شکوفه

شکوفه سنجد اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 87,500 تومان
قیمت : 91,875 تومان
  • طبع شکوفه سنجد گرم و خشک است.
  • محرک میل جنسی بخصوص در خانم‌ها است.
  • باعث باز شدن انسدادهای مجاری داخل بدن می‌شود.
  • نفخ و باد دستگاه گوارش را از بین می‌برد و برای مغز و ریه نیز مفید است.
  • به تقویت معده و کبد کمک می کند.
  • اسپرم ساز
  • درمان حساسیت های فصلی
  • بهبود سرفه
  • نشاط آور
  • کمک به بهبود سینوزیت
  • کمک به بهبود خواب
  • رفع تکرر ادرار

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گل سنجد که به شکوفه سنجد نیز مشهور است، مانند خود میوه اش پر از خاصیت است. گل های درخت سنجد دارای عطری تند و قوی می باشد، از این گل ها در صنعت داروسازی برای معطر کردن شربت ها استفاده می شود.

 سنجد از جمله گیاهان معروف در ایران است که مصرف قابل توجهی دارد، شکوفه های مربوط به درخت سنجد نیز در طب سنتی کاربردی ویژه دارند و از آن ها برای رفع مشکلات زیادی استفاده شده که می توان مهم ترین آن ها را رفع مشکلات جنسی زنان دانست، این گیاه تاثیر زیادی در افزایش میل جنسی خانم ها دارد و می تواند به تنظیم هورمون های آن ها کمک کند.

خواص شکوفه سنجد

گل سنجد دارای اثر تب بر می باشد و در طب سنتی بوئیدن این گل برای اشخاص فالج و لقوه ای نافع ذکر شده است و همچنین برای گل های درخت سنجد اثر محرک نیروی جنسی قائل بودند. شکوفه سنجد، ضد نفخ موثری برای معده می باشد. همچنین برای تقویت و افزایش رشد مو مفید می باشد.

مفید برای قلب و عروق

دمنوش گل سنجد می تواند به باز کردن عروق و رفع انسداد آن ها کمک کند و در نتیجه از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی پیشگیری کند، این گیاه چربی های مضر را دفع می کند و می تواند از افزایش کلسترول خون نیز پیشگیری کند و به طور کلی گیاهی مقوی برای قلب به حساب می آید که می تواند آن را تقویت کند.

 دستگاه گوارش

این گیاه تاثیر زیادی در هضم غذا دارد و می تواند چربی های مفید را بازیابی کرده چربی های مضر را دفع کند، علاوه بر این به بهبود صفرا کمک می کند، اگر مجرای مربوط به انتقال ترشح کبدی به صفرا دچار مشکل شود هضم و جذب چربی ها در بدن دچار مشکل می شود و از این جهت به بدن آسیب می رسد، که البته با مصرف گل های سنجد می توان مجراها را باز کرد و از این اتفاق جلو گیری کرد.
عرق این گیاه برای رفع نفخ معده و کم کردن گاز معده موثر است و می تواند کبد را تقویت کند.

افزایش میل جنسی بانوان

گل های سنجد می توانند باعث ایجاد تعادل در هورمون های زنان شوند و از این جهت تاثیر زیادی در بهبود عملکرد جنسی آن ها دارند، بوییدن این گل ها یا نوشیدن دمنوش آن ها می تواند اضطراب زنان در رابطه جنسی را کاهش دهد و عادات ماهانه آن ها را تنظیم کند، خونریزیشان کمتر شود و احساس ضعف از بین برود، البته مصرف آن پنج روز بعد از شروع عادت ماهانه توصیه می شود، این ماده لکه بینی های بیش از حد را هم کاهش می دهد و باعث بیشتر شدن قوای جنسی در زنان می شود.

به دلیل این که شکوفه سنجد دارای هورمون های زنانه می باشد، مصرف آن درابتدای دوران بارداری برای دختردار شدن مفید است. استفاده از دمنوش این گل باعث دوقلو زایی می شود.

تقویت مو

اگر می خواهید موهای پرپشت تری داشته باشید می توانید سراغ گل های سنجد و عرق این گل ها بروید، ترکیب این عرق با روغن زیتون و اعمال آن بر مو ها می تواند باعث افزایش رشد مو شود.

گل سنجد نشاط آور قوی است

سنجد و گل آن در دسته گیاهان نشاط آور قرار دارند. از این رو، مصرف آن موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد می شود. به افرادی که از مشکلات افسردگی رنج می برند توصیه می شود به جای مصرف انواع قرص های شیمیایی تقویتی، با مصرف ۲۱ روز دمنوش این گل همراه با عسل شاهد تغییرات مهم و اساسی در خود باشند.

دمنوش شکوفه سنجد

براى تهیه دمنوش شکوفه سنجد مقدار 5 الى 8 گرم از گل سنجد را درون یک لیوان آب جوش ریخته و به مدت چند دقیقه دم کنید و سپس بنوشید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد شکوفه سنجد ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید  شکوفه سنجد به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید شکوفه سنجد # خواص  شکوفه سنجد # قیمت  شکوفه سنجد # قیمت  شکوفه سنجد در مشهد # خرید  شکوفه سنجد در مشهد # خرید گیاهان دارویی # تقویت جنسی بانوان # خرید گل سنجد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شکوفه سنجد اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط