به زودی

شربت

شربت لالوبای این 120 میلی لیتر

وزن : 160 گرم

قیمت برای شما : 57,800 تومان
قیمت : 60,690 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی

  • مواد تشکیل دهنده : حاوی عصاره گیاهان رازیانه، زیره سبز، شنبلیله ، شوید،سوربیتول و گلیسرین است.

  • فاقد الکل و شکر

  • بسیار خوش طعم 

  • بدون عوارض جانبی

  • مخصوص خانمهای شیرده و افراد دیابتی

  • پایین آورنده قند و کلسترول خون

  • تأمین کلسیم موردنیاز کودک و مادر

  • حفظ طعم و بهبود کیفیت شیر مادر

  • جلوگیری از پوکی‌استخوان مادر

  • تضمین سلامت مادر و کودک

  • دارای خاصیت آنتی‌اکسیدان

  • کمک به تداوم شیردهی بانوان شیرده

میزان مصرف:3 بار در روز همرا غذا ،هر وعده 3 قاشق غذاخوری


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت شیر افزا لالوبای این Lullaby in Syrup یک فرآورده مکمل بهداشتی و دارویی مناسب برای مادران شیرده است. تغذیه نوزاد یکی از مسائل مهم که به‌محض تولد نوزاد باید به آن توجه نمود. در حین شیردهی احتیاجات تغذیه‌ای مادر شیرده افزایش می‌یابد و رابطه تغذیه‌ای برای مادر و طفل شیرخوار برای مدتی بعد از تولد ادامه می‌یابد.

شربت شیر افزا لالوبای این، یک مکمل غذایی به‌عنوان افزایش‌دهنده ترشح شیر مادران شیرده مورداستفاده قرار می‌گیرد. شربت لالوبای ، شامل گیاهان دارویی از جمله رازیانه، شنبلیله، زیره سبز و شوید است.

مواد مؤثره گیاهان موجود در این دارو به طور سینرژیستیک ترشح شیر مادر را تحریک می نمایند.شربت افزایش شیر لالوبای‌این دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله موارد زیر است:

هرکدام از گیاهان دارویی موجود در این محصول دارای خواص منحصربه‌فردی هستند و از گذشته موردتوجه همگان بوده است.

شربت شیر افزا لالوبای یک فرآورده مکمل بهداشتی و دارویی مناسب برای مادران شیرده است. مواد مؤثره گیاهان موجود در این دارو به طور سینرژیستیک ترشح شیر مادر را تحریک می‌نمایند. لالوبای این شربت شیر افزا دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله برخورداری از ترکیبات گیاهی، تأمین کلسیم موردنیاز کودک و مادر، حفظ طعم و بهبود کیفیت شیر مادر، جلوگیری از پوکی‌استخوان مادر، تضمین سلامت مادر و کودک، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدان و کمک به تداوم شیردهی بانوان شیرده می‌شود.

ترکیبات شربت لالوبای این

این شربت حاوی حاوی عصاره گیاهان رازیانه، زیره سبز، شنبلیله ، شوید،سوربیتول و گلیسرین می باشد.

تخم شنبلیله:

شنبلیله، محرک اشتها است و باعث افزایش ترشح شیر نیز در مادران شیرده می‌شود.و در عین حال که اشتهای مادر را برای تأمین احتیاجات تغذیه‌ای افزایش می‌دهد، ترشح شیر را نیز زیاد می‌کند. مواد مؤثره گیاه شنبلیله مانند فلاونوئیدها (فیتو استروژنها) که اثرشان در تنظیم تولید هورمونها است دارای خاصیت محرک ترشح شیر بوده و این اثر بعلت ترشح پرولاکتین می‌باشد.

رازیانه:

گیاه رازیانه دارای طبیعت گرم و خشک از زمانهای گذشته بعنوان محرک ترشح شیر معروف بوده است. آنتول موجود در گیاه رازیانه دارای خاصیت استروژنی است که موجب تحریک ترشح شیر می‌شود.

زیره سبز:

زیره سبز سرشار از آهن و تیمول بوده که هر دو ماده برای افزایش شیر مادر و مغذی شدن آن بسیار مؤثر هستند.

شوید:

شوید نیز جز سبزیجات حاوی آهن و فولات است. علاوه بر این، مقدار زیاد فیبر، وجود ریبوفلاوین و ویتامین A و C در عصاره این گیاه باعث شده برای غنی‌تر شدن شیر مادر بسیار مفید باشد.

سوربیتول:

قند الکلی که جایگزین مناسب شکر بوده که علاوه بر شیرین کردن فرآورده به عنوان ملین عمل میکند. با توجه به متابولیسم آهسته آن در بدن بیماران دیابتی مناسب می باشد و حذب بدن نمی شود.

آزمایشات مربوط به این داروی طبیعی در آزمایشگاه ثنا فارمد آزما زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام شده و یکی از بهترین شربتهای ملین با قدرت اثربخشی بیشترگزارش شده است.

گلیسرین:

گلیسرین قند الکلی، محلول در آب و الکل شیرین کننده و امولسیفایر از آنجایی که سردرد معمولا یبوست ایجاد میکند و یبوست نیز میتواند باعث سردرد شود در فرمولاسیون قطره تاش کالم از گلیسیرین استفاده شده تا بطور همزمان به برطرف شدن یبوست نیز کمک کند.

مقدار و نحوه مصرف شربت لالوبای این

هر روز در 3 نوبت، مقدار 20 تا 30 قطره در یک فنجان آب سرد با اندکی قند بعد از صرف غذا میل کنید

هشدار

در خصوص افرادی که نسبت به محصولات گیاهی دچار حساسیت هستند، برای مصرف شیر افزا لالوبای آن‌ها باید 20 قطره را به همراه اندکی آب میل نمایند و اگر نشانه‌هایی از حساسیت در بدنشان ظاهر نشد، می‌توانند مصرف دارو را ادامه دهند.
هرگز محصول را در جای گرم و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.
از دسترس اطفال دور نگهدارید.
پس از مصرف، درب ظرف را بسته و دور از نور و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

شرایط نگهداری

از دسترس اطفال دور نگهداری شود.
پس از هر بار مصرف درب بطری را ببندید.
در دمای اتاق و محل خشک و دور از تابش مستقیم آفتاب و زیر دمای 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت  لالوبای این ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت لالوبای این اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شربت لالوبای این  # خواص شربت لالوبای این  # خرید شربت لالوبای این  # قیمت شربت لالوبای این  # Lullaby in Syrup # خرید شربت شیر افزا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت لالوبای این 120 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط