قرص

قرص گیاهی میخک 60 عددی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 85,500 تومان
قیمت : 89,775 تومان
  • قرص 100 % گیاهی و طبیعی 
  • تقویت کننده نیروی جنسی 
  • تقویت کننده اعضای رئیسه مانند قلب و مغز و کبد و…

طریقه مصرف:

3 عدد قرص صبح ناشتا، 3 عدد قرص شب هنگام خواب میل شود.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قرص گیاهی میخک فراورده طب سنتی ایران می باشد.و از خواص بسیار زیاد دارویی و درمانی برخوردار است به طوری‌که چوب میخک منجر به افزایش سلامتی بدن شده و در درمان انواع بیماری‌ها کاربرد دارد. این گیاه خوش‌بو از نظر طب سنتی دارای طبعی گرم و خشک می‌باشد.

گفتنی است خاصیت ضدباکتریایی و ضدویروسی میخک منجر به جلوگیری از انواع التهاب‌ها شده و به عنوان یک منبع سرشار از ویتامین C به افزایش ایمنی بدن کمک شایانی می‌کند. بهبود التهاب‌های دهانی مانند عفونت‌ دندان و لثه، کنترل دیابت، محافظت از سیستم دستگاه گوارش و کبد، افزایش استحکام استخوان‌های بدن از جمله فواید این گیاه پر خاصیت می‌باشد.

ترکیبات قرص میخک

میخک هندی و شکر قهوه ای

خواص کاربردی قرص میخک

تقویت کننده نیروی جنسی

تقویت کننده اعضای رئیسه مانند قلب و مغز و کبد و…

خواص قرص  میخک برای مردان

امروزه یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در بین آقایان اختلال در نعوظ و کاهش میل جنسی آن‌ها می‌باشد. از مهمترین خواص میخک برای مردان می‌توان به تنظیم سطح هورمون تستسترون و تقویت اسپرم‌ها اشاره کرد که منجر به افزایش نعوذ و افزایش میل جنسی خواهد شد. مصرف میخک از بیماری زود انزالی جلوگیری کرده و موجب افزایش تحرک اسپرم‌ها نیز می‌شود. همچنین مصرف این گیاه ارزشمند آقایان را از خطر ابتلا به انواع بیماری‌های مقاربتی و انواع سرطان‌های ناحیه تناسلی حفظ خواهد کرد.

خواص قرص میخک برای زنان

تنبلی تخم‌دان و وجود ضعف در رحم از جمله بیماری‌های شایع در زنان می‌باشد. از دیگر خواص میخک برای زنان می‌توان به تقویت رحم، بهبود عملکرد تخم‌دان، کمک به باروری بهتر اشاره کرد. گل میخک به بهبود عملکرد رحم و سردمزاجی خانم‌ها کمک کرده و به دلیل مزاج گرمی که دارد سبب افزایش میل جنسی آن‌ها شده و با تقویت هورمون‌های زنانه از عارضه‌ی سرد مزاجی جلوگیری خواهد کرد.

نحوه مصرف قرص میخک

3 عدد قرص صبح ناشتا، 3 عدد قرص شب هنگام خواب میل شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قرص گیاهی میخک 60 عددی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید قرص گیاهی میخک به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید قرص گیاهی میخک # خواص قرص گیاهی میخک # خرید قرص گیاهی میخک # قیمت قرص گیاهی میخک # خرید قرص تقویت جنسی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قرص گیاهی میخک 60 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط