ادویه

ادویه لیموفلفلی 6 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 58,300 تومان
قیمت : 61,215 تومان
  • طبع ادویه لیموفلفلی معتدل است.
  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.
  • جهت طعم دار کردن انواع غذاهای سرخ شده
  • غنی از کلسیم و پتاسیم
  • پیشگیری و درمان خانگی سرماخوردگی
  • پیشگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ادویه لیموفلفلی عرضه شده در فروشگاه بهسا مارکت ، ادویه ای خاص با طعم بی نظیر و ویژه است. این ادویه که ترکیبی از پرک لیمو، پودر لیمو امانی، فلفل سفید، فلفل سیاه، نمک دریایی، پودر سیر و … است مناسب جهت طعم دار کردن انواع گوشت، مرغ و ماهی است. طعم این ادویه تقریبا تند و ترش با بوی قوی و دلچسب است.

ترکیب ادویه لیموفلفلی:

گرد لیمو:50 گرم
فلفل سفید:: 50 گرم
فلفل سیاه : 50 گرم
فلفل قرمز 50 گرم
نمک:50 گرم
آرد ذرت : 50 گرم

خواص ادویه لیموفلفلی:

ادویه لیموفلفلی با داشتن ترکیبات مختلف و طبع های گرم و سرد مانند لیمو و فلفل ، طبع غذا را متعادل می کند و علاوه بر خواص دارویی خود به هضم غذا، بهبود عملکرد سیستم گوارش، افزایش متابولیسم و سوخت ساز و بدن به خوش‌طعم‌تر شدن وعده ‌غذایی کمک می‌کند. این ادویه به علت داشتن لیمو امانی و لیمو ترش به کاهش وزن کمک بسیار مفیدی می کند

طریقه مصرف ادویه لیموفلفلی:

ادویه لیمو فلفلی با توجه به طعم تند و ترشی که دارد بسیار مناسب جهت طعم دار ماهی است. کافی است تا گوشت ماهی را یک ساعت با روغن زیتون و کمی ادویه فلفلی مزه دار کنید تا بعد از پخت متوجه طعم و عطر بی نظیر آن شوید. همچنین از این ادویه می توانید در مزه دار کردن گوشت قرمز یا مرغ نیز بهره ببرید. هنگام سرخ کردن سیب زمینی نیز به یاد این ادویه باشید.

طعم این ادویه در ماکارنی نیز بی نظیر است. گرچه در اصل برای غذاهای دریایی استفاده می شود. این چاشنی برای کباب کردن بال مرغ و یاگوشت های دیگر فوق العاده است ، بلکه همچنین برای ادویه کردن غذاهای مورد علاقه دیگر شما نیز عالی است. طعم ذرت بو داده ، آجیل ، سبزیجات ، سیب زمینی ، کباب ، غذاهای دریایی و… را بیشتر کنید!

اگر جسارت چشیدن طعم های تازه و جدید را دارید می توایند این ادویه را همراه با چای دم کنید تا ترکیبی جدید از چای یا دمنوش را تجربه کنید.

ادویه لیمو فلفلی  جزو بهترین انواع ادویه های مورد استفاده می باشد. سرآشپزهای حرفه ای به خوبی میدانند که با مصرف ادویه مذکور میتوانند لذیذترین غذاها را طبخ کنند. اگر شما نیز به دنبال پخت خوشمزه ترین غذاها هستید، از مصرف این ادویه غافل نشوید.

طعم لیموفلفلی بسیار شگفت انگیز است. در یک لحظه دهان شما گرم، خنک، تند و پس از آن ملایم می شود! این تجربه می تواند بسیار خوشایند باشد… این ادویه علاوه بر طعم، خواص بسیاری هم دارد.

بدلیل استفاده از مواد پایه ی مرغوب، شما از خواص بسیار ادویه های موجود در این ترکیب این ادویه  بهره مند خواهید شد. اگر بدنبال ادویه ای متفاوت هستید که خیلی ها آن را نمی شناسند. و از طعم آن شگفت زده می شوند. لیمو فلفلی گزینه ی مناسبی برای شماست!

دیگر وقت آن رسیده که آشپزی خود را به رخ دوستان و فامیل های تان بکشید. برای این منظور کافی است که ادویه فوق العاده ی لیمو فلفلی را هم اکنون از فروشگاه بهسا مارکت سفارش دهید. البته فراموش نکنید که میزان مصرف ادویه مذکور نیز در غذاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به عبارتی شما بایستی برای غذاهای مختلف خود، مقدار مشخصی از ادویه نامبرده را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید با خرید ادویه بی نظیر لیمو فلفلی، از تمام مزایا و خواص آن بهره مند شوید. فرصت را از دست ندهید همین حالا جهت خرید اینترنتی ادویه بی نظیر لیمو فلفلی اقدام نمایید. البته پیشنهاد می شود که قبل از خرید مدنظرتان، ویژگی های این ادویه را با دقت بررسی کنید. چنانچه به فلفل سیاه آلرژی دارید، از مصرف این ادویه خودداری نمایید.

 آشپزها می توانند جهت طعم دادن به غذاهای دریایی، انواع سبزیجات، آجیل و کباب ها از ادویه مذکور استفاده کنند. این ادویه می تواند طعم فوق العاده ای را در غذاهای شما به وجود آورد. همچنین می توانید در طبخ غذاهای سنتی ایرانی نیز از ادویه یاد شده بهره مند شوید. پیشنهاد می کنیم که خورشت های ایرانی خود را با این ادویه لذیذتر نمایید. همچنین می توان در طبخ آبگوشت نیز از ادویه نامبرده استفاده کرد.

نحوه استفاده از ادویه همه کاره لیموفلفلی

افرادی که برای بار اول از ادویه لیمو فلفلی استفاده می کنند، بایستی به برخی از موارد توجه نمایند. یکی از مهمترین این موارد را، میزان مصرف ادویه مذکور شکل داده است. شما باید مقدار کمی از ادویه را در غذاهای مدنظرتان اضافه نمایید.

توجه کنید که کمترین مقدار ادویه نامبرده می تواند طعم و عطر غذای شما را به خوبی تغییر دهد. همچنین پیشنهاد می شود که این محصول را با سایر ادویه های دیگر مورد استفاده قرار ندهید.

برخی از خانم ها در کنار ادویه نامبرده از ادویه فلفل سیاه نیز استفاده می کنند. این امر می تواند طعم غذای شما را تند تر کند. به همین دلیل در کنار ادویه بی نظیر لیمو فلفلی، بهتر است از هیچ ادویه ای استفاده نشود.

برای خرید ادویه لیمو فلفلی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه لیموفلفلی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه لیموفلفلی 6 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط