روغن

روغن درخت چای آرال

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 70,000 تومان
قیمت : 84,000 تومان
  • طبع روغن درخت چای آرال (30 سی سی) سرد و خشک است.
  • مرطوب کننده پوست و مو

  •  ضد عفونی کننده پوست

  •  بهبود آکنه های پوستی و التهابات

  • درخشان کننده پوست

  • درمان اگزما بهبود قارچ های پوستی و نیش حشرات

  • درمان شوره و خارش سر

  • تقویت موها

  • از بین برنده شپش

  • تقویت کننده ابرو

  • کاهش خارش ناشی از آبله مرغان

  • پاک سازی طبیعی و عالی آرایش

  • از بین برنده بوی بد عرق

  • درمان زگیل

  • بهبود زخم های پوستی

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 روغن درخت چای یا تی تری از درختی که بومی استرالیا است به روش تقطیر با بخار آب تهیه و به دست می آید و امکان تولید کردن آن در ایران در حال حاضر وجود ندارد. این روغن در داروخانه‌ها هنوز در ایران هم صورت نگرفته است.

در صورت نیاز پیشنهاد می کنیم  روغن درخت چای آرال را از فروشگاه بهسا مارکت با تضمین کیفیت و اصل بودن از آن بهره ببرید.

خواص روغن درخت چای برای پوست

درمان آکنه

روغن درخت چای خواص زیادی برای از بین بردن جای جوش و آکنه دارد. همچنین فواید زیادی برای سلامتی پوست و مو دارد. درمان آکنه و جوش است و آلودگی ها را از منافذ پوست از بین می برد. پوست را شفاف کرده و خاصیت ضد باکتریایی دارد.

درمان جوش

اگر از روغن درخت چای برای جوش استفاده می‌کنید، به این شیوه عمل کنید:

ده قطره روغن را با دو قاشق غذاخوری روغن هسته انگور مخلوط کنید و هر شب قبل از خواب پس از شستشوی صورت با صابون ملایم، به آرامی روی پوست تمیز ماساژ دهید. این ترکیب هم باعث بهبود جوش‌های پوستتان می‌شود و هم باعث لطافت و نرمی آن.

لکه های پوستی

روش استفاده از روغن درخت چای برای لکه‌های پوست به این صورت است که پنج قطره از روغن را با دو قاشق غذاخوری عسل خالص مخلوط کرده و پس از شستشو و خشک کردن پوست، روی صورت بمالید و اجازه دهید که به مدت بیست دقیقه روی پوست باقی بماند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب به مدت چهل روز این کار را انجام دهید.

توجه کنید که بعد از استفاده از این روغن روی پوست صورت، تا دوازده ساعت در معرض نور مستقیم خورشید نباشید و در طی مصرف این روغن برای پوست، از کرم ضد آفتاب با spf بالا استفاده کنید.

اگر از روغن درخت چای برای زخم و عفونت استفاده می‌کنید، برای افزایش تأثیرگذاری آن، سه قطره از این روغن را با یک قاشق غذاخوری عسل خالص مخلوط کنید و روی زخم بگذارید.

رفع خشکی پوست

از خشکی پوست می کاهد و رطوبت رسان خوبی برای بدن و صورت می باشد، این روغن کمک میکند تا از شر: خارش، سوزش، و شوره سر در امان بمانید. چند قطره از این روغن را می توان با روغن زیتون یا نارگیل ترکیب و به صورت خود بمالید، این روش پوستی خشک را برطرف نموده و یک آبرسان طبیعی برای پوست به شمار می رود.

درمان مشکلات پوستی

این روغن به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد، درمانی مناسبی برای مشکلات پوستی است. با 2-3 قطره از این روغن می توان مشکلات پوستی را در زمان کوتاهی درمان نمود.

ضدعفونی کنندگی

خواص روغن درخت چای برای پوست از چرب شدن پوست جلوگیری می کند. می توانید به طور روزانه از این روغن به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید. روغن دانه گل رز نیز برای از بین بردن چربی ها و کمک به یکنواخت کردن رنگ پوست بسیار موثر است.

وقتی بریدگی یا خراشیدگی روی پوست ایجاد می شود، می توان از این روغن برای ضد عفونی کردن استفاده نمود. درمان کننده قارچ ناخن و ضد باکتری است. نه تنها ضد باکتری است، بلکه خواص ضد قارچی نیز دارد و از ناخن ها در برابر عوامل قارچی و باکتریایی محافظت میکند.

یکی از بهترین و موثرترین ضد عفونی کننده های طبیعی را می توان روغن درخت چای دانست. 20-30 قطره را با یک فنجان آب و چند قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط کنید، خوب تکان داده و روی پوست خود اسپری کنید تا باکتری ها از بین بروند.

برای دست نیز حدود ۱۰ قطره روغن درخت چای را نیشکر ارگانیک، چند قطره ویتامین e و نیم مقداری ژل آلوئه ورا اضافه کنید، بعد برای تمیز کردن و آبرسانی دست استفاده نمایید.

رفع تیرگی پوست

این روغن برای درمان لکه های تیره و بهبود سریع زخم هایی که باعث تغییر رنگ و افزایش رنگدانه می شوند، کمک کننده هستند.

ضد التهاب

روغن درخت چای یک روغنی طبیعی با خاصیت ضد التهابی است و قرمزی و تورم را در پوست کاهش می دهد. برای برطرف کردن جای جوش و پوست صاف و ابریشمی نیز بسیار موثر است. با چند قطره روغن درخت چای می توان رطوبت روزانه پوست را تامین کرد.

طریقه استفاده از روغن درخت چای برای پوست

می توان بسته به نیاز خود این روغن را به تنهایی یا با ترکیب چند ماده دیگر برای سلامت و زیبایی پوست خود به صورت موضعی استفاده نمود.

خواص روغن درخت چای برای مو

درخشنده گی مو

خواص روغن درخت چای برای مو به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای سلامت مو است که از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده، که همین امر باعث زیبایی و درخشندگی مو می شود.

رشد مو

با تحریک و افزایش جریان خون باعث رشد و تقویت موها می شود. روزانه چند قطره به پوست سر بمالید تا رشد سالم موها خود را ببینیند.

رفع خارش سر و پوسته پوسته شدن

با استفاده از این روغن علاوه بر سلامت مو، تاثیر زیادی بر سلامت پوست سر نیز خواهید گذاشت. به خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر کمک می کند. دارای خواص ضد میکروبی است و برای بهبود و تقویت ریش صورت نیز مناسب است. همچنین از شوره سر نیز جلوگیری می نماید.

طریقه استفاده از روغن درخت چای برای مو

اگر برای سلامت و زیبایی موی خود از این روغن استفاده کنید می توانید آن را با دست یا اسپری کردن به موهای خود بمالید و به آرامی با دستان خود مو و پوست سر را با روغن به مدت حدود 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. پس از گذشت حدود 1 تا 2 ساعت می توانید موهای خود را آبکشی کنید.

این کار را تا چند ماه تکرار کنید تا علاوه بر این که موخوره شما برطرف شود از پیدایش مجدد موخوره وخشکی مو جلوگیری شود.

شوره سر

اگر از روغن درخت چای برای بهبود شوره سر استفاده می‌کنید، به مدت چهل روز، یک روز در میان، پنج قطره روغن درخت چای را با ده قطره روغن کُندش یا روغن براهمی و ده قطره روغن نارگیل مخلوط کنید و به آرامی روی کف سر بمالید و ماساژ دهید. بعد از سه ساعت کف سر را با شامپویی ملایم شست‌وشو دهید.

بهداشت دهان و دندان

یکی از بهترین دهان شویه های طبیعی به حساب می آید و ضد باکتری است. می توان مقدار کمی را با آب گرم مخلوط کرده و یک یا دو بار در روز حدود ۳۰ ثانیه بچرخانید. فقط توجه کنید که آن را نخورید. با استفاده از این روغن مسواک های خود را می توانید همچنین ضد عفونی کنید.

عفونت رحم 

شیوه استفاده از روغن درخت چای برای عفونت واژن به این صورت است که پنج قطره از روغن را با پنج قطره روغن بادام تلخ مخلوط کنید و هفته‌ای دوبار جداره داخلی واژن را با این ترکیب به آرامی چرب کنید.

توجه کنید که اگر در روزهای اول استفاده از این روغن دچار سوزش خفیف شوید، نگران نشوید. این اتفاق طبیعی است؛ چون روغن درخت چای ترکیبات آنتی باکتریال قوی و مؤثری دارد.

قارچ ناخن

اگر از روغن درخت چای برای بهبود قارچ ناخن استفاده می‌کنید، روزی دوبار ناخن‌ها را به آرامی با این روغن چرب کنید اما به پوست اطراف آن نزنید. این کار را تا بهبود کامل ادامه دهید.

درمان عفونت و سرماخوردگی

برای درمان عفونت و سرما خوردگی، مخصوصا در فصل سرما بسیار مفید است، به طوری که میتوانید ترکیب این روغن با روغن اسطوخودوس را با استفاده از دستگاه بخور پخش کنید تا از مزایای تصفیه هوا هم لذت ببرید و هم از خواصش بهره کافی را کسب کنید.

دفع حشرات

یکی دیگر از کاربردهای این روغن، دفع حشرات است، به این صورت که مقداری از آن را به پوست خود مالیده یا با آب ترکیب کرده و به صورت اسپری استفاده کنید. این روش کمک می کند تا حشرات به شما نزدیک نشوند.

روغن درخت چای را می‌توانید مقداری از آن را در محل تجمع حشرات اسپری کنید تا از بین بروند.

روش مصرف روغن درخت چای آرال

شما می توانید این روغن را سه تا چهار بار بار در روز بر روی صورت خود بمالید و 2 دقیقه آن را ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

برای از بین بردن آکنه این کار را تا چند هفته مرتبا انجام داده و تکرار کنید.

نکته

به صورت موضعی برای درمان های خارجی بدن قابل استفاده می باشد و به هیچ عنوان قابل بلعیدن نمی باشد.

برای خرید روغن درخت چای به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن مورد ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# kondosh oil # خرید روغن چای اصل # روغن تقویت رویش مو # روغن تی تری اصل #

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن درخت چای آرال
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط