به زودی

شربت

شربت گیاهی کولیک فری 120 میلی لیتر

وزن : 160 گرم

قیمت برای شما : 57,800 تومان
قیمت : 60,690 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی برای نفخ اطفال

  • موارد مصرف:مورد استفاده در کولیک نوزادان از علل مختلف مانند سوء هاضمه و عدم تحمل شیر، استفراغ و نفخ شکم.

  • مواد تشکیل دهنده : حاوی زنجبیل ،زیره سیاه ، زنیان 

میزان مصرف : دوز مصرفی را پزشک تعیین می کند و در صورت تعیین هر دوز مصرفی توسط پزشک این فرآورده طبیعی هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. ولی اگر پزشک تجویز دیگری نکرد 0/5 میلی لیتر از شربت را 2 تا 3 بار در روز استفاده نمایید.


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت کولیک فری colic fairy syrup از زنجبیل، زیره سیاه و زنیان تشکیل شده است شربت کولیک فری ترکیب مناسبی برای رفع نفخ کودکان است و ترشحات آنزیم های گوارش را افزایش می دهد و کمک به هضم بهتر محتویات گوارش می کند. زیره به افزایش اشتها با سرعت بخشیدن به فرآیند گوارش و به تسکین یبوست کمک می کند. خوردن‌ زیره‌ سیاه یا روغن‌ آن‌ در رفع‌ سوءهاضمه‌ و دل‌ دردهای‌ کودکان‌ مفید است‌. زنیان اثرات ضد نفخ و بادشکن دارد

آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر :

 زیره سیاه :

زیره سیاه خاصیت ضد نفخی دارد و به تسکین شکم و کاهش هر گونه گاز شکم کمک می کند. همچنین توانایی تسکین دیگر مشکلات روده ای را دارد. مصرف این دانه ها به بهبود ترشح آنزیم های گوارشی کمک می کند و سرعت هضم را افزایش می دهد. زیره به افزایش اشتها با سرعت بخشیدن به فرآیند گوارش و به تسکین یبوست کمک می کند. خوردن‌ زیره‌ سیاه یا روغن‌ آن‌ در رفع‌ سوءهاضمه‌ و دل‌ دردهای‌ کودکان‌ مفید است‌.

زنیان :

زنیان بیماری های معده و کبد را رفع می کند.مقوی معده و بادشکن است. ضد اسپاسم و ضد درد است. سموم بدن را دفع می کند. ضد تهوع و استفراغ است. درد حاد شکم، قولنج و سوء هاضمه ای که ناشی از ضعف و کمی نیرو باشد رابرطرف می کند.

زنجبیل :

زنجبیل گیاه مورد تایید سازمان بهداشت جهانی به علت خاصیت ضد تهوع است. زنجبیل از بهترین گیاهان دارویی برای معده و گوارش است که به ترشح صفرا و تحریک هضم بهتر غذا کمک کرده و زنجبیل ناراحتی های معده از جمله گرفتگی، سوزش سر دل، اسهال و نفخ را برطرف می کند.

تداخلات دارویی:

از مصرف همزمان این فرآورده طبیعی با داروهای ضد انعقاد خون ، ضد چسبندگی پلاکتی ، حل کننده لخته خون ، هپارین با وزن ملکولی پایین وداروهای رقیق کننده خون خوداری نمایید .

موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه :

افراد دارای ناراحتی های قلبی و گوارشی زیر نظر پزشک استفاده نمایند .

در افراد دیابتی مصرف نگردد.

بعد از باز شدن درب شیشه حداکثر تا شش هفته قابل استفاده است.

در کودکان دارای ناراحتی کلیه مصرف نگردد .

در خانمهای باردار زیر نظر پزشک مصرف گردد .

کسانی که دارای بیماری سنگ صفرا ، گرفتگی مجاری صفراوی و زیادی ترشح اسید معده می باشند از مصرف این فرآورده طبیعی خوداری نمایند.

موارد مصرف :

مورد استفاده در کولیک نوزادان از علل مختلف مانند سوء هاضمه و عدم تحمل شیر، استفراغ و نفخ شکم.

اجزای فراورده :

-زنجبیل ( Zingiber officinalis ) -زیره سیاه ( Carum caravi ) – زنیان ( Trachyspermum copticum ) -مواد جانبی :پتاسیم سوربات، سیتریک اسید ، شکر ، اسانس سیب ، گلسیرین و آب مقطر

مقدار مصرف :

دوز مصرفی را پزشک تعیین می کند و در صورت تعیین هر دوز مصرفی توسط پزشک این فرآورده طبیعی هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. ولی اگر پزشک تجویز دیگری نکرد 0/5 میلی لیتر از شربت را 2 تا 3 بار در روز استفاده نمایید.

عوارض جانبی :

 بهتر است در ناراحتی های شدید دستگاه گوارش و یا سابقه آلرژی و حساسیت نسبت به گیاه زنجبیل و زیره و زنیان یا مواد بکار رفته در شربت از مصرف این فرآورده طبیعی خود داری گردد.

استاندارد شده :

بر مبنای ماده موثره کارون به میزان 0/23 میلی گرم در 5 میلی لیتر شربت استاندارد شده است .

شرایط نگهداری:

 در جای خشک و خنک در دمای کمتر از30درجه سانتی گرادو دور از تابش مستقیم خورشید و اطفال نگهداری شود.

تاریخ انقضاء دارو دوسال پس از تولید دارو می باشد.

این فرآورده طبیعی پس از باز شدن در صورت نگهداری در جای خنک و دور از نور به مدت شش هفته قابل استفاده می باشد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت گیاهی کولیک فری  ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت گیاهی کولیک فری  اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# colic fairy syrup

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت گیاهی کولیک فری 120 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط