چای

چای سیب اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 117,600 تومان
قیمت : 147,000 تومان
  •  طبع چای سیب گرم و تر است.
  • کاهش وزن
  • درمان  سرماخوردگی
  •  از بین بردن التهاب
  •  تقویت سیستم ایمنی
  •  تقویت بینایی
  • درمان یبوست
  • افزایش تراکم استخوان
  • مفید برای دیابت
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر در جستجوی یک طعم تازه برای دمنوش عصرانه خود هستید تا تنوعی دلچسب را تجربه کنید، چای سیب می‌تواند برای شما یک گزینه فوق‌العاده باشد. همچنین تهیه یک قوری چای سیب، می‌تواند راهکاری خلاقانه برای بهره مندی از خواص میوه‌ای باشد که شاید به دلیل در دسترس بودنش در تمام سال، گاهی توجهات از آن دور می‌شود.

از خواص چای سیب، در واقع نوشیدنی گرمی است که با ترکیب سیب تازه تکه تکه شده با چای سیاه یا چای سبز و دیگر گیاهان خوراکی ساخته می‌شود و حاصل این ترکیب، یک طعم و عطر دلنشین و آرامبخش را به شما هدیه خواهد داد. خواص چای سیب؛ به دلیل ترکیب آن با دیگر گیاهان می‌تواند مضاعف نیز باشد.

این دمنوش بیشتر برای کسانی که روز پر استرسی دارند توصیه می شود زیرا این دمنوش بسیار آرام‌بخش می باشد. با نوشیدن مقداری از این نوشیدنی می توانید خستگی‌های روزانه را کاملا از خود دور کنید. نوشیدنی سالم می‌تواند یک جایگزین مناسب برای چای معمولی باشد بنابراین اگر نمی توانید روز تان را بدون صرف یک فنجان چای بگذرانید به سراغ چای سیب بروید بهبود عملکرد مغز و محافظت در برابر آسیب های عصبی مانند خطر ابتلا به آلزایمر از فواید آن است.

خواص دمنوش چای سیب

کاهش وزن

تحقیقات پزشکی نشان از آن است که سیب به دلیل داشتن فیبر باعث می‌شود هضم غذا راحت‌تر شود و به لاغری کمک بسیاری می‌کند. طرز تهیه چای سیب برای لاغری با توجه به مراحل فوق انجام شده تنها بهتر است که همراه با سیب از چای سبز هم استفاده کنید، در این حالت متابولیسم در دمنوش لاغری سیب افزایش پیدا کرده و خواص چای سیب برای لاغری بیشتر می‌شود.

درمان  سرماخوردگی

خاصیت چای سیب برای سرما خوردگی فوق‌العاده بوده و به از بین بردن ویروس‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند. هنگام سرما خوردگی بهتر است که روزی دو بار از این دمنوش استفاده شود.

 تقویت سیستم ایمنی

مواد بیوفعال در صورت دم کردن دمنوش سیب در فضا پخش شده و برای افرادی که از بیماری پارکینسون رنج می‌برند بسیار مفید است.

 از بین بردن التهاب

ویتأمین‌ها و املاح معدنی زیادی در سیب وجود دارد که رادیکال‌های آزاد و التهابات بدن را از بین برده و درد‌های مفصلی را کاهش می‌دهد.

 تقویت بینایی

مماکولا جزء شایع‌ترین مشکل چشمی است که برای جلوگیری از ابتدا به آن باید از فلاونوئید استفاده کرد، خوشبختاه سیب سرشار از فلاونوئید است.

خواص دمنوش سیب برای بیماری های قلبی

پلی ساکارید کلسترول خون را کاهش می دهد و از بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می‌کند و سیب سرشار از پلی ساکارید است.

درمان یبوست

از جمله فواید دمنوش سیب کمک به رفع یبوست است. مصرف روزانه یک لیوان  دمنوش سیب می‌تواند خطر ابتدا به این بیماری را کاهش دهد.

افزایش تراکم استخوان

با توجه به اینکه سیب سرشار از سدیم، ویتأمین سی، منیزیم، پتاسیم و مواد معدنی دیگری است به افزایش تراکم مغز استخوان کمک بسیار زیادی می‌کند.

مفید برای دیابت

فنول‌ها تأثیر زیادی روی کاهش قند خون دارند و سیب هم سرشار از فنول است پس دمنوش این میوه برای کنترل قد خون و دیابت بسیار خواص زیادی دارد.

خواص چای سیب قرمز روی پوست

سیب تیرگی‌های دور چشم را از بین برده و خواص ضد پیری دارد. مصرف روزانه یک لیوان این دمنوش روند پیری را کند می‌کند.

عوارض و مضرات دمنوش چای سیب

دمنوش سیب مضرات چندانی ندارد اما برخی از افراد با توجه به شرایط خود نباید از این ماده استفاده کنند. این افراد شامل گروه­های زیر می­شوند:

افراد باردار:

مضرات عوارض چای سیب برای خانم­های باردار باعث ایجاد مشکلات بسیاری می شود بنابراین به هیچ عنوان یک خانوم باردار نباید این ماده را مورد استفاده قرار دهد.

افرادی که به بچه خود شیر می­دهند

خانوم ها علاوه بر دوره بارداری نباید در دوره شیر دهی هم از چای سیب استفاده کنند. مضرات دمنوش سیب در دوران شیردهی در برخی مواقع باعث خشک شدن غده­ های شیر مادر شده و او را از شیر دهی به کودک خود محروم می­کند.

افرادی که به اسهال مبتلا شده اند

به دلیل وجود فیبر فراوان در سیب سیستم گوارشی تقویت می شود و ممکن است اسهال فرد را تشدید کند.

انواع طرز تهیه چای سیب:

برای ساخت دمنوش سیب، می‌ توان به روش‌های مختلفی اقدام کرد. گیاهان و میوه‌های زیادی هستند که در ترکیب با سیب طعمی مطلوب و خواصی مضاعف به وجود می‌آورند.

 انواع ترکیبات چای سیب عبارتند از:

دارچین و سیب

لیمو و دارچین و سیب

میخک ، دارچین ،لیمو و سیب

چای سیب ترکی (با ترکیب سیب، دارچین، برگ نعنا، زنجبیل، میخک، لیمو و عسل)

 به ، دارچین و سیب

چای سبز و سیب

سیب و به

و…

در میان تمامی این گزینه‌ها در اینجا قصد داریم درباره طرز تهیه چای سیب برای لاغری، به دلیل محبوبیت زیاد صحبت کنیم.

برای ساخت این دمنوش برای لاغری کافی است به ازای هر فنجان چای، نصف یک سیب متوسط را به صورت مربعی خرد کرده و با دو فنجان آب روی گاز بجوشانید و اجازه دهید در حرارت کم، حداقل نیم ساعت بجوشند. سپس چای سبز را به آن افزوده و با یک قاشق مربا خوری دارچین یا تکه‌ای چوب دارچین دور از شعله بگذارید تا حداقل 7 دقیقه دم بکشند و سپس از صافی رد کرده و نوش جان کنید.

البته می‌توانید این کار را با لیوان‌های مخصوص دمنوش یا قوری نیز انجام دهید تا به صافی نیاز نداشته باشید. بسته به سلیقه خود می‌توانید هنگام مصرف، مقداری عسل نیز برای شیرین شدن دمنوش خود به آن بیفزایید.

 برای خرید عمده و جزیی چای سیب اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده چای سیب # خرید چای سیب # خواص چای سیب # خرید آنلاین چای سیب # Apple tea

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای چای سیب اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط