چای

چای سیب ترکی اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 165,000 تومان
قیمت : 173,250 تومان
  •  طبع چای سیب ترکی گرم  است.
  • کاهش وزن
  • درمان  سرماخوردگی
  •  از بین بردن التهاب
  •  تقویت سیستم ایمنی
  •  تقویت بینایی
  • درمان یبوست
  • افزایش تراکم استخوان
  • مفید برای دیابت
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر در جستجوی یک طعم تازه برای دمنوش عصرانه خود هستید تا تنوعی دلچسب را تجربه کنید، چای سیب ترکی می‌تواند برای شما یک گزینه فوق‌العاده باشد. همچنین تهیه یک قوری چای سیب ترکی، می‌تواند راهکاری خلاقانه برای بهره مندی از خواص میوه‌ای باشد که شاید به دلیل در دسترس بودنش در تمام سال، گاهی توجهات از آن دور می‌شود.

از خواص چای سیب ترکی، در واقع نوشیدنی گرمی است که با ترکیب چای سیب با زنجبیل ، میخک ،دارچین ، لیمو ترش ،نعناع و عسل می باشد و حاصل این ترکیب، یک طعم و عطر دلنشین و آرامبخش را به شما هدیه خواهد داد.

این دمنوش بیشتر برای کسانی که روز پر استرسی دارند توصیه می شود زیرا این دمنوش بسیار آرام‌بخش می باشد. با نوشیدن مقداری از این نوشیدنی می توانید خستگی‌های روزانه را کاملا از خود دور کنید. نوشیدنی سالم می‌تواند یک جایگزین مناسب برای چای معمولی باشد بنابراین اگر نمی توانید روز تان را بدون صرف یک فنجان چای بگذرانید به سراغ چای سیب بروید بهبود عملکرد مغز و محافظت در برابر آسیب های عصبی مانند خطر ابتلا به آلزایمر از دیگر خواص ان است.

چای سیب

چای سیب مجموعه متنوعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در خود دارد که می‌توانند با کاهش التهابات و از بین بردن رادیکال‌های آزاد موجود در بدن، باعث تسکین دردهای مفصلی به‌خصوص در بیماران آرتریتی شده و با کاهش تنش‌های عصبی، سبب کاهش سر درد و ایجاد آرامش در بدن شوند.

خواص زنجبیل:

زنجبیل دارای طبعی گرم، طعم تند و بویی معطر بوده و در بیشتر موارد افراد برای رفع درد و التهاب از آن استفاده می کنند.

خواص دارچین:

دارچین در تنظیم گردش خون و قند موثر بوده و از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند. دارچین به دلیل دارا بودن طبع گرم و بوی مطبوع موجب بهبود سوء هاضمه می شود.

نعناع

نعنا تقویت کننده بدن به ویژه معده است و گاز معده و روده را از بین می برد. از این گیاه به عنوان بادشکن استفاده می شود  نعنا قاعده آور، ادرار آور، مسکن، آرام بخش و قابض است و درد شکم را نیز برطرف می کند.

خواص میخک:

میخک سرشار از ویتامین C است و حفظ سلامت کبد، دستگاه گوارش و استخوان ها موثر می باشد. میخک به پاکسازی خون نیز کمک می کند.

و خاصیت ضد التهاب و ضد درد نیز دارا است به خاطر همین در درمان سردرد بسیار موثر است همچنان که ملاحظه نمودید در هر سه مورد از مواد تشکیل دهنده‌ی این دمنوش، برخی خواص و فواید به صورت مشترک وجود دارد.

لیمو ترش

این میوه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها است که می‌توانند موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و همچنین موجب خنثی سازی و از بین رفتن رادیکال‌های آزاد موجود در بدن که از عوامل ایجاد کننده سرطان‌ها هستند، می‌شوند. لیمو ترش از مرکباتی است که یک معجزه در کشتن سلول‌های سرطانی است و قدرتی ۱۰۰۰۰ بار قوی‌تر از شیمی درمانی دارد.

عسل

عسل نیز یک شهد شیرین و پر خاصیت می باشد که ترکیب آن با دمنوش های گیاهی می تواند تاثیر مصرف آن را چند برابر سازد.

بدون شک عسل خود یک شهد گیاهی فوق العاده بوده و امروز کمتر کسی پیدا می شود که از خواص سلامتی عسل طبیعی برای بدن مطلع نباشد. حل کردن این شیره ی خوش عطر و طعم طلایی رنگ در دمنوش های گیاهی طعم آنها را دگرگون کرده نوشیدنی های خوش طعم و لذت بخشی را حاصل می کند.

این مطلب بدان معناست که دمنوش سیب ترکی اثربخشی و تاثیری که در موارد مشترک بر بدن افراد دارد، بسیار موفق‌تر و موثرتر از مواقع و یا مواردی‌ست که هر یک از این ترکیبات به تنهایی قادر به ایجاد آن‌ها می‌باشد.

حتماً می‌توانید تصور کنید که ترکیب لیموترش تازه با نعناع  و میخک و زنجبیل و چای سیب بی‌نظیر خواهد بود. از خواص این  دمنوش می‌توان گفت دم‌نوشی است که حسابی شمارا سرحال می‌کند و در کنارش ویتامین C که از طریق لیمو به بدنتان منتقل می‌شود، به سلامتتان کمک خواهد کرد. این دمنوش را با آب جوش به مدت 20 دقیقه دم کنید و آن را با عسل شیرین کنید و نوش جان کنید .

 برای خرید عمده و جزیی چای سیب ترکی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده چای سیب ترکی # خرید چای سیب ترکی # خواص چای سیب ترکی # خرید آنلاین چای سیب ترکی # Apple tea

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای چای سیب ترکی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط