شربت

شربت سکنجبین بذوری نیاک 200 میلی لیتر

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 102,750 تومان
قیمت : 107,888 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی مفید برای دستگاه گوارش و تقویت کبدو درمان گیاهی سیروز کبدی

  • موارد مصرف:  درمان انواع سیروز کبدی موثر در کاهش عوارض داروهای شیمی درمانی

  • مواد تشکیل دهنده :دارای ترکیبات گیاهی رازیانه ، افتیمون ،انیسون، گل سرخ ، کاسنی ،تخم خیار ،تخم خربزه ، تخم کرفس، ریشه کبر، شیرین بیان،عناب ،سرکه انگور

  • تقویت کبد

  • اثر عالی در درمان سیروزهای کبدی

  • مؤثر در بهبود کبد چرب

  • بازسازی بافت کبد

  • اثر مفید در پیشگیری از اختلالات کبدی

میزان مصرف :

در هفته اول روزانه 20 میلی لیتر از شربت سکنجبین عنصلی را در یک لیوان آب ولرم حل نموده و میل نمایید.
این مقدار باید به مرور افزایش یافته به صورتی که تا هفته سوم به 40 تا 50 میلی لیتر برسد.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت سکنجبین بذوری نیاک Liver Oxymel Syrup یک داروی گیاهی برای تقویت کبد، درمان گیاهی سیروز کبدی و بهبود بیماری های کبد است که می توان از آن به عنوان داروی کمکی در درمان کبد چرب و همچنین برای کاهش عوارض شیمی درمانی نیز استفاده کرد.

سکنجبین بزوری (بذوری) گه با نام شربت بزوری معتدل نیز شناخته می شود، داروی کمکی مناسبی برای کبد چرب است که می توانید آن را به همراه دیگر داروهای کبدی مصرف کنید.

شربت بزوری معتدل، دارای ترکیبات گیاهی بوده که با سرکه انگور ترکیب شده و محافظ خوبی در برابر بیماری های کبدی شده است.

شربت بزوری یک ترمیم کننده خوب کبد است و اگر شما به دنبال دارویی برای درمان مشکلات کبدی که در اثر کبد چرب، سیروز، هپاتیت یا مصرف بی رویه داروها یا شیمی درمانی و … ایجاد شده هستید، استفاده از شربت بزوری برای شما توصیه می شود.

شربت سکنجبین بزوری تولید شده در شرکت داروسازی نیاک بوده که مورد تایید وزارت بهداشت است.

معرفی شربت سکنجبین بذوری نیاک

الگوی زندگی ناسالم ما هر روز ممکن است یکی از بخش‌های مهم بدن را تهدید کند. یکی از مهم‌ترین ارگان‌های بدن که در پی تغذیه ناسالم آسیب می‌بیند، کبد است. کبد بزرگترین ارگان بدن است که وظیفه سم زدایی و فرآوری چربی موجود در غذاها را به عهده دارد. از آنجا که مقداری از چربی غذاها همیشه در کبد ذخیره می‌شود، مصرف غذاهای چرب با روغن‌های ناسالم به مدت طولانی می‌تواند سبب ایجاد عارضه کبد چرب شود. عارضه‌ای که بسیاری از جوانان و میانسال های امروزی با آن درگیر هستند. خوشبختانه طب سنتی با داروهای گیاهی از جمله شربت سکنجبین بذوری برای کنترل کبد چرب به کمک ما می‌آید.

شربت سکنجبین بذوری نیاک با در اختیار داشتن عصاره‌های گیاهی مؤثر و مقوی کبد، می‌تواند عارضه‌هایی از جمله کبد چرب و سیروز کبدی را بهبود دهد.

ترکیبات شربت سکنجبین بذوری 

شربت سکنجبین بذوری در واقع یک ترکیب گیاهی قدمت دار در طب سنتی است که در آن از ترکیب چند گیاه همراه با سکنجبین استفاده شده تا در نهایت یک داروی گیاهی مقوی معده حاصل شود. شرکت داروسازی نیاک از 11 گیاه پر خاصیت برای کبد همراه در کنار شربت سکنجبین استفاده کرده که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را با مختصری از خواصشان نام می‌بریم.

رازیانه ، افتیمون ،انیسون، گل سرخ ، کاسنی ،تخم خیار ،تخم خربزه ، تخم کرفس، ریشه کبر، شیرین بیان،عناب ،سرکه انگور

کاسنی

عرق کاسنی سرشار از ویتامین C و ترکیبات ضد التها ب، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان است. این ترکیبات به کاهش کلسترول خون و کاهش تجمع چربی در کبد کمک کرده و دفع صفرا از بدن را ساده‌تر می‌کنند.

رازیانه

رازیانه در رفع التهاب‌های داخلی بدن نقش موثری دارد. این گیاه همان قدر که برای گوارش و هضم غذا مفید است، برای کبد نیز خاصیت دارد. عرق رازیانه انسداد کبد را از بین می‌برد و از ایجاد التهاب و فیبروز کبدی جلوگیری می‌کند.

انیسون

انیسون نیز مانند رازیانه حاوی ترکیبات ضد التهاب قوی است که برای درمان مشکلات مختلفی از جمله برونشیت، التهاب روده و معده و بیماری‌های کبدی از جمله سیروز کبدی از آن استفاده می‌شود.

شیرین بیان

شیرین بیان مواد مغذی زیادی در عصاره خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ویتامین‌های گروه B، E و آهن و منیزیم اشاره کرد. اما علاوه بر این‌ها، آنتی اکسیدان های موجود در این گیاه به خصوص گلیسیریزین و فلاونوئیدِ ازوئگوئتیدین با خاصیت مهار کنندگی به سم زدایی کبد و حفاظت از سلول‌های این ارگان در برابر چربی بالا کمک می‌کنند.

گل سرخ

همان گل محمدی خودمان است که سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان های طبیعی است. عصاره گل سرخ در طب سنتی برای تقویت کبد ارزش بسیار زیادی دارد.

علاوه بر این‌ها از عصاره افتیمون، تخم خیار، تخم خربزه، ریشه کبر و عناب نیز در این شربت استفاده شده است.

وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در شربت سکنجبین بزوری سبب بهبود کیفیت زندگی در بیماران تحت شیمی درمانی شده است.

تخم کرفس

شربت بزوری معتدل حاوی عصاره تخم کرفس و کاسنی بوده که دارای اثرات محافظتی در برابر کبد است.

ریشه کبر

ریشه کبر نیز در این فراورده به دلیل دارا بودن ترکیبات فنلی و فلاونوئید ها مناسب در محافظت کبد و آنتی اکسیدان قوی است.

تخم خربزه

تخم خربزه نیز سبب محافظت بدن در برابر رادیکال های آزاد می شود.

خواص شربت سکنجبین بذوری 

 شربت سکنجبین بذوری نیاک با هدف بهبود بیماری‌های شایع کبد مانند کبد چرب و سیروز کبدی تهیه شده است. هرچند مصرف این ترکیب بسیار پرخاصیت، برای سایر بخش‌های بدن به خصوص گوارش نیز فایده‌های زیادی دارد.

 این داروی گیاهی تقویت کننده کبد چطور باعث بهبود مشکلات آن می‌شود.

تقویت کبد

کبد چرب که یکی از شایع‌ترین مشکلات کبد در جوامع امروزی است در پی مصرف غذاهای ناسالم، کم فیبر و غذاهای آماده با چربی‌های مضر ایجاد می‌شود. البته نبود فعالیت بدنی و داشتن بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و فشار خون نیز شانس ابتلا به این عارضه را بیشتر می‌کند.

وقتی فرد به کبد چرب مبتلا می‌شود، یعنی کبد او بیش از ظرفیت طبیعی خود چربی ذخیره کرده است. اگر با ایجاد یک برنامه غذایی سالم و تغییر سبک زندگی این عارضه کنترل نشود، چربی اضافی ذخیره شده در کبد شروع به ایجاد ترکیبات سمی کرده و به سلول‌های کبد آسیب می‌رسانند. در مرور زمان دیگر کبد قادر نخواهد بود سموم ایجاد شده را دفع کند و با تشدید این اوضاع، فرد دچار سیروز کبدی یا التهاب مزمن کبد می‌شود.

خوشبختانه گیاهان به کار رفته در شربت سکنجبین بزوری نیاک، هم برای بازسازی سلول‌های کبدی و هم برای کمک به دفع سموم کاربرد دارند. عصاره کاسنی و گل سرخ با ترکیبات آنتی اکسیدان خود، چربی اضافه در رگ‌ها و کبد را کم کم از بین می‌برند و با کاهش بار کبد، سلول‌های کبدی را به بازسازی سریع‌تر تحریک می‌کنند.

عصاره رازیانه و انیسون نیز با از بین بردن عوامل التهابی و جلوگیری از تولید آن‌ها در بدن، التهاب ایجاد شده در سلول‌های کبدی را کاهش می‌دهند. شیرین بیان نیز با ترکیبات آنتی اکسیدان مؤثر خود وارد بافت کبد شده و سم زدایی می‌کند. این سه گیاه با کاهش تأثیر عوامل مخرب (کاهش التهاب و سم زدایی) از سلول‌های سالم کبد محافظت می‌کنند.

بنابراین مصرف شربت سکنجبین بذوری نیاک نه تنها باعث تقویت کبد می‌شود، بلکه سرعت التیام آن را در بیماری‌ها افزایش می‌دهد.

موارد مصرف

ترمیم کننده و تقویت کننده کبد
داروی کمکی در درمان کبد چرب
موثر در پیشگیری از اختلالات کبدی
مفید در درمان انواع سیروز کبدی
موثر در کاهش عوارض داروهای شیمی درمانی
شربت سکنحبین بزوری معتدل
شربت سکنحبین بزوری مناسب برای کبد چرب

موارد منع و احتیاط مصرف

افراد حساس به گیاهان موجود در این شربت باید در مصرف آن احتیاط کنند.
به دلیل تاثیرات عرقیات گیاهی روی جنین و انقباضات رحم، مصرف این داروی گیاهی در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. (مصرف حتماً با مشورت پزشک متخصص باشد)
مصرف شربت سکنجبین بذوری به دلیل تغییر طعم شیر، در دوران شیردهی توصیه نمی‌شود.

نحوه مصرف شربت سکنجبین بذوری نیاک

میزان دقیق مصرف شربت سکنجبین و دوره درمان آن بهتر است توسط پزشک متخصص مشخص شود. به طور کلی توصیه می‌شود روزی 3 بار و هر بار به میزان 10 الی 20 میلی لیتر از این شربت را در یک لیوان آب رقیق کرده و میل کنید.

برای اثر بخشی بیشتر می‌توانید از عرق شاه تره یا کاسنی به جای آب برای رقیق کردن استفاده کنید.

عوارض جانبی شربت بزوری

تاکنون عارضه خاصی از مصرف این فرآورده و اجزای تشکیل دهنده آن گزارش نشده است.

شربت سکنجبین بذوری

شربت سکنجبین بزوری مناسب برای کبد چرب و سیروز کبدی

توصیه ها و احتیاط در مصرف

برای اثربخشی بهتر می توان از عرق شاهتره و یا کاسنی به جای آب استفاده نمود.

مصرف شربت سکنجبین بذوری در دوران بارداری و شیردهی

برای مصرف شربت سکنجبین بذوری در دوران بارداری بهتر است که با پزشک خود مشورت کنید.

برای مصرف آن در دوران شیردهی امکان تغییر طعم شیر وجود دارد.

شرایط نگهداری دارو

دارو را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

آن را در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید.

این شربت را در شرایط متعارف و دور از نور مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت سکنجبین بذوری نیاک  ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت سکنجبین عنابی نیاک اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شربت تقویت معده # Liver Oxymel Syrup

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت سکنجبین بذوری نیاک 200 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط