به زودی

ریشه

ریشه کندش اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 27,780 تومان
قیمت : 29,169 تومان
  • طبع ریشه کندش گرم و خشک است.
  • رویش مجدد مو تضمینی
  • درمان سینوزیت و باز کردن مجاری تنفسی
  • تسکین دهنده دردهای عضلانی و مفاصلی
  • رفع بی‌حسی دست و پا
  • ترمیم ضرب‌خوردگی و شکستگی با روغن کندش
  • برطرف کننده لکه‌های سفید
  • بر طرف کردن چین و چروک صورت
  • بهوش آوردن بیمار

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کندش با نام علمی Gypsophila struthium گیاهی پایا با ساقه ای کوتاه و ریشه ای قوی است که در کشور هندوستان رویش پیدا می کند و به صورت ریشه مورد استفاده قرار می گیرد.

گیاه کندش (کندس، کندوش یا ریشه کارزان و کندشه، رقیقه)، از تیره سوسنیان است که دارای ساقه ای کوتاه و ریشه ای قوی می باشد ریشه این گیاه کاملا سیاه رنگ بوده و درون ریشه نیز زرد مایل به قهوه ای بوده و دارای بوی تیزی می باشد.. ساقه این گیاه و قسمتی از ریشه آن را جمع آوری می کنند. وقتی که آن را از خاک بیرون آوردند، کاملا می شویند و قسمت های سبز را جدا می کنند و ریشه را برش طولی داده برای خشک کردن آماده می کنند. قطعات حاصل را در حرارتی کمتر از ۵۰ درجه سانتیگراد خشک می کنند. کندوش در پماد های ضد درد برای رماتیسم و مفاصل به کار می رود، و به عنوان تسکین دهنده اعصاب می باشد.

گیاه کندوش یک گیاه تقریبا سمی می باشد اما با دو کاربرد کاملا متفاوت از هم و بسیار موثر که می تواند برای ما بسیار سودمند باشد. اولین کاربرد این گیاه در درمان سینوزیت و باز کردن مجاری تنفسی می باشد اما دومین و مهمترین کاربرد آن در رویش مجدد مو تضمینی می باشد.

خواص کندش

۱. خواص مفید کندش برای درمان سینوزیت

یکی از مشکلاتی که برای اکثر افراد جامه با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان رخ می‌دهد عود کردن سینوزیت است. پودر این گیاه می‌تواند راهی برای درمان سینوزیت مزمن یا حاد باشد. شما باید پودر این گیاه را با روغن بادام شیرین و یا روغن گل بنفشه مخلوط کرده و بعد از آن استفاده کنید.

فرد بیمار با بوییدن این گیاه شروع به عطسه کردن می‌کند. این امر باعث باز شدن مجاری و خروج ترشحات از بینی وی شده که مانع از جمع شدن ترشحات و عفونت می‌شود.

۲. تسکین دهنده دردهای عضلانی و مفاصلی

یکی دیگر از خواص این گیاه کمک به تسکین دردهای عضلانی و مفاصلی است. شما می‌توانید با استفاده از روغن این گیاه به دردهای مفاصلی و عضلانی خود کمک کنید.

۳. رفع بی‌حسی دست و پا

افرادی که با موضوع بی‌حس شدن دست‌ و پا روبرو هستند می‌توانند با استفاده از این گیاه مشکل خود را بر طرف کنند. لازم به ذکر است که این گیاه طبع گرم و خشکی دارد که همین موضوع می‌تواند کمک بزرگی به رفع بی‌حسی کند.

۴. ترمیم ضرب‌خوردگی و شکستگی با روغن کندش

علاوه بر خاصیت‌هایی که برای روغن کندش در مورد عضلات و بی‌حسی گفته شد بیمارانی که دچار شکستگی یا ضرب خوردگی شده‌اند هم می‌توانند با استفاده از روغن کندش به بهبود ضرب‌خوردگی و شکستگی خود کمک کنند.

۵. کندش مفید برای پوست

اگر بر روی پوست بدن خود لکی دارید که می‌خواهید با استفاده از روغن آن را برطرف کنید روغن کندش بهترین برطرف کننده لکه‌های سفید بر روی بدن است. البته علاوه بر این کندش توانایی بر طرف کردن چین و چروک صورت را نیز دارد.

۶. بهوش آوردن بیمار

افرادی که دچار حملاتی مانند صرع می‌شوند یا به شکلی این چنینی از هوش می‌روند را می‌توان با روغن کندش بهوش آورد. در چنین مواقعی باید شما چند قطره روغن کندش را در بینی بیمار چکانده تا بهوش آید.

روش مصرف ریشه کندش در درمان سینوزیت:

برای اینکار شما باید ریشه کندوش را آسیاب کنید و پودری کاملا یک دست و نرم بدست آورید سپس این پودر را با روغن بادام شیرین و یا روغن گل بنفشه مخلوط نمایید تا یک مخلوط کاملا یکنواخت حاصل شود. حال یک قطره از این روغن را در بینی سمت راست خود و یک قطره را دربینی سمت چپ خود بچکانید.

روغن کندش

از ریشه کندش روغنی تهیه می شود که یکی از بهترین موارد برای تقویت مو و ابرو بوده که با خاصیت هایی که برای آن ذکر شده علاوه بر تغذیه پوست می تواند کمکی برای رشد مجدد مو باشد که این مورد بستگی به سازگاری با پوست و موی سر دارد.

نکته:

پودر این گیاه به چشم آسیب می رساند و باعث عطسه شدید می شود، پوست را به طور موضعی بی حس می کند.
به خاطر سمی بودن این گیاه، ریزوم آن به ندرت در طب مردمی تجویز می شود و فقط قسمت های ریشه و کمی از ساقه آن برای استعمال خارجی در صنایع دارویی استفاده می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد ریشه کندش ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید ریشه کندش به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید ریشه کندش # خواص ریشه کندش # قیمت ریشه کندش # قیمت ریشه کندش در مشهد # خرید ریشه کارزان #  Gypsophila struthium # خرید ریشه کندوش

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ریشه کندش اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط