به زودی

شربت

شربت کامی کالم 120 میلی لیتر

وزن : 160 گرم

قیمت برای شما : 57,800 تومان
قیمت : 60,690 تومان
  • شربت 100 % گیاهی و طبیعی ضد نفخ کودک

  • حاوی شوید، زیره، ترنجبین ،سوربیتول و گلیسرین

  • برخورداری از اثر آنتی اسپاسموتیک و ضد درد کولیک نوزاد و کودک

  • کمک به رفع مشکل نفخ و دل‌پیچه کودک

  • موارد مصرف:مخلوط گیاهی ضد نفخ و دلپیچه کودکان

  • فاقد الکل، شکر و رنگ‌های شیمیایی و بی کربنات
  • بسیار خوش طعم 
  • مخصوص کودکان
  • بدون عوارض جانبی
  • از بدو تولد
  • PH حدود 7/5 الی 8/2

میزان مصرف : 3 الی 8 بار قبل یا بعد از شیردهی


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت کامی کالم Cami Calm Syrup حاوی شوید، زیره، ترنجبین ،سوربیتول و گلیسرین می باشد.بدون الکل و شکر و بی کربنات می باشد از بدو تولد می توان به نوزاد داد.

نفخ شکم و معده از جمله مشکلات شایع برای نوزادان و کودکان است که به سبب آن نوزاد بی‌قراری می‎‌کند و پاهای خود را بالا می‌برد و به بیرون کش می‌دهد. وقوع نفخ در 3 ماه نخست زندگی نوزاد بسیار متداول می‌باشد. همچنین بین 6 تا 12 ماهگی نیز به دلیل مصرف غذاهای کمکی، احتمال دل درد و نفخ وجود دارد.

عوامل مختلفی می‌توانند در ایجاد نفخ نوزاد و کودک موثر باشند. به عنوان مثال مصرف سبزیجاتی مانند کلم بروکلی و گل کلم می‌تواند موجب نفخ شکم کودکان شوند. از دیگر عوامل موثر در این خصوص می‌توان به کمبود آب در بدن، نوشیدن آب میوه (نوزادان و شیرخواران نبایستی خوراکی به غیر از شیر مادر یا شیر خشک بخورند و حتی دادن آب به آن‌ها تا 6 ماهگی مجاز نیست) و خوردن نوعی پروتئین مخصوص در شیر خشک یا شیر مادر اشاره نمود. با توجه به متداول بودن مشکل نفخ در نوزادان و کودکان، داروهای مختلفی نیز به اشکال قطره و شربت در بازار وجود دارد. برای انتخاب بهترین داروی ضد نفخ برای نوزاد و کودک، توجه به مواردی همچون اعتبار برند، کارایی، ترکیبات تشکیل دهنده و ویژگی‌های محصول بسیار مهم است.

ترکیبات فعال موجود در آن باعث می‌شود تا حباب‌های محبوس و کوچک درون شکم، به یکدیگر متصل شوند تا حباب‌های بزرگ‌تری به وجود آید که در این صورت نوزاد به آسانی می‌تواند آن را به حالت گاز از بدن خود خارج نماید. در حقیقت شربت کامی کام بنیان کسری دارای اثر آنتی اسپاسمودیک است و مصرف آن می‌تواند به رفع مشکل نفخ، دل‌پیچه و کولیک در کودکان و نوزادان کمک کند.

ترکیبات شربت کامی کالم

این شربت حاوی شوید، زیره، ترنجبین ،سوربیتول و گلیسرین می باشد.

زیره :

زیره دانه ای معطر و ضد نفخ است و دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. بیشترین خواص زیره را باید کمک به هضم، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به گردش خون دانست.

تخم شوید:

تخم شوید به عنوان یک ماده طبیعی برای هضم غذا، تقویت معده و بادشکنی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین برای سلامت دستگاه گوارش گزینه مفیدی محسوب می شود. بنابراین وجود اسانس دانه شوید در شربت ضد نفخ کودکان کامی کام باعث شده تا این شربت، قابلیت زیادی در بهبود نفخ و دل درد نوزاد و کودک داشته باشد.

ترنجبین:

باعث نرم کردن دستگاه گوارش و ملین و موثر در درمان پیوست میباشد قند طبیعی ترنجبین باعث ملین بودن آن شده و خاصیت ضدمیکروبی دارد. ترنجبین به سبب کاهش قندخون در ادرار برای بیماران دیابتی هم مناسب میباشد. همچنین در بهبود دل درد تحکیم استخوان، پاکسازی دستگاه گوارش به علت وجود ماده موثره انگبین بخصوص در زنان باردار موثر است ترنجبین باعث کاهش التهابات پوستی در زنان باردار میشود.

سوربیتول:

قند الکلی که جایگزین مناسب شکر بوده که علاوه بر شیرین کردن فرآورده به عنوان ملین عمل میکند. با توجه به متابولیسم آهسته آن در بدن بیماران دیابتی مناسب می باشد و حذب بدن نمی شود.

گلیسرین:

گلیسرین قند الکلی، محلول در آب و الکل شیرین کننده و امولسیفایر از آنجایی که سردرد معمولا یبوست ایجاد میکند و یبوست نیز میتواند باعث سردرد شود در فرمولاسیون قطره تاش کالم از گلیسیرین استفاده شده تا بطور همزمان به برطرف شدن یبوست نیز کمک کند.

مقدار و نحوه مصرف:

نوزادان ۱ تا ۶ ماه: روزانه ۱ قاشق مرباخوری، ۵ میلی لیتر
کودکان ۶ تا ۱۲ ماه: روزانه ۲ قاشق مرباخوری، ۱۰ میلی لیتر
همراه غذا یا بعد از غذا (شیر دادن) مصرف شود.

لطفا دقت کنید

شربت تاش کالم تا ۲ سال در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم و رطوبت پایدار است.

بعد از باز کردن درب شیشه دارو، تا ۳ ماه قابل استفاده است.

دارو را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

فراورده را در یخچال نگهداری نمایید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی
در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود.

ترکیبات

حاوی شوید، زیره، ترنجبین ،سوربیتول و گلیسرین می باشد.

ماده موثره: استاندارد شده با مقدار ۵۲.۵ میلی گرم در ۵ میلی لیتر سدیم بیکربنات و ۲.۳ گرم بر ۵ میلی لیتر عصاره دانه شوید می‌باشد.

این دارو کاملا از داروهای آمریکایی مهندسی معکوس شده و دارای علامت FTA آمریکا می باشد.

آزمایشات مربوط به این داروی طبیعی در آزمایشگاه ثنا فارمد آزما زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام شده است.

شرایط منع مصرف:

به علت اهمیت PH در شربت کامی کام، از مصرف همزمان آن با داروهای اسیدی خودداری شود.
افرادی که امکان حساسیت به ترکیبات این محصول دارند و یا دچار مشکل کلیوی می باشند، از مصرف این دارو خودداری کنند.
افراد مبتلا به عفونت کلیه از مصرف این دارو خودداری کنند.
بیش از ۶ بار در ۲۴ ساعت استفاده نشود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت  کامی کالم ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت  کامی کالم اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شربت  کامی کالم # خواص شربت  کامی کالم # خرید شربت  کامی کالم # قیمت شربت  کامی کالم # شربت گیاهی مسکن #  Cami Calm Syrup # خرید شربت ضد نفخ کودک

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت کامی کالم 120 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط