قرص

قرص گیاهی جنطیانا حکیم 50 عددی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 102,000 تومان
قیمت : 107,100 تومان
  • قرص 100 % گیاهی و طبیعی 

  • موارد مصرف: تقویت جنسی آقایان و بانوان

  • مواد تشکیل دهنده :حاوی دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهار نارنج

  • تقویت‌کننده عمومی بدن

  • درمان زودانزالی

  • افزایش قوای جنسی آقایان

  • افرادی که کمبود اسپرم دارند (تحرک و غلظت)

  • برای درمان نازایی و افزایش توان باروری در خانم ها
  • کاهش سردمزاجی در خانم‌ها
  • ضد استرس و آرام‌بخش

طریقه مصرف:

برای استفاده از آن طبق تجویز پزشک معالج خود عمل نموده و یا روزانه سه بار در روز هر مرتبه یک عدد قرص بعد از غذا



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قرص گیاهی جنطیانا حکیم یا به قول بعضی جنتیانا، یک داروی طبیعی و گیاهی می‌باشد که معجون تقویت نعوظ نام گرفته است و استرس را در شما کاهش می‌دهد. این دارو میل و قوای جنسی را افزایش داده و به طور کلی بدن را تقویت می‌کند.

ترکیبات موجود در این داروی تقویت قوای جنسی، گیاهان شناخته‌شده‌ای است که ترکیب آن‌ها این داروی مؤثر و شگفت‌انگیز را به وجود آورده است. قرص جنطیانا توسط شرکت داروسازی حکیم مؤمن تبریزی تولید شده و تقویت عمومی بدن، جلوگیری از انزال زودرس، تقویت جنسی آقایان و درمان سردمزاجی در بانوان از عمده‌ترین فواید آن است. قرص گیاهی جنطیانا برای چاقی نیز مفید است زیرا باعث افزایش اشتها می‌شود.

ضعف جنسی در آقایان با عناوین و دلایل مختلفی در سطح گسترده وجود دارد. دلایلی مثل سن، بیماری‌های دیابت و مشکلات قلبی عروقی، شرایط عصبی و استرس، فشار خون، چاقی، سیگار کشیدن و مصرف برخی از داروها و عناوینی نظیر اختلال نعوظ، زود انزالی، سردمزاجی و… .

این مشکلات هر کدام به‌نوبه خود می‌توانند بنیاد روابط و خانواده‌ها را تحت فشار قرار داده و به آن آسیب بزند، از طرفی باعث از بین رفتن آرامش و اعتمادبه‌نفس فرد نیز خواهد شد.

تقویت قوای جنسی با استفاده از قرص گیاهی جنطیانا حکیم

مهم‌ترین نکته در درمان بیماری‌های جنسی آگاهی و ریشه‌یابی آن‌هاست. بعد از آگاهی، روش‌ها‌ی مختلفی برای درمان وجود دارد که بهترین و اصلی‌ترین روش از نظر ما استفاده از داروهای گیاهی جهت تقویت قوای جنسی و به طور کلی تقویت عمومی بدن است. سال هاست که خواص اعجاب‌انگیز گیاهان، دانشمندان و محققان بسیاری را از شرق چین تا غرب امریکا به جستجو و تحقیق واداشته است. قرص جنطیانا درمانی گیاهی و مؤثر برای مشکلات جنسی است .

فواید قرص جنطیانا

تقویت‌کننده عمومی بدن
درمان زودانزالی
افزایش قوای جنسی آقایان
افرادی که کمبود اسپرم دارند (تحرک و غلظت)
برای درمان نازایی و افزایش توان باروری در خانم ها
کاهش سردمزاجی در خانم‌ها

ضد استرس و آرام‌بخش

مصرف این قرص فقط مخصوص آقایان نیست و در بانوان نیز سردمزاجی را رفع و میل جنسی را تقویت می‌کند. قرص گیاهی جنطیانا که از گیاهان دارویی موجود در ایران تولید شده است، ترکیبی مناسب و ایده‌آل برای آقایان می‌باشد.

مصرف معجون تقویت نعوظ و سفتی کمر جنطیانا در بلندمدت زودانزالی را نیز برطرف نموده و به عنوان محرک جنسی عالی برای آقایان در دوران مصرف عمل می‌کند. این قرص گیاهی همچنین ترشح آدرنالین را سریع‌تر می‌کند و سبب بهبود خون‌رسانی به اندام جنسی آقایان می‌شود که آمادگی و قدرت بیشتر را در رابطه جنسی به همراه دارد. آقایانی از ضعف بدنی و ضعف جنسی برخوردار هستند، می‌توانند از این دارو هم به‌منظور تقویت بدن و هم تقویت جنسی استفاده کنند.

ترکیبات قرص جنطیانا حکیم مومن

قرص جنطیانا که یک داروی گیاهی شناخته‌شده و بسیار مؤثر در درمان زود انزالی و ضعف قوای جنسی است، در واقع ترکیبی از دارچین، میخک، سنبل‌الطیب، بهارنارنج و مصلحات مربوطه است.

مزیت درمان ضعف جنسی با داروی گیاهی جنطیانا در همین چند جمله بالا نهفته است، این محصول از مطالعه و بررسی‌های افراد روی داروها و ترکیبات گیاهی‌ ساخته‌شده است که اغلب برای ما شناخته‌شده اند و می‌توانیم آن‌ها را با اطمینان خاطر و آرامش مصرف کنیم و از فواید چندگانه آن بهره ببریم.

دارچین:

دارچین از جمله گیاهان دارویی به کار رفته در تهیه قرص گیاهی جنطیانا است که جزو گیاهان بسیار مفید برای درمان زود انزالی می‌باشد. دارچین از زمان‌های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه‌های درمان انزال زودرس و مشکل نعوظ مردان است.

میخک:

میخک یکی دیگر از ترکیبات داروی تقویت نعوظ مردان جنطیانا است که یک افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی طبیعی و مؤثر به حساب می‌آید. گل میخک موجود در جنطیانا حکیم مؤمن باعث گشادی رگ‌ها و افزایش جریان خون در ناحیه‌ی آلت تناسلی می‌شود. قرص جنظیانا برای تقویت قوای جنسی و جسمی افرادی که مشغله‌ی ذهنی‌ زیادی دارند و تحت فشار روحی و جسمی هستند مفید است.

سنبل‌الطیب:

سنبل الطیب اثرات آرام‌بخش، ضد تب و ضد میکروب داشته و به دلیل طبع گرمی که دارد موجب تقویت میل و قوای جنسی می‌گردد.

بهارنارنج:

بهار نارنج از دیگر عصاره‌های گیاهی موجود در داروی تقویت نعوظ مردان جنطیانا می‌باشد که به رفع اسپاسم‌های شکمی، کاهش درد و افزایش اشتها کمک می‌کند. این گیاه همچنین تأثیرات آرام‌بخش و ضد استرس دارد و از این طریق به برقراری یک رابطه جنسی لذت‌بخش کمک می‌کند.

مقدار و نحوه مصرف

سه بار در روز هر مرتبه یک عدد قرص بعد از غذا

هشدارها

اگر ابتلا به زخم های معده و روده نباید استفاده شود.
و در صورت بروز هر گونه واکنش آلرژیک به پزشک خود مراجعه کند.
در دوران بارداری و شیردهی و کودکان زیر 12 سال مصرف نشود.

شرایط نگهداری

در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
جهت مصرف صحیح به بروشور داخل جعبه مراجعه شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قرص گیاهی جنطیانا حکیم ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای قرص گیاهی جنطیانا حکیم به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قرص گیاهی جنطیانا حکیم 50 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط