گل

گل ساعتی اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 187,000 تومان
قیمت : 196,350 تومان
  • طبع گل ساعتی گرم و خشک است.
  • فواید گل ساعتی برای رفع مشکلات مربوط به روان و اعصاب ...
  • درمان مشکلات مربوط به خواب ...
  • کاهش حملات عصبی ...
  • مقابله با زوال مغز ...
  • کمک به کاهش مشکل بیش فعالی در کودکان ...
  • آیا افرادی که فشارخون بالا دارند می توانند از گل ساعتی استفاده کنند؟ ...
  • افزایش سطح ایمنی بدن ...
  • گیاهی ضد درد!


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گل ساعتی ( با نام علمی : Passiflora Caerulea )یکی از گیاهان دارویی است که در طب سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد.دسته و گونه‌ای از گیاهان گلدار است پیچنده و بالارونده با میوه ای سبز یا زرد رنگ، به طول تا 8 متر که به عنوان گیاهی زینتی و گلخانه ای در اغلب نقاط کشور و مخصوصا در مناطق گرمسیری یافت می شود.

طول آن 35 تا 40 سانتی متر بوده و برگ آن شبیه برگ درخت مو و طعم آن مانند طعم به و ریشه آن سفید رنگ می باشد.

برگ ها، گل ها و ساقه این گیاه برای بسیاری از کاربردهای دارویی به کار می رود. از قدیم به عنوان آرامش بخش و خواب آور معروف بوده است و رایج ترین شکل استفاده از این گیاه دم نوش و عصاره آن است.

از دیگر نام‌های گل ساعتی می‌توان به مای پاپ، انگور شور و انگور آلویی اشاره کرد. این گیاه معمولا در ترکیب با بابونه و یا سنب الطیب استفاده می‌شود. از جمله خواص آن می‌توان به مواردی مانند بهبود خواب، ضد سرطان، تسکین التهاب، کاهش فشار خون، سلامت قلب و کاهش افسردگی اشاره کرد.

خواص درمانی گل ساعتی

درباره خواص گل ساعتی چه می‌دانید؟ آیا تا به حال دمنوش آن را امتحان کرده‌اید؟ عطر و طعم جوشانده این گیاه مثل آویشن و اسطوخودوس شما را آرام می‌کند.

درمان اضطراب و افسردگی

دمنوش گل ساعتی اضطراب و افسردگی را برطرف می کند. آلکالوئیدهای موجود در گل ساعتی مانند کریسین و بنزوفلاون (گاما آمینو بوتریک اسید) فعالیت هورمون های مغزی را افزایش می‌دهند و می‌توانند سلول‌های عصبی مغز را آرام کنند. دمنوش این گیاه مانند گل گاو زبان سیستم عصبی را آرام می‎کند و همچنین به اعصاب کمک می‌کند تا پیام درد را دریافت نکند.

درمان اختلال خواب

اگر مشکل اختلال خواب دارید، دمنوش گل ساعتی را امتحان کنید. این دمنوش مثل یک دیازپام قوی و شل‌کننده عضلات عمل می‌کند و می‌تواند شما را به یک خواب عمیق و طولانی فرو ببرد. بهتر است قبل از خواب یک فنجان دمنوش گل ساعتی بنوشید.

کاهش علائم یائسگی

گل ساعتی یک گیاه مفید برای قاعدگی و یائسگی خانم ها و کاهش علائم و درد مربوط به آنها است. این گیاه علاوه بر خاصیت آرام‌بخشی علائم یائسگی مثل تعریق شبانه و گرگرفتی را از بین می‌برد.

درمان بیش فعالی

اگر شما یک کودک بیش فعال دارید یا خودتان به این عارضه مبتلا شده‌اید، دمنوش آن می‌تواند هورمون های بدن شما را تنظیم و بیش فعالی و علائم آن را کنترل کند.

سلامت قلب با دمنوش گل ساعتی

دمنوش گل ساعتی مثل چای ترش، گیاه بابا آدم و دیگر گیاهان دارویی دوست قلب شما است. ویتکسین موجود در آن از تصلب شرائین قلب و گرفتگی عروق جلوگیری می‌کند، آپیژنین و کریسین هم خطر حملات قلبی را کاهش می‌دهند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد گل ساعتی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید گل ساعتی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید گل ساعتی # خواص گل ساعتی # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت گل ساعتی # قیمت گل ساعتی در مشهد # Passiflora Caerulea # خرید انگور آلویی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گل ساعتی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط