نسکافه

نسکافه یا قهوه فوری گلد اکوادور

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 67,500 تومان
قیمت : 70,875 تومان
  • طبع قهوه سرد و خشک است

  •  قهوه می‌تواند انرژی شما را بالا ببرد و شما را هشیارتر کند

  • قهوه می‌تواند اثرات چربی‌ سوزی داشته باشد

  • کافئین می‌تواند عملکرد فیزیکی را به طور چشمگیری بهتر کند

  • در کافئین، مواد غذایی ضروری وجود دارد

  • کافئین خطر دیابت نوع 2 را پایین بیاورد

  • قهوه از شما در برابر بیماری آلزایمر و زوال عقل محافظت کند

  • کافئین خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را پایین بیاورد

  • به نظر می‌رسد کافئین از کبد محافظت می‌کند

  • قهوه ضد افسردگی و شادی‌آور است

  • قهوه‌خورها کمتر دچار برخی از انواع سرطان می‌شوند

  • قهوه منجر به بیماری‌های قلبی نمی‌شود و می‌تواند خطر سکته را کاهش دهد

  • قهوه می‌تواند سبب افزایش عمر شود  قهوه در رژیم غذایی غربی، بزرگترین منبع آنتی‌اکسیدان‌ها‌ محسوب می‌شود

  • قهوه بافت ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 بدون شک اولین نوشیدنی پر مصرف بعد از آب در دنیا قهوه است.که به صورت قهوه ترک و اسپرسو ،قهوه فوری و فرانسوی و ... وجود دارد. به لطف مقادیر بالای آنتی اکسیدان و مواد مغذی مفید، به نظر می‌رسد قهوه یک نوشیدنی بسیار سالم است. مطالعات نشان می‌دهد که افراد قهوه خور کمتر دچار بیماری‌های جدی و خطرناک می‌شوند.

کافئین موجود در دانه‌های قهوه، چای، نوشابه و کاکائو پس از مصرف، به سرعت وارد جریان خون می‌شود و با فعال‌تر کردن سیستم مرکزی اعصاب، موجب افزایش هوشیاری به مدت حدود 15 دقیقه می‌شود. این تاثیر در برخی موارد حتی تا 6 ساعت می‌تواند، ادامه داشته باشد.

اما به نظر می‌رسد که کافئین قدری اعتیاد آور باشد چرا که سیستم عصبی در واکنش به مصرف آن، دچار حالت انتظار برای بروز اثر تحریک‌کنندگی می‌شود. رخدادی که موجب بالا رفتن دوپامین در مغز می‌شود که یک واکنش شیمیایی برای ایجاد احساس خوب در انسان است.

 بهترین و سالم‌ترین شکل مصرف قهوه نوشیدن آن به صورت خالص و تلخ است. اما اگر دوست دارید طعم قهوه‌تان متفاوت باشد، کمی دارچین به آن اضافه کنید. دارچین ادویه‌ای سرشار از آهن است که به ثابت نگه داشتن قند خون و کاهش سطح چربی بد کمک می کند. جوز هندی و هل هم انتخاب‌های ایده‌آل دیگر برای اضافه کردن به قهوه تلخ هستند. جوز‌هندی به سیستم گوارش کمک می‌کنند و هل خواص ضد‌سرطان و ضد‌افسردگی دارد یکی دیگر از افزودنی‌های مفید برای یک فنجان قهوه، پودر کاکائو شیرین نشده است که یک قاشق چای‌خوری از آن مملو از 9 درصد مصرف پیشنهادی روزانه زینک، منیزیوم، آهن و منگنز است. بهتر است به قهوه شکر و خامه اضافه نکنید تا یک نوشیدنی سالم و مفید میل کنید. با این‌همه اگر قهوه را به صورت تلخ دوست ندارید یک راه‌حل سالم دیگر برای شما داریم.

انواع مصلحات برای افراد سرد مزاج

دم کردن قهوه با زعفران، علاوه بر خواصی که برای سرد مزاجان دارد، طعم و رایحه قهوه را نیز دلپذیرتر می‌کند. طبع زعفران گرم است؛ از این رو مصرف آن طبع قهوه را متعادل می‌کند. برای این منظور در حین دم کردن قهوه مقداری زعفران به آن اضافه کنید.

استفاده از دارچین و زنجیبل در هنگام دم کردن قهوه ترک برای رفع و مصلح سازی سرد و خشکی قهوه بهتراست برای تهیه کردن قهوه با این سه ماده لازم است به این شکل عمل شود که در مرحله اول مخلوط زنجبیل، شیر و دارچین به تنهایی آماده شود و سپس به قهوه دم کشیده شده اضافه گردد.

یک کاپ شیر با مقدار لازم قاشق چای خوری زنجبیل و دارچین ترکیب کنید و بر روی گاز قرار دهید و آرام هم بزنید تا به مخلوط شما به دمای جوش برسد، سپس درجه حرارت را کم کنید و به مدت ۱۰ دقیقه مخلوط را بر روی یک حرارت ملایم آرام هم بزنید.

پس از مخلوط، شیر، دارچین و زنجبیل کافیست پس از دم کردن قهوه و ریختن آن درون یک فنجان به اندازه نصف قاشق چای خوری از ترکیب خود به آن اضافه کنید و مشکل طبع قهوه و سرد بودن آن را رفع کنید.

با چند قطره گلاب اصل شما می توانید طعم و مزه قهوه را بسیار لذیذ نمود و از طرفی سرد و خشک بودن طبع قهوه را به گرمی سوق داد و افراد سرد مزاج هم دچار مشکل نخواهند شد.

استویا یا گیاه «شکر‌برگ» (stevia) یک جایگزین خوب و بدون کالری برای شکرهای تصفیه شده است.

عصاره خالص شکر‌برگ تا 300 برابر شیرین‌تر از شکر معمولی است، و سبب می‌شود که افراد برای شیرین کردن یک فنجان قهوه از مقدار خیلی کم از آن استفاده کنند.  

بهتر است یک فنجان قهوه را در حوالی ساعت 10 صبح میل کنید و یک فنجان دیگر را هم در فاصله 2 تا 5 بعدازظهر بنوشید.

نسکافه  یا  قهوه فوری 

نسکافه یا قهوه فوری نوعی قهوه است که از عصاره قهوه خشک تهیه می­‌شود. دقیقاً مانند نحوه دم‌ کردن قهوه معمولی، عصاره آن با دم‌کردن دانه‌های آسیاب‌شده قهوه تهیه می­‌شود، اگرچه غلیظ‌­تر است. پس از دم‌کردن، آب از عصاره خارج می­‌شود تا قطعات خشک یا پودری به دست آید که هر دو با اضافه شدن به آب حل می‌­شوند.

 نسکافه در واقع قهوه فرآوری شده است و به‌صورت فوری مصرف خواهد شد. نسکافه از خانواده قهوه و دارای کافین بالا بوده پس در مصرف آن باید در حد اعتدال باشد. از فواید این نوشیدنی خوشمزه می‌توان به: کاهش وزن، سرحالی، تنظیم انرژی، تقویت مو و از بین رفتن افسردگی اشاره نمود. نسکافه از سری نوشیدنی‌های گرم کافی‌شاپی بوده و اشخاص زیادی سعی در آماده‌سازی آن در منزل دارند. همچنین مصرف نسکافه برای بیماران قلبی و زنان باردار ممنوع می باشد.

برای تهیه نسکافه از روش‌های مختلفی استفاده می شود اما ترکیب اصلی همه آن‌ها پودر قهوه فوری و یک مایع جوش مانند: آب یا شیر است.

تفاوت نسکافه با قهوه

نسکافه در مایعات حل خواهد شد، اما قهوه این‌طور نبوده و اگر کیفیت خوبی داشته باشد، هرچقدر هم که با مایعات ترکیب شود به طور کامل حل نخواهد شد.
میزان کافئین نسکافه کمتر از قهوه است.
قیمت و کیفیت نسکافه پایین‌تر از قهوه است.
مدت آماده‌سازی نسکافه کمتر از زمان لازم برای دم‌آوری قهوه است.

تفاوت نسکافه و کاپوچینو

نسکافه با قهوه فوری آماده می باشد ولی کاپوچینو با اسپرسو تهیه می شود.
محتویات نسکافه کاملاً آماده است و نیازی به­ اضافه کردن چیزی نیست. برای آماده کردن کاپوچینو ابتدا باید اسپرسو را تهیه کنید و سپس آن را با آب جوش یا شیر ترکیب کرد.
میزان کافئین نسکافه کمتر از کاپوچینو است.

طرز تهیه انواع نوشیدنی با نسکافه

تهیه نسکافه به شکل‌های مختلفی درست می شود به‌صورت ساده، با شیر، با خامه و مواد دیگر آماده خواهد شد. نسکافه یکی از نوشیدنی‌های خوش‌طعم کافی‌شاپی بوده و آماده‌سازی آن در منزل به تبحر و مهارت خاصی نیازی ندارد. برای تهیه نسکافه ساده به پودر نسکافه و آب جوش نیاز خواهید داشت. در صورت علاقه به نوشیدنی‌های شیرین، امکان اضافه کردن شکر به نسکافه را خواهید داشت.

برای تزئین نهایی نسکافه نیز می‌توانید از موادی چون: خامه ، پودر قهوه،پودر نسکافه، پودر کاکائو یا شکلات‌های خرد شده، سس کارامل و استفاده نمود.

دست شما برای افزودن انواع طعم ­دهنده­ ها در تهیه نسکافه باز بوده و جهت تجربه یک طعم جدید می‌توان از وانیل یا کارامل استفاده نمود. طعم این دو ماده سازگاری کاملی با خانواده قهوه داشته و سبب لذیذتر شدن هر چه بیشتر نوشیدنی گرم شما خواهند شد. جهت آماده‌سازی نسکافه در منزل امکان استفاده از انواع دستگاه‌های: هم‌زن و قهوه‌ساز را نیز خواهید داشت.

روش نوشیدن نسکافه

مرسوم ترین روش سرو نسکافه مخلوط دو قاشق چایخوری نسکافه با یک فنجان آب داغ است. اگر این مقدار برای شما زیاد بود میتوانید متناسب با دائقه خودتان ، مقدار نسکافه را کمتر کرده ودر صورت تمایل شیر یا شکر به آن بیفزایید.

 برای خرید قهوه فوری یا نسکافه به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه قهوه # خرید دان قهوه دارک # خواص دان قهوه دارک # خرید آنلاین قهوه # instant coffee # خرید نوشیدنی کافئین دار # خرید قهوه ترک # خرید قهوه اسپرسو # خرید قهوه فرانسوی # خرید قهوه فوری گلد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نسکافه یا قهوه فوری گلد اکوادور
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط