پودر

پودر زنیان شسته شده

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 30,000 تومان
قیمت : 36,000 تومان
  • این چاشنی شسته شده است. بعد از سفارش مشتری پودر میشود.
  • زنیان دارای مزاج گرم و خشک و نسبتا قوی است
  • درمان آکنه و جوش صورت
  • درمان اگزما
  • جلوگیری از سفیدی زودرس مو ها
  • کاهش درد دوران قاعدگی
  • درمان سنگ کلیه
  • درمان درد آرتروز
  • ترک اعتیاد
  • افزایش تعداد اسپرم ها، درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی در آقایان
  • لاغری و کاهش وزن (به مدت 30 روز، هر شب یک قاشق چای خوری دانه های زنیـان را در نیم لیتر لیوان آب بخیسانید و صبح روز بعد با معده خالی آن را بنوشید تا به کاهش وزن و لاغری شکم کمک کند.)
  • درمان سو هاضمه و سوزش سر دل (یک قاشق چای خوری پودر زنیـان را با یک قاشق چای خوری پودر زیره و یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل ترکیب کنید، در یک لیوان آب بریزید و بنوشید.)

 زنیان باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پودر زنیان یا نانخواه یک گیاه از تیره چتریان، بوته ای، علفی، یک ساله و بدون کرک است که با نام های انیسون بری، کمون حبشی، اجوان، اسپری کای و نانخواه، شناخته می شود. این گیاه هم مانند رازیانه، بادیان رومی، شوید و زیره به یک خانواده تعلق دارد.

نانخواه خواص متعدد فراوانی دارد که عبارتند از آنتی اکسیدان، پایین آورنده فشار خون، بیماریهای معده، ضد تب، ضد میکروب، ضد نفخ، ضد آسم، قاعده آور و مسهل و... است. همچنین زنیان دارای مواد ضد میکروبی مانند سالمونلا تیفوزا، میکروسپوروم و اشریشیا کلی می باشد.

دانه‌ زنیـان از قدیم به عنوان ادویه و نگه دارنده مواد غذایی مورد استفاده بوده است. همچنین در تهیه پودر کاری، ترشیجات، بیسکویت و مواد خوراکی دیگر به کار می رود. می توان دانه زنیـان را به صورت خام یا پودر استفاده کرد یا می توانید آن را با سایر گیاهان ترکیب کنید و در رژیم غذایی خود بگنجانید.

فواید و موارد استفاده از پودر زنیان

زنیان گیاه و پرخاصیت است که برای تقویت و بهبود عمکرد سیستم گوارش، معده، اعصاب، پوست و مو و... اثر بخش بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین این دانه  گیاهی حاوی کلسیم، تیامین، ریبوفلاوین، فسفر، آهن و نیاسین می باشد
زنیان برای تقویت مغز و اعصاب مفید است. گاهی اوقات می توان آن را به همراه دارچین و گل گاو زبان نیز استفاده کرد.

زنیان در افراد گرم مزاج موجب سردرد می شود، به همین دلیل می توان همراه با گشنیز آن را مصرف کرد. گشنیز باعث جلوگیری از بالا رفتن گازها و بخارات به سمت مغز می شود.

بو و طعم زنیان تند است و خاصیت اشتهاآوری دارد. به دلیل طبع گرم آن مورد علاقه افراد گرم مزاج نمی باشد و در صورت لزوم این افراد، زنیان را با کمی سکنجبین به عنوان مصلح مصرف می کنند.

عرق زنیان را اغلب برای درمان گرفتگی های عضلانی ناشی از سردی و حتی درجات خفیفی از حالت شبه فلج و برخی لرزش های طبیعی بدن ناشی از سردی پیشنهاد می کنند.

همچنین

سیستم تنفسی به سرما حساس است زیرا دمای سرد منجر به انقباض مجاری تنفسی و اسپاسم می شود. همچنین سردی مزاج موجب ترشح و باقی ماندن ترشحات در سیستم ریوی می گردد. زنیان و عرق آن با نرم و رقیق کردن و دفع ترشحات تنفسی، می توانند برای برخی از انواع سرفه، تنگی نفس، برونشیت یا ذات الریه مفید واقع شوند.

افراد گرم مزاج اگر بر اثر مصرف زنیان دچار سردرد شوند؛ می توانند از گشنیز استفاده کنند که گیاهی است که با طبع سرد و ضد زنیان عمل کرده و باعث جلوگیری از بالا رفتن بخارات و گازها به سمت مغز می شود. خاصیت تریاقی زنیان برای ترک اعتیاد به تریاک و کم کردن مضرات آن، بسیار مناسب است.

زنیان دارای خاصیت ادرارآور ؛ ایجاد تعریق و قاعده آور است. این گیاه در رفع رطوبت های زائد بدن بسیار موثر می باشد، در نتیجه موجب کاهش وزن و پف آلودگی می شود.

زنیان و دستگاه گوارش

زیان بهترین داروی گیاهی برای درماان سوء هاضمه و همچنین برای درمان اسیدیته و مشکل ریفلاکس اسیدی معده می باشد.
همچنین برای درد روده که در نتیجه سوء هاضمه و التهاب ایجاد میشود بسیار مفید است برای این منظور یک قاشق غذاخوری دانه زنیان را با یک قاشق زیره سبز ترکیب کنید این ترکیب را می توانید با مقداری پودر زنجبیل و یا با یک قاشق چای خوری دانه زنیان را به همراه شکر بجویید تا از شر سوهاضمه خلاص شوید.
دانه زنیان با تنظیم حرکات روده از یبوست پیشگیری کرده و آن را درمان می کند همچنین مصرف آن برای اسهال خونی و اسهال مفید است .برای این منظور مقداری از دانه زنیان را در یک لیوان آب بجوشانید دو بار در روز آن را مصرف کنید .
این یکی از روشهای مرسوم برای درمان سوء هاضمه و اسهال خونی است.

برای درمان نفخ و بی اشتهایی 3 قاشق چایخوری دانه زنیان را در آبلیمو خیس کنید و در سایه خشک کنید سپس آسیاب کنید و با مقداری نمک سیاه ترکیب کنید و دوبار در روز با آب ولرم بخورید و برای درمان آروغ زدن زنجبیل و دانه زنیان و نمک سیاه رابا هم ترکیب کنید و آب گرم بریزید و مقداری هل اضافه کنید و بنوشید.

درمان سرماخوردگی

دانه های زنیان بهترین داروی گیاهی برای درمان سرماخوردگی و آنفلوانزا است و گرفتگی بینی را باز می کند برای این منظور می توانید دانه های زنیان را در آب جوش بریزید و با آن بخور کنید.
انیسون بری مخاط را از بدن دفع کرده و مجاری تنفسی را باز می کند همچنین این گیاه در درمان سرفه ،برونشیت و آسم بسیار مناسب است.
برای درمان سرمخوردگی و آنفلوانزا دانه زنیان را همراه با دارچین در آب بجوشانید از صافی رد کنید و 4 بار در روز بنوشید

کاهش دردهاس قاعدگی

خانم هایی که در دوران عادت ماهیانه خونریزی بیش از حدی دارند ویا عادت ماهیانه نامنظمی دارند می توانند از این گیاه دارویی استفاده کنند برای این منظور دانه زنیان را در آب جوش بجوشانید و صبح ها میل کنبد.
همچنین این داروی گیاهی گرفتگی های قاعدگی در زمان عادت ماهیانه را نیز کاهش می دهد زنیان را به همراه دارچین بجوشانید و میل کنید
علاوه بر این زنیان با رازیانه شیر مادران را زیاد کرده و رحم را پاکسازی می کند برای این منظور 1 قاشق چایخوری دانه زنیان را در یک قوری آب جوش بریزید 5 دقیق آن را بجوشانید و مصرف کنید برای اثر بخشی بهتر هر روز آن را مصرف کنید.

درمان ناتوانی جنسی مردان و افزایش تعداد اسپرم

این دانه برای درمان ناتوانی جنسی و افزایش تعداد اسپرم مردان بسیار مفید است برای این منظور دانه زنیان را با تمبر هندی و کره تصفیه شده برشته کنید آنها را به خوبی آسیاب کنید و یک قاشق چایخوری از این مخلوط را به یک لیوان شیر و عسل اضافه کنید .
این روشی موثر برای افزایش تعداد اسپرم و درمان زود انزالی می باشد برای اثربخشی بیشتر هر شب از این ترکیب استفاده کنید.

درمان میگرن

ترکیبی از دانه های زنیان و نمک سیاه و زنجبیل را مصرف کنید اگر طعم قوی دارد این مخلوط را به آب اضافه کرده و آن را بنوشید.
یا برای رفع میگرن دانه های زنیان را روی دستمال بریزید و ببویید یا برای نتیجه بهتر و سریع تر آن را بسوزانید.

ترکیب پودر زنیان با مغز گردو

زنیان و مغز گردو را با مقداری مساوی با هم مخلوط کنید و حداقل هر شب یک قاشق غذاخوری از آن را مصرف کنید.و از خواص بینظیر آن بهره ببرید


# خرید زنیان اعلی # خرید خردانه # خواص زنیان # موارد استفاده زنیان # تقویت جنسی آقایان # خرید پودر زنیان اعلی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر زنیان شسته شده
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط