لاک

لاک مغسول اصل تخته ای اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 99,850 تومان
قیمت : 104,843 تومان
  • طبع گیاه لاک مغسول گرم و خشک است
  • لاغری ، چربی سوزی و کاهش وزن
  • پاکسازی سموم از بدن
  • تقویت دستگاه گوارش از جمله کبد ، معده و روده
  • درمان یرقان
  • درمان بیماری های انگلی روده
  • درمان سرفه و سرماخوردگی
  • معالجه تنگی نفس

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

لاک مغسول صمغ یا شیره قرمز رنگ یا قرمز تیره رنگی است که از درختان خانواده Terebinthaceae، که Anacardiaceae نیز می نامند گرفته می شود. این درختان یا درختچه در چین، ژاپن و هند و چین کشت می شوند.لاک مغسول با نام های لک نخود، دوج و لاک گیاهی نیز می باشد.

با شکاف که در تنه و ساقه آن وارد می شود، شیره درخت به صورت مایعی شبیه خامه خارج می شود در ظرف کاملا سربسته ریخته و به طوری که در مجاورت هوا و در تماس با نور نباشد از آن نگهداری می کنند.

شیره تازه گیاه ناراحتی پوستی ایجاد می کند و حتی بخار آن نیز روی غشای مخاط اثر نا مطلوب می گذارد. معالجات متعددی برای رفع ناراحتی پوستی حاصل از اثر شیره آن توصیه می شود از جمله شست و شوی پوست با عرق سیر یا مالیدن روغن چای و یا استفاده از آب کافور داغ معمولا اثر خیلی سریع و شفا بخش در رفع ناراحتی پوستی مزبور دارد.

شیره کهنه و خشک لاک مقسول ظاهرا سمیت ندارد و به عنوان دارو برای معالجه سرفه در مورد ناراحتی های سل ریوی و دفع کرم های روده ای به خصوص آسکارید ها و قطع عادت ماهیانه بدون دلیل طبیعی مصرف می شود.

برگ های جوان آن را می خورند ولی اسراف در خوردن آن تولید اسهال می کند. از برگ های آن برای دفع کرم روده استفاده می شود و دانه های گیاه خونریزی را قطع می کند.

در اندونزی از ماده چرب جاپان تاک که از میوه آن به دست می آید برای پوشانیدن زخم و عدم تماس با هوا استفاده می شود. در کتب طب سنتی لاک را از نظر طبیعت گرم و خشک می دانند و معتقدند که در مورد استعمال داخلی و به عنوان دارو ابتدا باید مغسول و تدبیر شود یعنی قبل از مصرف روی آن کارهای اصلاحی دارویی به عمل آید.

روش استفاده از لاک مغسول برای لاغری

تجربه حکمای طب سنتی نشان می دهد که اگر هر روز یک گرم لاک با سرکه مصرف شود و این کار تا 40 روز ادامه یابد برای لاغر شدن بسیار موثر است. که بهترین زمان استفاده از آن یک ساعت قبل از ناهار است.

سایر خواص لاک گیاهی مغسول

برای درمان بیماری های انگلی روده مثل کرم آسکاریس مفید است.
برای درمان فلج، ضعف عضلات، زردی، یرقان، اختلال کبد، رفع درد کبد و صفرا و درمان انسداد صفراوی مفید است.
مصرف مغسول برای سم زدایی و تورم طحال مفید است.
در برخی کشورها از این گیاه، جهت معالجه سل‌ ریوی استفاده می شود.
مصرف لاک مغسول در تقویت معده و روده‌ها نافع است.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد لاک مغسول تخته ای ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید لاک مغسول اصل تخته ای اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید لاک مغسول # خواص لاک مغسول # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت لاک مغسول # قیمت لاک مغسول در مشهد # خرید لاک مغسول در خراسان # Anacardiaceae # Terebinthaceae

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای لاک مغسول اصل تخته ای اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط