برگ

برگ سنجد اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 49,500 تومان
قیمت : 51,975 تومان
  • طبع برگ سنجد سرد و خشک است.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • تقویت مو
  • کاهش کلسترول خون
  • کمک به کاهش وزن
  • جوانسازی و شفافیت پوست
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • رفع ورم مفاصل
  • سرشار ار ویتامین K
  • درمان تکرر ادرار
  • کاهش تب بخصوص در کودکان
  • درمان سردردهای بی دلیل
  • رفع مشکلات کلیوی

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

برگ سنجد سرشار از فواید است و می تواند به تقویت سیستم ایمنی شما کمک کند. این گیاه بدن را در برابر بیماری های مختلف ایمن می کند و می تواند باعث تقویت مو و پوست شود. علاوه بر این برای دستگاه گوارشی بسیار مفید است و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. می تواند کلسترول خون را کنترل کند. و تاثیر زیادی در رفع مشکل انعقاد خون دارد.

خواص برگ سنجد

دوقلوزایی:

طبق مطالعات انجام شده، این موضوع ثابت شده است که مصرف مرتب برگ سنجد بر افزایش شانس دوقلوزایی موثر است. برای بهره بردن از خواص این گیاه باید در ماهی که قصد بارداری دارید، برگ سنجد را مرتب دم کرده و نوش جان کنید.

 درمان ناباروری:

مصرف دمنوش برگ سنجد و یا گل سنجد بر ناباروری موثر است و به خانم هایی که باردار نمیشوند کمک بسزایی میکند

تقویت سیستم ایمنی بدن

آنتی اکسیدان های فراوان موجود در این گیاه می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. از جمله مهم ترین آنتی اکسیدان های موجود در آن ویتامین C است که می تواند از ابتلا به عفونت جلوگیری کند. باعث روشن شدن پوست شود و از شما در برابر ویروس های مختلف مانند سرماخوردگی محافظت کند.

مفید برای تقویت مو

اگر می خواهید موهای پرپشت و با کیفیتی داشته باشید می توانید برگ های این درخت را در روِغن زیتون بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. بعد از این کار روی حرارت آن را بجوشانید و بعد از له شدن برگ ها آن را از شعله برداشته و بگذارید تا خنک شود، بعد از این کار می توانید روغن به دست آمده را روی موهای خود و کف سر ماساژ دهید، بعد از نیم ساعت موهایتان را با آب ولرم بشویید، این کار به رفع خارش پوست سر هم کمک می کند.

کاهش کلسترول خون

از جمله فواید مهم برگ این درخت این است که می تواند به کاهش کلسترول خون کمک کند و باعث بهبود گردش خون در بدن شود. این کار تاثیر زیادی در افزایش سلامتی قلب و بقیه اندام های بدن دارد و از ابتلا به بیماری های مختلف نیز جلوگیری می کند.

کمک به درمان مشکل انعقاد خون

ویتامین K که در سنجد وجود دارد می تواند از انعقاد خون جلوگیری کند و باعث بهبود اوضاع خونریزی شود. این گیاه سرشار از ویتامین K است که برای افراد دچار مشکلا مربوط به خون بسیار مفید است، البته بهتر است این افراد قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

پوستی شفاف تر و جوان تر

برای داشتن پوستی با کیفیت تر می توانید سراغ سنجد بروید، آنتی اکسیدان های موجود در برگ های این درخت می توانند باعث ترمیم سلول ها شوند و به ساخت سلول های جدید کمک کنند.، این کار خاصیت ضد پیری به این گیاه می دهد و باعث می شود از آن به عنوان گیاهی قوی برای جلوگیری از چین و چروک استفاده کنید، ویتامین C موجود در آن تاثیر زیادی در سلامتی و روشن تر شدن پوست دارد.

درمان اختلالات کبدی

برگ های این گیاه می توانند از صدمه رسیدن به کبد جلو گیری کنند، علت اصلی این اتفاق تتراکلرید کربن است که ماده ای مناسب جهت درمان اختلالات مربوط به کبد شناخته می شود.

کمک به کاهش وزن

برای کاهش وزن یکی از بهترین روش ها استفاده از برگ های این درخت است، دلیل این اتفاق فیبر سرشاری است که در آن ها وجود دارد و می تواند اشتها را کاهش داده و باعث حس سیری شود.

فوایدی برای دستگاه گوارشی

این گیاه می تواند اختلالات گوارشی را درمان کند و تاثیر بسزایی در رفع اسهال دارد. البته اگر بیش از حد مصرف شود ممکن است باعث یبوست شود. اما می توان از آن برای درمان گیاهی اسهال کودکان استفاده کرد، علاوه بر این تاثیر زیادی در از بین بردن سموم گوارشی بخصوص سموم مربوط به روده و معده دارد.

رفع ورم مفاصل

اگر می خواهید معجونی موثر در بهبود مفاصل خود داشته باشید و البته اعضای بی حس خود را تحریک کنید می توانید با ترکیب این گیاه با روغن زیتون و حرارت دادن آن پمادی خانگی درست کنید و آن را روی قسمت مورد نظر ماساژ دهید.

پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان

برگ های این درخت تاثیر زیادی در افزایش سلامتی استخوان ها و دندان های شما دارند زیرا سرشار از کلسیم هستند و می توانند به افرادی که از کمبود کلسیم رنج می برند کمک کنند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد برگ سنجد ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید  برگ سنجد به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید برگ سنجد # خواص  برگ سنجد # قیمت  برگ سنجد # خرید گیاهان دارویی # تقویت جنسی بانوان # دوقلو زایی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای برگ سنجد اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط