ادویه

ادویه مخصوص سوسیس و کالباس 15 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 63,800 تومان
قیمت : 66,990 تومان
  • این ادویه برای طعم دار کردن انواع سوسیس و کالباس

  • طبع ادویه سوسیس و کالباس گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به طعم اصلی سوسیس و کالباس تهیه و تولید شده است.

  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و منحصر به فرد است.

  • راز یک سوسیس و کالباس خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این ادویه کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

  •  ادویه سوسیس و کالباس دارای عطر خوش بو و طعم مناسبی بوده و می‌تواند سوسیس یا کالباس خانگی شما را دلچسب‌تر کند.

  • ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند سوسیس و کالباس را دارای طعمی متفاوت کنند.

 ❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 ادویه سوسیس و کالباس برای طعم دار کردن انواع سوسیس و کالباس استفاده می شود. این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف می باشد با توجه به طعم اصلی سوسیس و کالباس تهیه و تولید می شود . این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و منحصر به فرد است.

سوسیس و کالباس از پرطرفدارترین فست فود های امروزی در سراسر جهان است. اما برخی سودجیان و تولیدکنندگان برای رسیدن به سود بیشتر از کیفیت مواد اولیه می کاهند. به همین سبب بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا سوسیس یا کالباس را در منزل تهیه کنند تا از کیفیت مواد آن اطمینان داشته باشند.

راز یک سوسیس و کالباس خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این ادویه کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است. ادویه سوسیس و کالباس دارای عطر خوش بو و طعم مناسبی بوده و می‌تواند سوسیس یا کالباس خانگی شما را دلچسب‌تر کند. ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند سوسیس و کالباس را دارای طعمی متفاوت کنند.

ترکیبات ادویه سوسیس و کالباس:

ادویه سوسیس و کالباس شامل ادویه هایی زیر است:

آویشن شیرازی:20 گرم
پودر ریشه جوز یا خسرودار :20گرم
هل سبز: 20 گرم
 فلفل سفید : 40  گرم
زنیان:20 گرم
زنجبیل :20 گرم
دارچین:20 گرم
پاپریکا : 50  گرم
پودر فلفل چیلی : 40  گرم
نمک : 240  گرم
پودر سیر:80 گرم
پودر پیاز:80 گرم
پودر خردل : 20  گرم
جوز بویا:1 عدد
میخک:1 عدد
تخم گشنیز :20 گرم

ادویه سوسیس و کالباس از با کیفیت ترین و تازه ترین مواد اولیه و دقیق ترین نسبت ترکیب می شود. این ادویه ترکیبی از پودر آب پنیر، شیر خشک، شکر، پودر دود، پودرخردل، زنیان، میخک، فلفل سفید، فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز، پودر زنجبیل،پودرهل، آویشن، پودر ریشه‌ی جوز، دارچین، پاپریکا و تخم گشنیز می باشد .

ادویه سوسیس و کالباس

عطر وسوسه انگیز سوسیس و کالباس که افراد زیادی را به خود جذب می کند از ادویه های مخصوص سوسیس و کالباس ناشی می شود.

ادویه سوسیس و کالباس عرضه شده در فروشگاه بهسا مارکت یکی از ادویه های ترکیبی و مطابق با ذائقه هرایرانی است.

ازادویه سوسیس و کالباس برای طعم دار کردن انواع سوسیس و کالباس استفاده می شود.

ادویه سوسیس و کالباس که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب و با توجه به طعم اصلی سوسیس و کالباس تهیه و تولید می شود.

چاشنی سوسیس  و کالباس که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و منحصر به فرد است.

راز یک سوسیس و کالباس خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این ادویه کیفیت بالایی دارد و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.

ادویه سوسیس و کالباس عرضه شده در فروشگاه  بهسا مارکت دارای عطر خوش بو و طعم مناسبی می باشد و می‌تواند سوسیس یا کالباس خانگی شما را دلچسب‌تر کند.

ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند سوسیس و کالباس را دارای طعمی متفاوت کنند.

برای درست کردن غذاهای فست فودی لازم است حتماً فوت و فن و ادویه‌های مخصوص آن را در اختیار داشته باشید. یکی از مواردی که باعث خوش طعم شدن این غذای فوری موثر است افزودن ادویه برای تکمیل و بهتر کردن طعم آن است. سوسیس و کالباس از جمله پرطرفدارترین غذاهای فست فودی در میان جوانان و کودکان است. به دنبال این علاقه میزان مصرف سوسیس و کالباس در غذاهای مختلف هر روزه رو به افزایش است.

استفاده از ادویه  سوسیس و کالباس و استفاده از آنها در تهیه این محصولات را می‌توان راز خوشمزگی غذاهای فست فودی دانست. از طرف دیگر با توجه به پیشرفت زندگی و افزایش تمایل انسان‌ها به رعایت یک رژیم سالم و اهمیت آن‌ها به بهداشت و سلامتی بدن خود تولید این محصولات به صورت خانگی بسیار رواج پیدا کرده است. در حقیقت تنها با تهیه مواد اولیه مرغوب، دانستن روش پخت صحیح سوسیس و کالباس و خرید ادویه  سوسیس و کالباس می‌توان بهترین و با کیفیت ترین سوسیس و کالباس خانگی را ضمن رعایت بهداشت کامل در منزل تهیه کرد.

برای خرید ادویه مخصوص سوسیس و کالباس اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه سوسیس و کالباس # خرید ادویه سوسیس و کالباس # خواص ادویه سوسیس و کالباس # خرید چاشنی سوسیس و کالباس # ترکیبات ادویه سوسیس و کالباس

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص سوسیس و کالباس 15 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط