کپسول

کپسول مورینگا 100عددی

وزن : 150 گرم

قیمت برای شما : 162,500 تومان
قیمت : 170,625 تومان
  • طبع برگ مورینگا گرم و خشک است.
  • مورینگا 7 برابر بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد
  • 1/5 برابر بیشتر از هویج ویتامین A دارد.
  • کلسیم موجود در این گیاه 4 برابر شیر است.
  • میزان پروتئین موجود در آن 3 برابر ماست می باشد.
  • پتاسیم موجود در این گیاه 1/5 برابر موز است
  • مقدار آهن آن 2 برابر اسفناج است
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

برگ درخت مورینگا اغلب با نام های درخت چوب طبل درخت معجزه، درخت بان یا درخت نعل اسب و گز روغن نیز شناخته می‌شود. نام گیاهی است که بومی بخش‌هایی از آفریقا و آسیا می باشد. بیشترین گونه کشت شده از این تیره درخت، مورینگا اولیفیرا (Moringa oleifera) می باشد که بومی شمال هندوستان می باشد. مورینگا در سال ۲۰۱۰ از طرف سازمان جهانی بهداشت، گیاه معجزه نامیده شده است . از برگ، پوست، گل، میوه، دانه و ریشه این گیاه ارزشمند برای تهیه دارو استفاده می‌شود.

مورینگا اغلب در کشورهای مختلف در میان مردمان با نام هایی همچون : درخت ترب کوهی( به خاطر ظاهر ریشه) درخت طبل ( بخاطر ظاهر میوه ) شناخته می شود. درخت بن،درخت شوع ، شجره الیسر، سوباهجان،مولانگای نیز در بین اقوام دیگر رواج داشته است. هزاران سال است که برای درمان بیماری ها و مراقبت های بهداشتی از مورینگا استفاده می شود. در ایران و کتب سنتی درخت بان اشاره به درخت مورینگا دارد که توسط حکمای بزرگی همچون زکریای رازی ، اسماعیل جرجانی و دیگر حکما به خواص و مفاد آن اشاره شده است.

 گیاه مورینگا به دلیل خواص دارویی و فواید آن برای سلامت بدن، قرن‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این گیاه دارای خواص ضد‌‌ قارچی، ضد‌ ویروسی، ضد‌ افسردگی و ضد‌ التهابی است و برای از جمله داروهای گیاهی است که برای درمان دیابت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مورینگا در درمان آسم، دیابت، چاقی، علائم یائسگی و بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد. این ماده بسیار غنی از آنتی‌اکسیدان‌های سالم و ترکیبات گیاهی فعال زیستی است. از روغن گرفته شده از دانه‌های مورینگا در غذاها، عطرها و محصولات مراقبت از مو و به عنوان روان‌کننده استفاده می‌شود.

خواص برگ گیاه مورینگا

این گیاه بسیاری مغذی است و می توان از برگ، بذر، روغن، چوب و پودر برگ آن استفاده کرد.

همچنین حاوی ویتامین A، ویتامین C، پروتئین، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و بتاکاروتن می باشد.

 درمان مشکلات گوارشی 

برگ خشک مورینگا اولیفرا سرشار از فیبر است ، برای افرادی که مشکلات گوارشی یا یبوست مبتلا هستند بسیار موثر خواهد بود ؛

 کاهش وزن

برگ های مورینگا برای کاهش وزن مناسب است زیرا حاوی ویتامین B زیادی می باشد. و همچنین فیبر موجود در آن ، باعث کاهش وزن نیز شود .

تنظیم میزان قند خون

دانه های مورینگا به عنوان منبع غنی روی محسوب شده و می تواند قند خون را تنظیم کرده و حتی از بیماری دیابت جلوگیری کند.

درمان کم خونی

آیا می دانستید هر وعده از مورینگا ، سه برابر اسفناج آهن دارد ؟ این موضوع برای گیاه خواران و افرادی که از فقر آهن رنج می برند و سیستم بدن آن ها ، به آهن بیشتری برای حمل اکسیژن و خون به عضله ، ارگان ها و بافت ها نیاز دارد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ..

کاهش و مهار درد مفاصل

گیاه دارویی مورینگا یکی از منابع غنی کلسیم محسوب شده و به بیمارانی که از درد مفاصل رنج می برند ،کمک می کند ؛ همچنین از میزان التهابات و اختلالات شدید استخوان ( آرتروز ) می کاهد .

کاهش و تنظیم کلسترول

مورینگا به کاهش کلسترول معروف هستند.

درمان و مرگ سلول های سرطان

مورینگا به واسطه ی تاثیرات ضد سرطان معروف است . همچنین می تواند رشد و توسعه ی سلول های سرطانی را متوقف کرده و سرعت مرگ آن ها را افزایش دهد .

بهبود عملکرد و سلامت مغز و اعصاب

 کاهش آسیب به سلول های مغز ، چشم ها و بیماری های قلب

روغن حاصل از گیاه مورینگا سرشار از آنتی اکسیدان است . این روغن حاوی ویتامین A ویتامین B کمپلکس ، ویتامین C بوده و جلوی عمل رادیکالهای آزاد را که موادی فعال و ویرانگر هستند ، می گیرد و آن ها را خنثی می کند . به همین دلیل بدن را از آسیب اکسیداتیو شدید محافظت می کند . به عبارت دیگر ، ویژگی های آنتی اکسیدانی گیاه مورینگا می تواند منجر به سلامت عمومی بدن شود .

 ترمیم و بهبود سلامت پوست

گیاه مورینگا سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از دیگر ویژگی های آن ، ضدالتهاب و ضدعفونی بودن آن ها است و از این رو برای سلامت پوست بسیار مفید است . روغن مورینگا می تواند به عنوان مرطوب کننده و یا کرم درمان خارش پوست و آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار گیرد

طریقه مصرف

مورینگا به صورت پودر، دانه های روغنی، روغن و برگ خشک مصرف میشود.

پودر مورینگا

از پودر مورینگا اغلب به صورت ادویه، برای تزئین، مخلوط با آب و یا به صورت اسموتی خورده می شود. ان  را میتوان به صورت خالص هم میل کرد اما توجه داشته باشید که باید حتما آب بنوشید و همچنین، بیشتر از نهایت دو قاشق غذا خوری طی روز مصرف نکنید.

برگ مورینگا

برگ گیاه مورینگا در غذاها، اسموتی ها، سالاد ها، ماست و… استفاده می شود. می توانید از برگ مورینگا برای درست کردن ماسک های مراقبت از پوست هم استفاده کنید.

برگ های مورینگا شامل مقادیر زیادی از مواد مغذی ، کلسیم ، پروتئین ، آهن و مقادیر زیادی از ویتامین های A , B , C می باشد.

برگ های خشک شده این گیاه نیز به عنوان چاشنی در پخت و پز می توان مصرف نمود و یا برای درست کردم چای و دمنوش استفاده کرد.
این دمنوش خواب بهتر و راحت تری را برای تان به ارمغان آورد و روز سرحال تری را برایتان در پی داشته باشد .


# خرید برگ مورینگا اصل # خرید پودر مورینگا اصل # معجزه لاغری # کاهش وزن # برگ گز روغنی # برگ درخت معجزه # مورینگا اولیفیرا # Moringa oleifera # خرید کپسول مورینگا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کپسول مورینگا 100عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط