روغن

روغن مورینگا اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 95,000 تومان
قیمت : 114,000 تومان
  • طبع روغن مورینگا اصل گرم و خشک است.
  • روغن گیری از دانه های تازه مورینگا
  • 100 درصد خالص و ارگانیک، بدون مواد افزودنی و نگهدارنده
  • افزایش قدرت مو، پوست و ناخن
  • سرشار از بسیاری از ویتامین‌های مغذی نظیر ویتامین‌های A، C و E
  • مرطوب کننده و آبرسان عالی
  • مانع بروز چین و چروک بر روی پوست و جلوگیری از افتادگی
  • محافظت از پوست در مقابل مواد زیست محیطی و مواد آلرژیک و باکتری های بیماری زا
  • کاهش احتمال ایجاد ترک های پوستی (استرچ مارک)
  • جلوگیری و درمان خشکی پوست
  • تقویت رشد مژه و ابرو
  • تقویت پیاز مو و جلوگیری از ریزش مو
  • مرطوب کردن پوست سر
  • جلوگیری از شوره‌ی سر
  • نرم‌ کننده‌ی طبیعی مو
  • کاهش موخوره، کاهش شکستگی مو، افزایش ضخامت تار مو، نرم کننده مو
  • حجم 30cc در ظروف آنتی باکتریال
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن مورینگا از دانه‌های درخت Moringa Oleifera استخراج می‌شود. این روغن حاوی مقادیر قابل توجهی از اسیدهای چرب مانند اولئیک اسید، لینولئیک اسید، امگا، آنتی اکسیدان و انواع ویتامین های A، E و C است.

این روغن که از دانه‌های مغذی‌ترین درخت دنیا است، استخراج می‌شود، منبعی غنی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی قوی است که تمام نیازهای پوست شما را برآورده می‌کند.این روغن به عنوان آبرسان، لایه بردار، ضد آفتاب، جوان کننده و ترمیم کننده پوست شناخته می‌شود. استفاده منظم از این محصول فواید زیادی برای سلامت پوست شما دارد.

روغن مورینگا گلچینی از محصولات مراقبتی و زیبایی پوست است که هیچ جایگزینی ندارد. درست است که داشتن قفسه از محصولات زیبایی پوست مانند آبرسان، لکه‌بر، روشن کننده، لایه‌بردار، جوان کننده و کلاژن‌ساز می‌تواند خوشایند باشد، اما روغن مورینگا به سادگی شما را از همه اینها بی‌نیاز می‌کند.

در دنیای امروزه که محافظت از پوست و التیام آن در برابر اثرات مضر و آلودگی محیطی یک نگرانی بزرگ برای همه است، روغن مورینگا هدیه طبیعت برای پوست شماست. این روغن به دلیل اثرات ضد پیری، التیام بخش و زیبایی آن، بیشترین درخواست را در صنعت زیبایی دارد.

روغن مورینگا به دلیل توانایی آن در نفوذ سریع و عمیق به بافت ها، به عنوان روغن معجزه گر شناخته می شود. روغن مورینگا همچنین مقاومت زیادی در برابر فاسد شدن دارد و می‌تواند سالها تازه بماند. این روغن خاص در شامپوهای احیا کننده، کرم های ضد پیری و بسیاری دیگر از محصولات زیبایی و سلامتی است.

این روغن نرم و سبک است و سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود و پوست سر را مرطوب و مو را مستحکم می‌کند. به علاوه این روغن مغذی و پاک‌کننده است که این ویژگی آن را تبدیل به یک گزینه‌ی مفید برای پوست‌های خشک، ترک‌ خورده، چرب و مستعد آکنه می‌کند.

خواص روغن مورینگا برای پوست

مرطوب کننده قوی پوست

خواص مرطوب کننده قوی روغن مورینگا آن را به یک مرطوب کننده عالی بدل کرده است. این روغن به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 9 (اسید اولئیک) پوست را به خوبی مرطوب می کند اما باعث چرب شدن پوست نمی شود. این روغن جذب سریعی در پوست دارد و پوست را به دلیل داشتن اسید بنیک نرم و لطیف می کند.

 ایجاد لایه محافظتی

روغن مورینگا ترکیبی منحصر به فرد از اسیدهای چرب دارد که برای تشکیل و نگهداری غشای سلولی در لایه شاخی پوست (لایه ای از پوست که مانعی برای محیط زیست ایجاد می کند و نفوذپذیری را تنظیم می کند) ضروری است. علاوه بر این، این اسیدهای چرب همچنین دارای خواص نرم کنندگی، روان کنندگی و ضد التهابی هستند که به ترمیم چربی طبیعی پوست و محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از محیط کمک می کند.

محافظت از آسیب های پوستی ناشی از آلودگی

صرف نظر از مکانی که در آن زندگی می کنید، طیف گسترده ای از آلاینده ها در محیط شما وجود دارد. این آلاینده‌ها به لایه‌های عمیق‌تر اپیدرم نفوذ می‌کنند و بر تعادل در یکپارچگی ساختاری پوست تأثیر می‌گذارند. بنابراین ظرفیت دفاعی پوست با قرار گرفتن در معرض آلودگی مختل می شود. آلاینده ها و ذرات ریز گرد و غبار به تدریج پوست را از آنتی اکسیدان ها تهی می کنند و احساس خشکی به پوست می دهند.

این ذرات همچنین عملکرد سد سطحی را مختل کرده و هیدراتاسیون پوست را به خطر می اندازند. مشخصات فیتوکمیکال های مورینگا نشان می دهد که سرشار از اسیدهای چرب (به طور عمده اسید اولئیک) و آنتی اکسیدان هایی است که سد پوست را بازسازی و محافظت می کند. محتوای غنی اسید اولئیک تضمین می کند که پوست حتی زمانی که در معرض آلودگی قرار می گیرد هم هیدراته باقی می ماند.

 روغن ضد پیری

آیا تا به حال می دانستید که این روغن مورینگا بهترین خواص ضد پیری را دارد. این روغن غنی از مواد مغذی،سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به مهار فعالیت رادیکال های آزاد کمک می کند و در نتیجه روند پیری را کند می کند. همچنین به رفع چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پوست صورت نیز کمک می کند.

سرشار بودن روغن مورینگا از ویتامین C، به تثبیت کلاژن پوست کمک می‌کند. کلاژن در کاهش خطوط ظریف پوست و ترمیم سلول‌های پوستی آسیب دیده، مفید است.

درخشان کردن فوری پوست به دلیل غنی بودن از ویتامین‌ها

روغن مورینگا سرشار از بسیاری از ویتامین‌های مغذی نظیر ویتامین‌های A، C و E است. این ویتامین‌ها به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش تعداد خطوط ظریف و چین و چروک، و مبارزه با التهاب کمک می‌کنند. علاوه بر این، ویتامین C به طور ویژه در ترمیم سلول‌های پوستی آسیب ‌دیده، مفید است.

روغن مورینگا به دلیل اینکه سرشار از ویتامین است، به خوبی به پوست نفوذ می‌کند. زمانی که این روغن را روی پوست خود بمالید، به راحتی جذب پوست می‌شود و یک درخشش فوری در پوست ایجاد می‌کند.

 درخشندگی پوست صورت

روغن مورینگا به مبارزه با مشکلات پوستی مانند خستگی کمک می کند و ترشح چربی را تنظیم می کند و در نتیجه اثرات سوء آلودگی را بر روی پوست شما را رفع می کند. این روغن مخصوص با پاکسازی پوست به آشکار شدن درخشش طبیعی آن کمک می کند. پوست خود را با دو تا سه قطره روغن مورینگا مخلوط با چند قطره روغن زیتون به آرامی ماساژ دهید. همچنین می توانید چند قطره از آن را به کرم یا لوسیون مراقبت از پوست روزانه خود اضافه کنید تا مشکلات پوستی را کاهش دهید

 رفع جوش و لکه های تیره پوست

روغن مورینگا همچنین به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد میکروبی عالی خود که می تواند آکنه را درمان کند، شناخته شده است. تولید چربی اضافی را تنظیم می کند و از مسدود شدن آلودگی و باکتری ها به منافذ پوست جلوگیری می کند. اگر پوست بی عیب و نقص می خواهید، سه قطره روغن مورینگا را با مقدار کمی روغن نارگیل مخلوط کنید و مخلوط را روی آکنه، جوش های سرسیاه، خراش ها و جای زخم برای بهبود سریع بمالید.

 جوانسازی پوست

روغن مورینگا به لطف محتوای اسید اولئیک بالای 72 درصد، یک پاک کننده عمیق پوست با اثرات پاک کنندگی و سم زدایی است. این روغن همچنین حاوی گوگرد است که به ساخت کراتین طبیعی در پوست کمک می کند و به شما پوستی جوان می بخشد.

 رفع خشکی پوست

روغن مورینگا دارای ویژگی های مرطوب کنندگی و نرم کنندگی پوست است و می تواند به حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از التهاب و پوسته پوسته شدن آن کمک کند. با مشکلاتی مانند درماتیت، اگزما و پسوریازیس مبارزه می کند. روغن مورینگا همچنین برای درمان لب های خشک و ترک خورده عالی است.

این روغن همچنین یک ماده پاک کننده است که به لطف طبیعت ضد باکتریایی آن، به محافظت از پوست در مقابل مواد زیست محیطی و مواد آلرژیک و باکتری های بیماری زا می پردازد. اسیدبئنیک در این روغن کلید محافظت از پوست است.

ضد آفتاب طبیعی

یک مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی داروسازی و علوم دارویی نشان داد که روغن مورینگا می تواند به محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک کند. محققان دریافتند که این روغن حاوی SPF است که می تواند مانند یک ضد آفتاب موثر عمل کند.

خواص روغن مورینگا برای مو

 رشد مجدد مو

موهای سالم‌تر و مستحکم‌تر یعنی‌ موهای ضخیم‌تر و پرپشت‌تر. بر اساس گزارش افرادی که از مورینگا استفاده می‌کنند، مصرف روغن مورینگا به همراه مکمل‌ غذایی مورینگا، از عقب رفتن خط رویش مو جلوگیری می‌کند و حتی سبب رشد موهای جدید در نواحی بدون مو می‌شود.

روغن مورینگا حاوی ویتامین‌های A ،C و E بوده که مو را نرم و تغذیه می‌کند و به تولید مجدد سلول‌ها و رشد سلول‌های جدید کمک می‌کند.

 درمان خشکی و شوره سر

اسید اولئیک موجود در روغن مورینگا به مستحکم‌ کردن مو و حفظ رطوبت آن کمک می‌کند. خواص ضدمیکروبی روغن مورینگا، شوره و خشکی را از پوست سر شما دور می‌کنند.

مرطوب کردن پوست سر

از دیگر خواص روغن مورینگا می‌توان به مرطوب کردن پوست سر اشاره کرد. روغن مورینگا یک روغن ماساژ بسیار معروف است. برای ماساژ پوست سر، ابتدا موهایتان را خیس کنید. سپس مقداری از روغن مورینگا را به آرامی روی پوست سر خود ماساژ دهید. از این طریق، روغن به ریشه‌های موی شما نفوذ و پوست سر شما را مرطوب می‌کند. این روغن برای افراد با پوست سر خشک، عالی است‌.

دیگر خواص روغن مورینگا

تسکین درد و آرام سازی

برای تسکین درد می توانید دو قطره روغن مورینگا را به آب گرم حمام خود اضافه کنید.حمام کردن با این آب استرس را از بین می برد، بدن شما را پاکسازی می کند، آرامش روحی ایجاد می کند و خستگی را از بین می برد. ماساژ بدن با تنها چهار قطره روغن مورینگا مخلوط با روغن بادام می تواند به کاهش درد روماتیسمی، کاهش التهاب با خواص ضد التهابی، دفع مایعات اضافی بدن از طریق ادرار، محافظت از بدن در برابر عفونت های مضر و تقویت سیستم ایمنی کمک کند.

سلامت کبد

در بسیاری از تحقیقات، ثابت شده است که روغن مورینگا برای بهبود سلامت کبد در افرادی که کبد آنها ناشی از مسمومیت آسیب دیده است، مفید واقع شده است. یک کبد آسیب دیده می تواند سیگنال های خاصی را در مورد آسیب منتشر کند.

مطالعات نشان داده اند که مصرف خوراکی روغن مورینگا این میزان سیگنال را در کبد آسیب دیده از سم کاهش داده است. روغن مورینگا همچنین می تواند به کبد آلوده به ویروس هایی مانند هپاتیت B ، کمک کند.

روغن روماتیسمی

این روغن همچنین می تواند به عنوان روغن روماتیسمی (مقابله با روماتیسم) استفاده شود. این روغن می تواند به طور مستقیم بر روی مفاصل دردناک آرتریت اعمال شود یا از آن به عنوان یک روغن بسیار مفید استفاده شود. روغن مورینگا همچنین در کاهش تورم و التهاب مؤثر است، همچنین باعث تسکین درد نیز می شود.

عوارض جانبی روغن مورینگا

عوارض جانبی استفاده از روغن مورینگا محدود هستند، اما ممکن است شامل سوزش پوستی، مشکلات قلبی عروقی و مشکلات معده باشد. زنان باردار نیز باید قبل از استفاده از این روغن با پزشک خود مشورت کنند.

فشار خون

میدانیم که اسید چرب امگا -۹ می تواند فشار خون را پایین بیاورد، این چیز خوبی است مگر اینکه قبلا داروهای کاهش فشار خون را مصرف کرده باشید. در این صورت مصرف این گیاه می تواند منجر به افت شدید فشارخون شود.

مشکلات معده

مصرف روغن مورینگا در مقادیر کم و متوسط ​​بی خطر می باشد، اما استفاده بیش از حد آن می تواند باعث التهاب مجاری روده یا ناراحتی معده از جمله تهوع، استفراغ، نفخ، گرفتگی یا اسهال شود.

مسائل پوست

همانند اکثر روغن ها، استفاده موضعی می تواند باعث التهاب یا تحریک پوست، قرمزی یا خارش آن شود. یک مقدار کوچک را در ناحیه داخلی آرنج تست کنید و سپس ۳-۴ ساعت منتظر بمانید تا واکنش منفی رخ ندهد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن مورینگا اصل ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# خرید روغن مورینگا اصل # خرید روغن گز روغنی # تقویت مو # جوانسازی پوست # روغن معجزه پوست # Moringa Oleifera oil

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن مورینگا اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط