به زودی

ریشه

ریشه کوهوش سیاه اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 52,000 تومان
قیمت : 54,600 تومان
  • طبع کوهوش سیاه گرم و خشک است.
  • گیاه زنان
  • مسکن میگرن و سردرد
  • درمان فشار خون بالا
  • کاهش علائم و نشانه‌های یائسگی
  • کاهنده درد قاعدگی و سندروم پیش از قاعدگی و زایمان
  • درمان خشکی واژن
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کمک‌ به داشتن خواب راحت
  • تقویت کلیه و رحم
  • کمک به درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)

به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کوهوش سیاه یا Black Cohosh یگ گیاه‌ گل‌دار است، که متعلق به آمریکا شمالی است و از آن به عنوان گیاه زنان نیز یاد می‌شود. نام علمی این گیاه دارویی Actaea racemosa و Cimicifuga racemosa و از خانواده Ranunculaceae است. قسمت مورد استفاده این گیاه گل‌های زرد و سفید آن نیست، بلکه ریشه گیاه است .

نامهای دیگر کوهوش سیاه

از دیگر نام‌های گیاه دارویی کوهوش سیاه می‌توان به بان بری، پری شمع و بوگبان سیاه، مار مار، حشره سیاه، علف زنگی، ماکروتیس، علف هرز روماتیسم و اسنکروت سیاه اشاره کرد.

ریشه این گیاه با دارا بودن ترکیبات خاص شیمیایی اثرات درمانی دارند و از گذشته تا کنون از عصاره آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده است.

خواص موجود در این گیاه به دلیل وجود مواد فعالی هم چون ایزوفلاون، تانن، اسید های چرب ضروری ترین هاست. از این گیاه به عنوان ضد التهاب، ضد درد و آرام بخش استفاده می شود.

از موارد استفاده آن می توان به درمان گرگرفتگی، خشکی واژن، PMS, کهیر، گلو درد، یبوست، آرتریت روماتوئید، فشار خون بالا و افسردگی اشاره کرد.

ریشه این گیاه حاوی چندیدن ترکیب شیمیایی می باشد که می تواند تاثیرات درمانی داشته باشد. برخی از این ترکیبات شیمیایی بر سیستم ایمنی تاثیر گذاشته و از بدن در برابر ابتلا به بیماری ها دفاع می کنند. همچنین کوهوش سیاه در کاهش التهاب موثر است و یک مکمل سلامتی برای زنان است که به کاهش علائم یائسگی، تقویت باروری و تعادل هورمونی کمک می‌کند. و برای درمان بی‌نظمی‌های قاعدگی، علائم یائسگی و تسهیل زایمان استفاده می کنند.

خواص دارویی کوهوش سیاه

1. سندرم پیش از قاعدگی را کاهش می دهد

کوهوش سیاه برای مدت طولانی به دلیل خواص آرام بخش و ضد التهابی خود شناخته شده است. به درمان درد و استرس PMS کمک می کند. مصرف منظم چای کوهوش سیاه می‌تواند به شما کمک کند تا گرفتگی‌های دردناک و نوسانات خلقی را از بین ببرید و همچنین می‌تواند چرخه هورمونی را نیز تنظیم کند، بنابراین قاعدگی را کاهش می‌دهد.

2. یائسگی را تسکین می دهد

چای گیاهی ریشه کوهوش سیاه به تحریک سطوح استروژن کمک می کند که برای گرگرفتگی و افسردگی مفید است. به عنوان یک تونیک آدرنال عمل می کند تا شما را از استرس ناشی از یائسگی خلاص کند.

3. التهاب را تسکین می دهد

چای کوهوش سیاه به طور موثر اسپاسم و تنش عضلانی را کاهش می دهد. درد را تسکین می دهد و جریان خون را بهبود می بخشد، در نتیجه به بدن کمک می کند تا سمومی را که باعث التهاب می شوند دفع کند.

4. سطح کلسترول را کاهش می دهد

گیاه ریشه کوهوش سیاه خشک شده برای حفظ سلامت قلب شما عالی است. یک فنجان چای کوهوش سیاه تمام چیزی است که برای کاهش سطح کلسترول LDL خود نیاز دارید.

5. آرام بخش طبیعی

این چای به عنوان یک آرام بخش طبیعی، از علائم افسردگی و اضطراب جلوگیری می کند و در عین حال به خواب و خواب ترمیمی کمک می کند. همچنین سردرد را تسکین می دهد و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد.

دمنوش سیاه کوهوش

چای کوهوش سیاه به راحتی در خانه درست می شود و فقط چند دقیقه طول می کشد.

ترکیبات ریشه کوهوش سیاه و آب جوشیده و زنجبیل خشک و عسل

ریشه گیاه کوهوش سیاه را ریز خرد کرده و خرد کنید با زنجبیل در قوری بریزید و روی آن آب جوش بریزید سپس به مدت 15 دقیقه بزارید دم بکشد سپس آن را صاف کرده و با عسل شیرین کرده و میل کنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد ریشه کوهوش سیاه ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید ریشه گزنه به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید ریشه کوهوش سیاه # خواص ریشه کوهوش سیاه # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت ریشه کوهوش سیاه # Black Cohosh

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ریشه کوهوش سیاه اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط