تا طعم و عطر آن به گوشت نفوذ نماید. سپس آن را بر روی حرارت قرار دهید.
ادویه باربیکیو یکی از پرکاربردترین ادویه‌های دنیا می باشد که برای گریل و کباب کردن انواع گوشت و مرغ مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شما هم علاقمند به گریل کردن غذایتان هستید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص این ادویه می‌باشید.

شیوه مصرف ادویه باربیکیو چیست؟

برای این که بتوانید از طعم بی نظیر چاشنی ادویه باربیکیو در تهیه و طبخ مواد غذایی بهره مند شوید، در وهله نخست بایستی یک تا دو قاشق از این ادویه را همراه با سایر افزودنی ها نظیر آب لیمو، روغن و ماست به مرغ و یا گوشت خود بیفزایید.

بایستی مدتی پیش از طبخ مواد غذایی اجازه دهید تا تمامی طعم های موجود در ادویه های استفاده شده در ادویه باربیکیو جذب گوشت شما شود.

سپس گوشت را میان یک توری قرار دهید و گریل کنید. گوشتی که به این صورت تهیه و طبخ می گردد، دقیقاً مزه و طعم گوشت های دودی و یا کبابی را می دهند.

 این مخلوط می بایست حتما در ظرف شیشه ای که هوا به داخل آن نفوذ نمی کند نگهداری شود. در نظر داشته باشید که برای اینکه ادویه شما عطر و مزه خوبی داشته باشد، لازم است تا آن را در ظرف درب بسته ای نگهداری کنید.

برای خرید ادویه باربیکیو اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه باربیکیو # خرید ادویه باربیکیو # خواص ادویه باربیکیو # خرید چاشنی باربیکیو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه باربیکیو 10 قلم
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط