ادویه

ادویه مخصوص همبرگر11 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 61,600 تومان
قیمت : 64,680 تومان
  • طبع ادویه مخصوص همبرگر گرم و خشک است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  • تعدیل طبع سرد گوشت سفید
  • این ادویه را می‌توان برای مزه دار کردن همبرگر به کار برده و آن‌ها را به شیوه دلخواه مانند کبابی کردن، سرخ کردن، سوخاری کردن، گریل کردن و … طبخ کرد.
  • ادویه همبرگر طعمی خوش و عطری ماندگار به همبرگر می دهد.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر از طرفداران فست فود باشید، احتمالاً همبرگر که به آن برگر نیز گفته می شود یکی از غذاهای محبوب شماست که از گوشت گاو، گوسفند و مرغ چرخ کرده تهیه می شود.یک ساندویچ همبرگر از گوشت چرخ کرده از سس، ادویه و تزئینات خاص تشکیل شده است.ادویه همبرگر به عنوان پایه و اساس این غذای خوشمزه، اهمیت زیادی دارد.

این غذای خوشمزه و مقوی در سراسر دنیا، طرفداران زیادی دارد.همبرگر در منوی بسیاری از رستوران‌ها وجود دارد و هر رستورانی طعم خاص خود را دارد.البته همبرگر خانگی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا این غذا را در خانه تهیه کنند تا سلامت غذایی بیشتری را تجربه کنند.تفاوت طعم همبرگرها، علاوه بر نوع گوشت و کیفیت آن، ادویه‌ای است که در آن به کار می‌رود. استفاده از ادویه باکیفیت و خوش‌طعم می‌تواند طعمی بی‌نظیر و متفاوت به همبرگر ببخشد.

بنابراین اگر سلامتی تون برایتان اهمیت دارد، ادویه همبرگر  را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بهسا مارکت خریداری کنید. و خودتان همبرگر خوشمزه و تازه در خانه تهیه کنید.

ادویه همبرگر چیست ؟

همبرگر یکی از غذاهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه داشته و دوست دارند آن را در منزل تهیه کنند. شاید شما نیز بارها این کار را انجام داده اید و پس از خوردن، به این نتیجه رسیده اید که همبرگرهای آماده چیز دیگریست !

جالب است بدانید که طعم خاص همبرگرهای آماده، به دلیل ادویه هایی است که در آن به کار رفته است. در حقیقت آشپزهای حرفه ای برای هر نوع غذا، ادویه خاص آن را استفاده می کنند و همین امر سبب می شود که غذای آن ها خوشمزه تر از غذاهایی باشد که در منزل تهیه می شود.
همبرگر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با استفاده از ادویه مخصوص همبرگر می تواند طعم خاصی داشته باشد.

ترکیبات ادویه همبرگر 

مگر می‌شود غذایی با گوشت یا مرغ تهیه شود و هیچ ادویه‌ای در آن استفاده نشود؟ حداقل برای ما ایرانی‌ها، غذای بدون ادویه دور از تصور است.  برگر نیز غذایی است که از گوشت گوسفند، گاو یا بوقلمون و مرغ تهیه می‌شود و به همین دلیل برای طعم دادن بیشتر به آن، اکثر ما ترجیح می‌دهیم که از ادویه برای آن استفاده کنیم. ادویه خاص و ویژه همبرگر ادویه‌ای است که باعث خوش‌طعم‌تر شدن این غذا می‌شود و مزه آن را لذت‌بخش می‌کند. به طور کلی، ادویه مخصوص همبرگر‌ به دلیل ایجاد طعم و عطر خاص در همبرگرها بسیار محبوب هستند.

فلفل سیاه : 50  گرم
 فلفل سفید : 50  گرم
پاپریکا(ترجیحاً پودر پاپریکا دودی) : 50  گرم
پودر فلفل چیلی : 50  گرم
ننمک : 100  گرم
پودر سیر:50 گرم
پودر پیاز:50 گرم
پودر خردل : 50  گرم
جوز بویا:1 عدد
میخک:2 عدد
تخم گشنیز :15 گرم

 اگر قبل از این تجربه درست کردن برگر در خانه را داشتید اما نتیجه چندان راضی‌کننده نبوده است باید یک‌بار دیگر به خودتان فرصت دهید و مواد گوشتی برگرتان را به کمک ادویه همبرگر فروشگاه بهسا مارکت آماده کنید. طرز تهیه همبرگر به روش رستورانی آن‌قدرها که فکر می‌کنید سخت نیست فقط کافی است برای طعم دادن به گوشت برگرتان از ادویه‌های مناسبی استفاده کنید.

چرا همبرگرهای خانگی پس از پخت کوچک می‌شوند؟

این اصلی‌ترین مشکل افراد برای درست کردن همبرگر خانگی است. به طور طبیعی همبرگر پس از پخت جمع می‌شود و علت این امر تغییر ساختار پروتئین به هنگام پخته شدن است؛ اما می‌توان با رعایت چند نکته از جمع شدن بیش از حد همبرگر جلوگیری کرد.

نسبت هشتاد درصد گوشت به بیست درصد چربی را رعایت کنید.
حین پخت همبرگر شعله گاز را زیاد نکنید و اجازه دهید با حرارت پایین پخته شود.
هنگام فرم دهی همبرگر قسمت میانی را به کمک انگشت شستتان گود کنید.
به هیچ عنوان همبرگرتان را حین پخت با پشت کفگیر فشار ندهید.
برای استفاده از آن تنها کافی است به ازای هر نیم کیلو گوشت چرخ کرده تان، یک و نیم قاشق این ادویه را با گوشت مخلوط کرده و آن را به خوبی ورز دهید و مراحل بعدی پخت را انجام دهید.

برای خرید ادویه مخصوص همبرگر اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده از ادویه همبرگر # خرید ادویه همبرگر # خواص ادویه همبرگر # خرید چاشنی همبرگر # ترکیبات ادویه همبرگر # Hamburger spice

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص همبرگر11 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط