به زودی

شربت

شربت تاش وی 120 میلی لیتر

وزن : 160 گرم

قیمت برای شما : 57,800 تومان
قیمت : 60,690 تومان
  • شربت ۱۰۰ % گیاهی و طبیعی

  • بهبود سلامت کبد کمک به سم زدایی کبد

  • موارد مصرف:کمک به سلامت کبد کمک به سم ز سم زدایی و پاک کردن کبد حفظ سلامت کبد و خارج کردن سموم از کبد و درمان کبد چرب

  • مواد تشکیل دهنده : حاوی دانه خارمریم، ساکرالوز و ویتامین C و دانه ریواس

  • فاقد الکل، شکر و رنگ‌های شیمیای
  • بسیار خوش طعم با طعم پرتقال
  • مخصوص بزرگسالان 
  • بدون عوارض جانبی
  • مصرف از 4 سال به بالا

میزان مصرف :3 بار در روز همراه غذا ، 3 قاشق غذاحوری


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شربت تاش وی Tash vey Syrup بنیان کسری سرشت سلامت دارای خواص سم زدایی در کبد ،درمان کبد چرب، ضدالتهاب ،آرامبخش،تقویت معده با کمک به هضم غذا میباشد.

ترکیبات شربت تاش وی

مکانیسم اثر سیلی مارین موجود باعث فعالیت آنزیمهای پروتئینی ریبوزومال می شود که سنتز RNA را تحریک کرده که این عمل به نوبه خود قدرت نوسانی سلولهای کبدی را افزایش می دهد وهمچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان مستقیم عمل کرده و رادیکالهای آزاد را از بین می برد.

 گیاه خارمریم

از مهمترین و معروف ترین خواص خارمریم میتوان به تاثیر آن در حفظ سلامت کید و درمان اختلالات کبد اشاره کرد. خارمریم دارای فلانوئیدی به نام سیلی مارین است که موجب سم زدایی در کبد می شود. خارمریم به عنوان یک درمان سریع برای التیام آسیبهای کبدی از جمله سیروز کبدی به شمار میرود. همچنین خارمریم میتواند از بیماریها و اختلالات کبد از جمله کبد چرب یرقان هپاتیت و حتی سرطان کبد پیشگیری و جلوگیری کند گیاه گلدار خار مریم می تواند از کبد در برابر سمومی مانند آماتوکسین محافظت کند مصرف خارمریم از التهاب و تخریب کند جلوگیری می کند از خار مریم به عنوان درمان مکمل برای درمان کبد چرب الکلی و کبد چرب غیر الکلی استفاده می کنند. این گیاه حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان و مواد مغذی است که موجب کاهش کلسترول خون و ویتامین C نتایج حاصل از یک مطالعه در اکتبر ۲۰۰۳ نشان میدهد که این ویتامین از چرب شدن کبد جلوگیری می کند. ویتامین C به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خواص محافظتی بر روی بسیاری ارگان ها از جمله کبد دارد.

ساکرالوز

ساکرالوز یک قند غیر قابل جذب است بنابراین برای افراد دیابتی و سایر افرادی که تمایل به دریافت کالری بالا ندارند مناسب است. تحقیقات نشان داده است که این قند تاثیر منفی مهمی بر هیچ یک از گروههای سنی ندارد ساکرالوز به مدت دو دهه مورد تایید FDA بوده و بسیاری از آژانس های بهداشتی بین المللی ایمنی آن را پذیرفته اند.

دانه ریواس

ریواس سرشار از مواد مغذی بوده و کالری اندک دارد. ریواس منبع غنی از ویتامین است که باعث تقویت استخوانها میشود. همچنین ریواس حاوی مقادیر بالا ویتامین C و A فیبر و آهن و پتاسیم و کلسیم میباشد. ریواس منبع غنی از انتی اکسیدان بوده و برای تقویت معده و کبد و مبارزه با سلول های سرطانی تنظیم قند خون تقویت گوارش و مبارزه با بیماری های قلبی و عروقی مفید است. در افراد مبتلا به التهاب پانکراس ریواس باعث کاهش التهاب کل بدن و جلوگیری از آسیب به کبد و کلیه می شود.

ماده موثره استاندارد شده بر اساس 10 + 4G سیلی مارین موجود در گیاه خارمریم
میزان مصرف ۱۵ میلی لیتر - ۳ بار در روز همراه غذا آزمایشات مربوط به این داروی طبیعی در آزمایشگاه ثنا فارمد آزما زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام شده است.

طریقه مصرف شربت تاش وی

روزانه ۳ بار یک قاشق غذاخوری همراه غذا

لطفا دقت کنید

شربت تاش وی تا ۲ سال در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم و رطوبت پایدار است.

بعد از باز کردن درب شیشه دارو، تا ۳ ماه قابل استفاده است.

دارو را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

فراورده را در یخچال نگهداری نمایید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود.

ترکیبات شربت تاش وی

سیلیمارین موجود در عصاره خارمریم موجود در شربت تنها ترکیب اثبات شده در بهبود کبد چرب می باشد. شربت تاش وی قابل استفاده در سایر مشکلات کبدی و همچنین افرادی که مشکل کبدی خاصی ندارند و قصد تقویت کبد خود را دارند می باشد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شربت تاش وی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید شربت تاش وی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شربت تاش وی # خواص شربت تاش وی # خرید شربت تاش وی # قیمت شربت تاش وی # شربت گیاهی ضد کبد چرب # خرید شربت پاکسازی کبد #  Tash vey Syrup

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شربت تاش وی 120 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط