ادویه

ادویه مخصوص ماکارونی با سبزیجات 9 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 62,700 تومان
قیمت : 65,835 تومان
  • طبع ادویه ماکارونی گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  • از بین برنده بوی نا مطبوع گوشت و سیب زمینی
  • دادان طعم و بوی خوشایندی بهماکارونی
  • از این ادویه برای طعم دار کردن ماکارونی استفاده می شود.
  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذایقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است.
  • این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی ویژه و بویی منحصر به فرد است.
  • راز یک ماکارونی خوشمزه یک ادویه خوشمزه است.
  • این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است.
  • این ادویه دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند غذای شما را دلچسب‌تر کند.
  • ادویه‌هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصربه ‌فردی دارند که می‌توانند پاستا و حتی لازانیا یا ماکارونی را خوشمزه تر و معطر تر کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اضافه کردن ادویه‌ ماکارونی به این غذای محبوب می‌تواند طعم آن را به‌طورکلی تغییر دهد. در حقیقت راز خوشمزه شدن ماکارونی و پاستای سرآشپزهای معروف تنها استفاده از سس و چاشنی‌های مناسب است. همه ما می‌دانیم که ادویه‌ها جذاب‌ترین ترکیباتی هستند که به طرز معجزه‌آسایی روی طعم غذاهای تاثیر می‌گذارند.

استفاده از ادویه‌ها و چاشنی‌های مناسب بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید روی طعم غذاها موثر هستند. ترکیب کردن طعم‌های مختلف برای خلق یک مزه جدید، خارق‌العاده‌ترین کاری است که می‌توانید در آشپزخانه خود انجام دهید. اگر به دنبال فوت کوزه گری ماکارونی خوشمزه و مخصوص هستید، باید بدانید که همه چیز به انتخاب درست ادویه‌ها و چاشنی‌ها بستگی دارد.

ماکارونی از آن دسته غذاهایی است که تقریباً همه افراد خصوصاً کودکان به آن علاقه زیادی دارند؛ استفاده از انواع ادویه در این غذا نه تنها می تواند طعم و مزه آن را تحت تأثیر قرار دهد. بلکه با توجه به خواص ادویه ها، می توانند آن را به یک وعده غذایی مفید تبدیل کنند.

معمولاً استفاده از ادویه ها به سلیقه افراد بستگی دارد ولی برای از بین بردن بوی زهم گوشت چرخ شده گوسفندی به کار رفته در این غذا یا گوشت مرغ ریش شده آن می توانید از انواع ادویه هایی مانند پودر سیر، آویشن، پودر پیاز، فلفل، زردچوبه، هل، دارچین و غیره استفاده کنید.

 بهترین زمان استفاده از ادویه ها در ماکارونی، در اواخر تفت دادن گوشت، مرغ یا سبزیجات آن است زیرا تفت دادن باعث می شود رایحه خوش ادویه به مشام برسد.

یکی از مسائل مهم در پخت لذیذترین ماکارونی، استفاده از ادویه ماکارونی مناسب است. ادویه مخصوص ماکارونی ترکیبی از پودرهای جادویی طعم‌دهنده، مخصوص این غذا هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان خوشمزه‌ترین ماکارونی را تهیه کرد.

از این ادویه می‌توانید در تهیه انواع غذاها از جمله پیتزا، پاستا، سس‌های گوشت و سبزیجات و غیره استفاده کنید.

این ادویه می‌تواند طعمی فوق‌العاده و خاص به غذای شما ببخشد و باعث شود تا غذای شما بیشتر موردپسند خانواده و میهمانان‌تان قرار بگیرد. همچنین، چاشنی ماکارونی می‌تواند به عنوان یکی از ادویه‌هایی باشد که در کنار همه غذاهای خود استفاده کنید تا غذاهای خود را متنوع‌تر کنید.

ترکیبات ادویه مخصوص  ماکارونی با سبزیجات

این ترکیب برای ماکارونی همراه با سبزیجات است.چنانچه مایل هستید ماکارونی را با سس گوشت طبخ کنید، می توانید تغییراتی در ترکیب ادویه ها به وجود بیاورید. ما برای راحتی شما ادویه ماکارونی با گوشت رو گذاشتیم.

فلفل سیاه : 10 گرم
زردچوبه: 20 گرم
تخم گشنیز:15 گرم
گرد لیمو:20 گرم
پودر پیاز:20 گرم
پاپریکا :20 گرم
آویشن شیرازی:20 گرم
ادویه کاری: 10 گرم
فلفل قرمز 10 گرم

این ترکیب برای ماکارونی همراه با سبزیجات است.چنانچه مایل هستید ماکارونی را با سس گیاهی طبخ کنید، می توانید تغییراتی در ترکیب ادویه ها به وجود بیاورید. ما برای راحتی شما ادویه ماکارونی با گوشت را را گذاشتیم.

ماکارونی یکی از غذاهای فست فودی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. این غذای ایتالیایی اکنون محبوبیت خودش را در بین سایر غذاها پیدا کرده و کمتر کسی یافت می شود که ماکارونی دوست نداشته باشد. برای درست کردن ماکارونی خوشمزه و لذیذ، لازم است یکسری از نکات طلایی را رعایت کنیم تا غذایی به یاد ماندنی را طبخ نماییم. همچنین چاشنی ماکارونی یکی از مهم ترین اجزاء طبخ ماکارونی می باشد که با استفاده از این چاشنی دیگر نیازی به افزودن هیچ ادویه ای به ماکارونی نمی باشد و این چاشنی تمام ادویه های لازم را در بر دارد. چاشنی ماکارونی ترکیب شده از16 نوع ادویه تازه و طبیعی می باشد که رنگ و عطر و مزه ی غذایمان را بهتر می کند. این چاشنی فاقد هرگونه مواد افزودنی بوده و هیچ ناخالصی ندارد.

بهترین زمان اضافه کردن ادویه‌های مخصوص ماکارونی به آن، موقع تفت دادن گوشت ماکارونی است. به خاطر داشته باشید که ادویه ماکارونی نباید بیش از حد سرخ شود، زیرا این کار موجب تلخ شدن طعم غذای شما می‌شود. بنابراین زمانی که گوشت شما نیم‌پز شد، شعله گاز را کم و سپس ادویه‌ها را اضافه کنید.

برای خرید ادویه مخصوص ماکارونی با گوشت  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه ماکارونی # خرید ادویه ماکارونی # خواص ادویه ماکارونی # خرید چاشنی ماکارونی # ترکیبات ادویه ماکارونی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص ماکارونی با سبزیجات 9 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط