روغن

روغن کندش اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 70,000 تومان
قیمت : 84,000 تومان
  • طبع روغن کندش اصل (30 سی سی) گرم و خشک است.
  • صد در صد طبیعی
  • رویش مجدد مو
  • جلوگیری از ریزش و سفیدی مو
  • پرپشت کننده مژه و ابرو
  • رفع موخوره
  • درمان شوره سر
  • رشد مجدد ریش صورت آقایان
  • درمان سینوزیت
  • از بین بردن شپش سر
  • تسکین درد‌های مفصلی
  • تقویت پوست سر
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن کندوش ( kondosh oil )از ریشه گیاه کندش با پایه روغن زیتون یا بادام تهیه می شود.محل رشد گیاه کندش (white hellebore) در کشور هندوستان است و بیشتر از ریشه کندش برای موارد دارویی استفاده می‏‌شود. ریشه گیاه کندش سیاه رنگ است و داخل آن به رنگ سفید مایل به زرد می‏‌باشد و بوی تندی دارد

روغن کندوش یک داروی گیاهی به شمار می رود که در طب سنتی به واسطه خواص فراوانی که دارد، برای درمان بیماری های مختلف می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. از تسکین دردهای عضلانی گرفته تا یک باز کننده فوق العاده برای گرفتگی بینی به عنوان خواص این روغن می توانند بیان شوند. در عین حال روغن کندش که از گیاهی با همین نام گرفته می شود، یک محصول شگفت انگیز برای رفع ریزش موها نیز شناخته می‌شود.

خواص دارویی روغن کندش

تسکین درد عضلانی و درد مفاصل

یکی از انواع خواص روغن کندش تسکین درد‌های عضلانی و درد مفاصل نظیر درد آتروز، کمر درد، پا درد، واریس، روماتیسم و… می‌باشد و اگر شما به این درد‌ها دچار هستید می‌توانید مقداری روغن کندش را قبل از خواب روی محل درد بمالید و به مدت ۱۵ دقیقه محل آسیب دیده را ماساژ دهید.

به هوش آوردن بیماران

افرادی که به بیمار تشنج و صرع مبتلا هستند و از هوش ‌می‌روند می‌توان آن‌ها را به کمک روغن کندش به هوش آورد همچنین اگر فردی به دلایل دیگر از هوش رفته است می‌توانید چند قطره از روغن کندش را در بینی فرد بچکانید تا وی به هوش آید.

درمان بی‌حسی اندام‌های مختلف بدن

در زمان‌های گذشته از روغن کندش برای درمان اندام‌های فلج استفاده می‌شد زیرا این روغن دارای طبعی گرم می‌باشد و بی‌حسی اندام‌ها را درمان می‌کند.

درمان سینوزیت، سرما خوردگی و گرفتگی بینی

برای درمان سینوزیت و سرماخوردگی از روغن کندش استفاده می‌شود و اگر روغن کندش با روغن سایر گیاهان ترکیب شود باعث پاک کردن مخاط بینی و سینوس‌های پیشانی می‌شود.

همچنین از این روغن برای درمان سردرد نیز استفاده می‌شود و عطسه‌آور است.

درمان انواع بیمار‌های مربوط به دستگاه تنفسی

برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفسی می‌توانید چند قطره از روغن کندش را درون دستگاه بخور بریزید سپس بخار آن را استنشاق کنید.

تسکین درد در قسمت‌های مختلف بدن

برای تسکین درد از خواب محل درد را به مدت ۱۵ دقیقه به کمک روغن کندش ماساژ دهید و صبح بعد از بیدار شدن آن محل را بشویید.

خواص روغن کندش برای پوست و مو

اگر شما تمایل دارید به کمک روغن‌های طبیعی پوست و مو‌هایتان را تقویت کنید بهتر است از استفاده از روغن کندش غافل نشوید. برخی از خواص روغن کندش برای پوست و مو عبارتند از:

محافظت از پوست سر

برای حفاظت از پوست سر باید شرایط PH، میزان رطوبت مو و پوست سر و میزان چربی پوست سر مورد کنترل و بررسی قرار گیرد.

توجه داشته باشید که از این روغن نباید برای پوست خشک استفاده نمود همچنین روغن کندش برای پوست‌های چرب مفید‌تر است.

توجه داشته باشید که برای تأثیر بیشتر این روغن باید به مدت ۷۰ تا ۸۰ روز از آن به صورت مداوم استفاده نمایید.

همچنین می‌توانید روغن کندش را قبل از خواب روی پوست سر خود بمالید سپس پوست‌تان را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ماساژ دهید و صبح بعد از بیدار شدن مو‌ها و پوست سرتان را بشویید.

تقویت موی سر

امروزه اغلب افراد به ریزش مو دچار هستند و اگر شما نیز مبتلا به ریزش مو شده‌اید می‌توانید به کمک روغن کندش به تقویت مو‌هایتان بپردازید و از ریزش آن‌ها جلوگیری نمایید.

برای درمان ریزش مو توسط روغن کندش باید از این روغن طبیعی به مدت ۸ ماه استفاده نمایید.

تقویت ریش

یکی دیگر از انواع خواص روغن کندش تقویت ریش می‌باشد و برای پرپشت کردن ریش‌ها و تیره کردن آن‌ها می‌توان از روغن کندش استفاده کرد. برای این منظور باید به ریش‌ها قبل از خواب مقداری روغن کندش بمالید و این روش درمانی را به مدت سه ماه ادامه دهید.

درمان جوش صورت

به صورت یک روز در میان می‌توانید این روغن را روی محل جوش بمالید و به مدت ۱۵ دقیقه محل مورد نظرتان را ماساژ دهید و بعد از گذشت ۶۰ دقیقه به کمک صابون این محل را بشویید.

طریقه مصرف روغن کندش

روغن کندش دارای ترکیباتی سمی می‌باشد بنابراین در زمان استفاده از این روغن برای تقویت مژه و ابرو‌ها باید حساسیت لازم را به خرج دهید تا روغن با چشم‌هایتان تماس پیدا نکند همچنین مدت زمان مورد نیاز برای قرار دادن روغن کندش روی ریش و ابرو‌ها به مدت ۲۰ دقیقه می‌باشد و بعد از مدت زمان ذکر شده باید محلی را که روغن مالیده‌اید به کمک صابون گیاهی بشویید.

اگر شما تمایل دارید از روغن کندش به صورت دوره‌ای استفاده کنید بعد از گذشت ۴۰ روز از مصرف روغن باید یک استراحت کوتاه به خود دهید سپس مصرف روغن را دوباره شروع نمایید. توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از روغن کندش برای گرفتن نتیجه بهتر بین۶ تا ۱۲ ماه می‌باشد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن کندش ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# kondosh oil # خرید روغن کندش اصل # روغن تقویت رویش مو # روغن کندش اصل هندی # روغن کندش برای ریش 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن کندش اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط