ادویه

ادویه پلویی 7 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 70,400 تومان
قیمت : 73,920 تومان
  • طبع ادویه پلویی گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • یک آنتی اکسیدان قوی

  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

  • ادویه پلویی برای سیستم گوارشی و قلب بسیار مفید است

  • رفع نفخ و درد معده

  • رفع التهاب مفاصل

  • کمک به درمان یبوست با توجه به محتوای فیبر بالا

  • کاهش خطر ابتلا به سرطان روده

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر در تهیه پلو، از ادویه های خوش عطر استفاده کنید، برنج شما مزه دار می شود و می توانید همانند آشپزهای حرفه ای پلو درست کنید. ادویه مخصوص پلویی شامل چند نوع ادویه است که می توانید از آن در برنج ساده و یا پلوهای مخلوط مثل عدس پلو، لوبیا پلو، باقالی پلو و ... استفاده کنید.

برنج طبع سردی دارد و اگر طبع آن را معتدل کنید، بهتر است. استفاده از ادویه پلویی به دلیل طبع گرم، می تواند در این راه به شما کمک کند. پس می توانید بعد از اینکه برنج را آبکش کردید، ادویه مخصوص پلو را به برنج اضافه نمایید تا طبع آن معتدل شود.

معرفی ترکیبات ادویه پلویی : 

یکی از ادویه های بسیار پر طرفدار و پرمصرف ادویه مخصوص پلویی می­باشد که برای طبخ انواع پلو ها توسط کدبانو های با سلیقه مورد استفاده قرار می گیرد. ادویه پلویی را در پلو هایی نظیر لوبیا پلو، عدس پلو، شوید پلو و … می­توان به کاربرد هر چند که در پلو ساده نیز کاربرد داشته و طبع سرد برنج با این ادویه رو به گرمی رفته و طعم فوق العاده ای به این غذا ها می­بخشد.

ادویه مخصوص پلویی همانند سایر ادویه های ترکیبی دیگر، مخلوطی از چند ادویه ساده است که از کنار هم قرار گرفتن این ادویه ها، عطر خاصی از آن بدست می­اید که جذابیت غذا را دو چندان می­کند.

اگر در پلو خاصی مثل عدس پلو از این ادویه استفاده می­کنید می­توانید این ادویه را در مرحله طبخ مواد آن به گوشت و سایر ترکیبات بیافزایید و یا اگر در پلو سفید اضافه می­کنید در مرحله آبکش کردن پلو از آن استفاده کنید.

هر کدام از ادویه هایی که در ترکیب ادویه پلویی به کار رفته است خود به تنهایی دارای خواص زیادی می­باشد که برای سلامت بدن بسیار مفید است. بنابراین توصیه می­کنیم حتما از این ادویه برای تهیه انواع پلو ها استفاده نمایید.

ترکیبات ادویه  پلویی

زردچوبه: 120 گرم
دارچین :100 گزم
زیره سبز : 60 گرم
جوز بویا:2 عدد
پودر ریشه جوز یا خسرودار :40گرم
هل سبز: 80 گرم
پودر گل سرخ: 40 گرم

نکات استفاده از ادویه پلویی:

میزان استفاده از ادویه پلویی بسته به ذائقه و حجم پلو متغیر می باشد. معمولا برای پلو چهار نفره از یک قاشق غذاخوری ادویه استفاده میشود.
اگر از ادویه پلویی در برنج ساده استفاده میکنید میتوانید از مقداری پودر زردچوبه در کنار آن برای رنگ بخشیدن به پلو بکار ببرید.

خواص ادویه پلویی

این ادویه در تقویت سیستم ایمنی بدن مؤثر است و در گذشته بسیار پر کاربرد بوده است اما امروزه میزان مصرف آن توسط مردم کم‌تر شده است. به علاوه این ادویه پلویی برای سیستم گوارشی و قلب بسیار مفید است. البته مانند هر ادویه دیگر در تهیه ادویه پلویی هم باید از مواد اولیه مرغوب استفاده شود تا تأثیرگذاری بهتری داشته باشد.

البته گفتنی است که ادویه پلویی اشتها آور است و افرادی که دچار کم اشتهایی شده‌اند می‌توانند با خرید ادویه ‌پلو و مصرف آن به طور طبیعی، اشتهای خود را باز کنند. از دیگر خواص ادویه پلویی می‌توان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. همچنین در صورتی که از نفخ و درد معده رنج می‌برید استفاده و خرید ادویه ‌پلو می‌تواند بسیار برای برطرف کردن مشکل شما مفید باشد.

همچنین اگر در مفاصل خود دارای التهاب هستید ادویه پلویی می‌تواند در درمان شما موثر واقع شود. خواص ضد سرطانی ادویه پلویی یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود. این ادویه می‌تواند از بروز سرطان‌هایی مانند روده جلوگیری کند.

برای خرید ادویه پلویی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده از ادویه پلویی # خرید ادویه پلویی # خواص ادویه پلویی # خرید چاشنی مخصوص پلو # ترکیبات ادویه مخصوص پلو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه پلویی 7 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط