شربت

شربت سکنجبین عنابی نیاک 200 میلی لیتر

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 97,500 تومان
قیمت : 102,375 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی صفرابر و تصفیه کننده خون
  • موارد مصرف: درمان انواع جوش و آکنه و بیماری های پوستی که بر اثر غلبه صفرا در بدن است.
  • مواد تشکیل دهنده :دارای ترکیبات گیاهی عناب، گل محمدی، افتیمون وسرکه انگور و….
  • تقویت کبد و کمک به تصفیه خون
  • پاکسازی کبد از سموم
  •  درمان آکنه و جوش و امراض دموی
  • مسکن التهاب و تشنگی
  • مفید در درمان اختلالات کبدی

 صفرابر

میزان مصرف :

 طبق دستور پزشک و روزانه به صورت ناشتا 40-20 میلی لیتر از شربت را در نصف لیوان آب ریخته و میل کنید و یا می توانید روزی 2 مرتبه و هر بار 20 میلی لیتر از شربت را میل کنید.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت سکنجبین عنابی (Ziziphus Oxymel Syrup) دارای ترکیبات گیاهی عناب، گل محمدی، افتیمون و….بوده است که صفرابر بوده و سبب تصفیه خون می گردد.

شما می توانید با استفاده از این شربت گیاهی انواع جوش و آکنه و بیماری های پوستی که بر اثر غلبه صفرا در بدن بوده را از بین ببرید.همچنین در درمان اختلالات کبدی نیز موثر است.

پوست بزرگترین عضو بدن است که از آب، پروتئین، چربی و مواد معدنی ساخته شده است.و پوست شما اندامی است که با دنیای خارج از بدن در تماس است.همچنین پوست از بدن شما در برابر میکروب‌ها محافظت می‌کند و دمای بدن را تنظیم می‌کند. اعصاب موجود در پوست به شما کمک می‌کند تا احساس سرما و گرما کنید.

علاوه بر نقش مهم پوست در سلامتی، این اندام تاثیر مهمی بر روی زیبایی افراد دارد. ب همین دلیل، افراد زیادی به سلامت و زیبایی آن اهمیت می‌دهند. سالانه میلیون‌ها دلار در سرتاسر دنیا برای سلامت و زیبایی پوست هزینه می‌شود.

بیماری‌های مختلفی پوست را درگیر می‌کنند که آکنه و جوش از شایع‌ترین آن‌ها مخصوصا در دوران نوجوانی و جوانی هستند. درمان‌های مختلفی، از دارودرمانی تا لیزرتراپی و ...، برای آکنه ارائه شده است. هر‌چند، به دلیل نگرانی از عوارض جانبی و همچنین هزینه‌های بالای آن‌ها، بسیاری از افراد به دنبال درمان‌های طبیعی هستند. طب سنتی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند پزشکی درمان‌های طبیعی متنوعی را برای بیماری‌های مختلف پوستی معرفی کرده است. بیشتر این درمان‌ها براساس گیاهان دارویی است. یکی از ترکیبات برگرفته شده از طب سنتی ایرانی، شربت سکنجبین عنابی است که از چند گیاه دارویی و سرکه انگور و عسل تشکیل شده است.

ترکیبات سکنجبین عنابی

ترکیبات شربت سکنجبین عنابی از متون طب سنتی گرفته شده است. در ادامه اجزا شربت سکنجبین عنابی و خواص آن‌ها به طور جزئی‌تر بیان می‌شوند:

عناب

عناب با نام علمی Zizyphus jujube .که به خرمای سرخ یا خرمای چینی نیز معروف است، میوه‌ای است که برای قرن‌ها در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است.دارای خواص آرامبخش، مقوی، ضد التهاب بوده و از بیماری های کبدی و زخم های گوارشی با منشا عصبی پیشگیری می کند .

همچنین عناب به دلیل داشتن ویتامین C بالا در سرماخوردگی و آنفولانزا نیز بسیار کمک کننده بوده و سبب مهار قند خون می شود.

در حالی که عناب در درجه اول به عنوان یک ماده غذایی مصرف می‌شود، خواص دارویی گسترده‌ایی مخصوصا برای پوست نیز دارد.

و عناب سرشار از آنتی اکسیدان‌ها از جمله فلاونوئیدها و ترکیبات فنلی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این فعالیت آنتی اکسیدانی می‌تواند به کاهش خطوط ریز، چین و چروک و سایر علائم پیری کمک کند.

میوه عناب می‌تواند به آبرسانی پوست و بهبود سطح رطوبت آن کمک کند. آبرسانی مناسب برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از خشکی، پوسته پوسته شدن و تیرگی ضروری است. محتوای ویتامین C موجود در عناب می‌تواند به درخشندگی پوست کمک کند. ویتامین C به کاهش لکه‌های تیره و پیگمانتاسیون کمک می‌کند و منجر به روشن‌تر و یکنواخت‌تر شدن رنگ پوست می‌شود.

عناب به طور سنتی برای تسکین پوست تحریک شده و آرام کردن التهاب استفاده شده است. به دلیل خواص ضد التهابی که دارد ممکن است به کاهش بیماری‌های پوستی که منشا التهابی دارند مانند اگزما، درماتیت و آکنه کمک کند.

 افتیمون

گیاه افتیمون Cuscuta epithymum گیاهی است که از آن در طب سنتی برای کاهش سردردهای عصبی و میگرن و بیماری های با منشا سودا استفاده می کردند. دارای مزاج گرم و خشک و مسهل سودا و بلغم است. تحقیقات علمی محدودی در مورد آن انجام شده است. اما، از قدیم به صورت موضعی برای تسکین تحریکات پوستی و کاهش التهاب مرتبط با شرایطی مانند اگزما یا درماتیت استفاده شده است.

افتیمون حاوی فلاونوئیدها و سایر ترکیباتی است که ممکن است دارای خواص آنتی اکسیدانی باشند. آنتی اکسیدان‌ها به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند، که می‌تواند به پیری زودرس و مشکلات پوستی کمک کند.

 گلاب

گلاب از دیگر ترکیبات مهم در شربت سکنجبین عنابی است.کاربرد گلاب در طب سنتی ایران در شرایط مختلفی استفاده می‌شود. یکی از مزایای بالقوه گلاب، حفظ و ارتقا سلامت پوست است.

و گلاب یک آبرسان طبیعی است که به حفظ تعادل رطوبت پوست کمک می‌کند. از آن می‌توان برای آبرسانی و طراوت پوست استفاده کرد. این ترکیب برای انواع پوست، به ویژه پوست‌های خشک و حساس مناسب است. برخی مطالعات نشان داده‌ا‌ند که گلاب می‌تواند تولید ملانین را در پوست مهار کند که باعث افزایش شفافیت و کاهش لکه‌های پوستی می‌شود.

و دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که می‌تواند التهاب پوست را کاهش دهد. این خاصیت در درمان اختلالات پوستی مانند آکنه، درماتیت و اگزما می‌تواند موثر باشد. خواص آنتی اکسیدانی گلاب از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند که می‌تواند مانع از پیری زودرس و آسیب به سلول‌های پوست شود. این آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند به مبارزه با علائم پیری و تقویت پوست جوان کمک کنند.

سرکه انگور

مخلوط سرکه انگور و عسل مصفا برای تصفیه خون و پاکسازی خون بسیار مناسب است و تا حد زیادی صفرابر است.

از سرکه انگور برای اهداف مختلفی از جمله مراقبت از پوست استفاده می‌شود. و می‌تواند به تعادل سطح pH پوست کمک کند، که برای حفظ یک سد پوستی سالم و جلوگیری از مشکلاتی مانند خشکی یا تولید چربی اضافی مهم است.

سرکه انگور دارای خواص ضد میکروبی است که می‌تواند به مهار رشد باکتری‌ها و قارچ‌های روی پوست کمک کند. این می تواند به ویژه برای افرادی که پوست مستعد آکنه یا چرب دارند مفید باشد. سرکه حاوی اسید استیک است که می‌تواند به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل کند.

اسیدهای طبیعی موجود در سرکه انگور، مانند اسید استیک و اسید مالیک، ممکن است اثرات روشن کنندگی پوست داشته باشند. آن‌ها می‌توانند به کاهش لکه‌های تیره، هایپرپیگمانتاسیون و ناهمواری پوست کمک کنند و منجر به درخشان‌تر شدن پوست شوند. سرکه انگور برای کمک به تسکین تحریکات پوستی و کاهش التهاب نیز موثر است.

عسل مصفی

عسل مصفا از محصولاتی است که برای درمان درد استخوان ها، روماتیسم و سیاتیک مناسب است.

سایر ترکیبات شربت سکنجبین عنابی

از دیگر ترکیبات موجود در شربت سکنجبین عنابی قند سفید است. قند سفید به عنوان یک نگهدارنده عالی عمل می‌کند و فواید دارویی نیز دارد. قند یک جذب کننده قوی رطوبت است و بافت‌ها را به خوبی می‌پوشاند تا گیاه را برای مدت طولانی‌تری روی آن نگه دارد.

خواص شربت سکنجبین عنابی

به طور کلی، شربت سکنجبین عنابی برای حفظ و ارتقای سلامت پوست کاربرد دارد. برخی از خواص شربت سکنجبین عنابی عبارتند از:

تسکین اعصاب، خاصیت آرام‌بخش و خواب‌آور
درمان بیماری‌های خونی، تمیز کننده و تصفیه کننده خون
کاهش غلظت خون
بازکننده انسداد‌های کلیه و کیسه صفرا
پایین آوردنده فشار خون بالا
کمک به دفع سنگ کیسه صفرا
کمک به درمان زودانزالی
سم‌زادیی و دفع صفرا
پاکسازی و تقویت کبد
تقویت کننده دستگاه گوارش
بهبود جوش و آکنه 
رفع امراض دموی و ماشری
کاهش التهاب و ورم پوست
افزایش رطوبت پوست
افزایش شفافیت و درخشندگی پوست و کاهش لکه‌های تیره
پیشگیری از بثورات جلدی
کمک به درمان آکنه و جوش‌های پوستی
مفید در درمان اختلالات کبدی

کاربرد شربت سکنجبین عنابی نیاک

 شربت سکنجبین عنابی نیاک یک داروی گیاهی مقوی برای کبد، دستگاه گوارش و پوست صورت محسوب می‌شود. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول هم برای کبد و هم سیستم گوارش بسیار مفید هستند.

شربت سکنجبین عنابی برای جوش و حساسیت‌های پوستی

در اکثر اوقات، جوش‌ها و آکنه‌های روی پوست که با مراقبت‌های روزانه برطرف نمی‌شوند، منشاء کبدی دارند و به دلیل عدم توانایی کبد در تجزیه چربی‌ها ایجاد می‌شوند. رسوب چربی در کبد عوارض زیادی برای بدن دارد که یکی از آن‌ها چرب شدن بیش از حد پوست و ایجاد جوش، آکنه و حساسیت‌های شدید در پی آن است.

سرکه، عسل، گل محمدی و عناب همگی حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند که در افزایش سوخت و ساز چربی‌ها به کبد کمک زیادی می‌کنند. ساپونین‌ها و آلکالوئیدهای موجود در عناب در این فرآیند بسیار مؤثر واقع می‌شوند.

عصاره گل محمدی با داشتن ویتامین C و عناب با ریز مغذی‌هایی مانند آهن و ویتامین A به افزایش سلامت پوست و کاهش استرس اکسیداتیو در پوست کمک می‌کنند. در نتیجه مصرف شربت سکنجبین عنابی نیاک باعث کاهش جوش و آکنه و زیبایی بیشتر پوست می‌شود.

بهبود اختلالات کبدی و صفراوی با شربت گیاهی سکنجبین عنابی

همانطور که گفتیم، وجود تعادل در میزان ترشح صفرا در بدن، در عملکرد کبد و دستگاه گوارش نقش مهمی دارد. افرادی که دچار کاهش ترشح آنزیم‌های صفراوی هستند، با مشکلات متعدد گوارشی و کبدی مواجه می‌شوند. گیاه افتیمون قرن‌هاست که به عنوان یک داروی گیاهی برای تنظیم صفرای خون استفاده می‌شود.

درمان غلبه صفرا

افتیمون حاوی ترکیباتی است که سبب تحریک سنتز آنزیم‌های گوارشی و افزایش ترشح صفرا می‌شود. در کنار این گیاه، عسل و عناب نیز برای سم زدایی و افزایش سوخت و ساز چربی‌ها مؤثر هستند.

طریقه مصرف شربت سکنجبین عنابی

مقدار مصرف سکنجبین عنابی می‌تواند متناسب با وضعیت سلامتی شما و تجویز پزشک متفاوت باشد. اما، به طور کلی توصیه می‌شود روزانه 20 تا 40 میلی لیتر را در نصف لیوان آب ولرم حل کرده و میل نمایید. همچنین، می‌‎توانید دوبار در روز و هر بار 20 میلی لیتر نیز استفاده کنید.

بهترین زمان مصرف شربت سکنجبین عنابی به صورت ناشتا و قبل از صبحانه است.

عوارض شربت سکنجبین عنابی

شربت سکنجبین عنابی یک فرآورده دارویی ایمن است و توسط اغلب افراد به خوبی تحمل می‌شود. حتما به ترکیبات آن توجه کنید و در صورت داشتن سابقه حساسیت به این ترکیبات و یا بروز حساسیت هنگام مصرف، از ادامه مصرف خودداری کنید. در افرادی که دچار التهاب گلو هستند و سرفه می‌کنند ممکن است بدلیل سرکه تحریک کننده باشد.

به دلیل وجود ترکیبات گیاهی ایجاد رسوب در شربت عادی می‌باشد؛ لذا، توصیه می‌شود قبل از مصرف بطری را خوب تکان دهید.

مصرف شربت سکنجبین عنابی در بارداری و شیردهی به دلیل عدم شواهد علمی کافی توصیه نمی‌شود. همچنین، در افراد دیابتی بهتر است با مشورت پزشک و یا مشاور تغذیه استفاده شود.

خرید شربت سکنجبین عنابی

بر اساس متون طب سنتی، چهار خلط، دم، بلغم، سودا و صفرا، در بدن وجود دارد که عدم تعادل در آن‌ها می‌تواند منجر به بیماری شود. غلبه صفرا می‌تواند خود را با برخی از بیماری‌های پوستی مثل آکنه، درماتیت، اگزما و ... نشان دهد. اگر به دنبال فرآورده‌ای صفرابر هستید شربت سکنجبین عنابی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. شربت سکنجبین عنابی بدون داشتن عارضه جانبی می‌تواند به شما در داشتن پوستی سالم و با طراوت کمک کند.

برای تهیه شربت سکنجبین عنابی نیازی به نسخه پزشک نیست؛ لذا، می‌توانید آن را به صورت آنلاین نیز تهیه کنید. امروزه به دلیل گسترش بدون مرز فضای مجازی، برخی سوداگران از آن سوء استفاده می‌کنند و اقدام به فروش محصولات سلامت محور تقلبی می‌کنند. بنابراین، پیدا کردن منبعی معتبر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. فروشگاه بهسا مارکت یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده محصولات گیاهی است که می توانید با خیالی آسوده خرید کنید.

با خرید اینترنتی شربت سکنجبین عنابی می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. فروشگاه بهسا مارکت در هر جایی که باشید محصول را در سریع‌ترین زمان به دست شما می‌رساند.

موارد منع مصرف

در صورت مشاهده یا بروز حساسیت به ترکیبات دارو از مصرف آن خودداری کنید.

مقدار مصرف

- طبق دستور پزشک و روزانه به صورت ناشتا 40-20 میلی لیتر از شربت را در نصف لیوان آب ریخته و میل کنید و یا می توانید روزی 2 مرتبه و هر بار 20 میلی لیتر از شربت را میل کنید.

عوارض جانبی

در افرادی که سرفه دارند به دلیل داشتن سرکه می تواند تحریک کننده باشد.

احتیاط در مصرف

به دلیل گیاهی بودن محصول وجود رسوبات در این محصول طبیعی بوده و فقط کافیست که قبل از مصرف به خوبی آن را تکان دهید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت سکنجبین عنابی نیاک  ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت سکنجبین عنابی نیاک اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید تصفیه خون # خرید شربت آرامبخش # (Ziziphus Oxymel Syrup

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت سکنجبین عنابی نیاک 200 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط