سبزی

سبزی دلمه خشک

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 39,820 تومان
قیمت : 47,800 تومان
  • سبزی دلمه خشک دارای طبع گرم و خشک است.
  • تهیه شده از سبزیجات خشک شسته شده
  • کاهش اضطراب و بی خوابی
  • رفع ناراحتی معده و گوارش
  • کاهش فشار خون
  • بهبود فقر آهن


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

سبزی دلمه خشک یکی از موثرترین موادی که باعث خوش بو و خوش طعم شدن این غذا می‌شود.

یکی از غذاهای بسیار محبوب و خوشمزه ما ایرانی ها دلمه است. این غذای پرطرفدار در انواع مختلفی مانند دلمه برگ مو، دلمه کلم، دلمه بادمجان طبخ می شود. دلمه از آن دسته غذاهایی‌ است که در تمام فصول لذت بخش است .در حالی که آماده کردن این غذا زمان بر و کمی سخت به نظر می رسد اما امروزه تهیه و خرید سبزی دلمه خشک کار را بسیار آسان کرده است. برای تهیه غذای دلمه با توجه به منطقه ای که مردم در آن زندگی می کنند و تنوع سبزیجات موجود در آن ناحیه ممکن است تفاوت هایی در مواد تهیه این غذا وجود داشته باشد، ولی در حالت کلی سبزیجات متنوعی در تهیه سبزی دلمه استفاده می‌شود مانند: تره ، جعفری ، شوید ، مرزه ، نعنا ، ترخون. سبزی خشک به شرطی که در جای خشک و خنک باشند را می توان تا حدود دو سال استفاده کرد.

سبزیجات خشک در بازار کیفیت های مختلفی دارد که این کیفیت بستگی به نوع تهیه بار و نیز نحوه شستشو و خشک کردن دارد. 

نسبت ترکیب سبزی دلمه

برای دلمه برگ مو بهتر است مقداری پیازچه و یا سیر تازه هم استفاده کرد. مقادیر و نسبت‌های سبزیجاتی که در ترکیبات سبزی دلمه استفاده می‌شود به شرح زیر است:

جعفری: ۳۰۰ گرم
مرزه: ۱۰۰ گرم
تره: ۲۰۰ گرم
شوید : ۱۰۰ گرم
نعنا: ۱۰۰ گرم
ترخون: ۱۰۰ گرم
پیازچه: ۱۰۰ گرم

شما می توانید سبزی دلمه خشک با ترکیب بالا با کیفیت عالی و سبزیجات شسته شده  را از فروشگاه بهسا مارکت تهیه کنید.

مزایای ویژه تهیه دلمه با سبزی خشک

مطالعات نشان داده‎اند که برخلاف فریز کردن، خشک کردن سبزیجات می‎تواند به حفظ و افزایش غلظت مواد مغذی آن‎ها کمک زیادی کند. با توجه به اینکه مدت ماندگاری آن‌ها به‎ صورت فریز شده نهایتا 2 تا 3 ماه است، درحالی‎که شما می‎توانید بدون هیچ نگرانی تا یک سال انواع سبزی خشک شده را در یک ظرف درب بسته نگهداری و هر زمان که اراده کنید برای تهیه دلمه اقدام کنید.

طرز تهیه دلمه با سبزی خشک

معمولا توصیه می‎شود که از قبل به مدت سه ساعت سبزی خشک دلمه را در آب جوش خیس کنید تا بافت تازه‎ای به خود بگیرد اما اگر زمان کافی برای این کار را ندارید، می‎توانید پس از تفت گوشت و پیاز یا لپه و برنج، به همان صورت خشک شده سبزی را به آن‎ها اضافه کنید. حال می‎توانید پس از اضافه کردن ادویه ‎های لازم، این مایه آماده شده را وسط برگ مو ریخته و برگ را به شکلی مناسب بپیچید تا مواد داخلی آن حین حرارت دیدن خارج نشوند.

برای خرید سبزی دلمه خشک اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید سبزی دلمه خشک # خواص  سبزی سبزی دلمه خشک # خرید سبزیجات خشک معطر

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای سبزی دلمه خشک
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط