ادویه

ادویه مخصوص ذرت مکزیکی 20 قلم اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 64,900 تومان
قیمت : 68,145 تومان
  • طبع ادویه ذرت مکزیکی گرم و خشک است.

  • ترکیب این ادویه از ادویه های قلم درجه یک بعد از سفارش مشتری اسیاب و بسته بندی می شود.

  • ادویه مخصوص ذرت مکزیکی  عرضه شده در فروشگاه ما یکی از ادویه های ترکیبی و مطابق با ذائقه هر ایرانی است.

  • از این ادویه برای طعم دار کردن  ذرت مکزیکی و انواع سالاد استفاده می شود.

  • این ادویه که مخلوطی از ادویه های مختلف آسیاب شده است با توجه به ذائقه ایرانی و طعم نهایی و مطلوب تهیه و تولید شده است. این ادویه که ترکیبی از دیگر طعم هاست، دارای طعمی عجیب و جالب است.

  • راز یک ذرت مکزیکی خوشمزه یک ادویه خوشمزه است. این محصول کیفیت بالایی داشته و در تولید آن از بهترین ادویه‌ها استفاده شده است. همچنین دارای عطر و طعم مناسبی بوده و می‌تواند ذرت مکزیکی را دلچسب‌تر کند. ادویه‌ هایی که در تهیه‌ی این محصول به‌کار رفته‌اند ترکیب منحصر به‌ فردی دارند که می‌توانند ذرت مکزیکی  را دارای طعمی متفاوت کنند.

❗️تمام ادویه ها باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود

 

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ذرت مکزیکی یکی از محبوب‌ترین فست فود‌های خیابانی در سرتاسر دنیاست. همان‌طور که از نامش پیداست محصول کشور مکزیک است و با بلال یا همان ذرت تهیه می‌شود. طرز پخت ذرت مکزیکی در منزل به دستگاه نیاز ندارد و شما می‌توانید به راحتی آن را با قارچ یا بدون قارچ و با سس مخصوص و خوشمزه ذرت مکزیکی در خانه درست کنید فقط کافیه ادویه مخصوص ذرت مکزیکی و تهیه کنید و طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

کاربرد این چاشنی خوش طعم جهت طعم دارنمودن ذرت مکزیکی و قابل استفاده در سُس سالاد کاهو می باشد.

ترکیبات ادویه ذرت مکزیکی

آویشن شیرازی:15 گرم

پودر سیر:15 گرم

پودر کاری: 30 گرم

طرز تهیه ذرت مکزیکی

برای درست کردن ذرت مکزیکی می توانید از ذرت های شیرین تازه و یا از کنسرو ذرت استفاده کنید. قارچ ها را هم خرد میکنیم و در یک قابلمه ای که دوسوم آن را پر از آب کردیم و مقداری آبلیمو ریختیم و روی حرارت به جوش آمد می ریزیم و فقط در حدی که یک جوش بخورد داخل آب جوش نگه می داریم و سریع داخل آبکش میریزیم و زیر آب سرد نگه میداریم .

بعد از این مراحل، کره و روغن مایع را داخل قابلمه ای می ریزیم تا داغ شود و بعد ذرت را داخل کره و روغن کمی تفت می دهیم در حدی که طعم دار شوند. بعد قارچ ها ی بلانچ شده را داخل آن می ریزیم و در حد هم زدن و مخلوط کردن تفت میدهیم .نمک و ادویه ذرت مکزیکی را هم اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مواد روی حرارت گرم شوند .

در مرحله ای که دیدیم بخار از مواد بیرون زد سس مایونز را هم اضافه میکنیم و کاملا باهم ترکیب می کنیم. و بعد از اینکه همه مواد مخلوط شد موقعی که بخواهیم از روی حرارت برداریم پنیر پیتزا که همون پنیر موزارلای کش دار است را داخل آن میریزیم تا آب شود.

 طریقه مصرف:

از ادویه مخصوص ذرت مکزیکی به مقدار دلخواه با سس مایونز مخلوط و روی ذرت مکزیکی بریزید و میل نمایید. لازم به ذکر است که چاشنی های 100گرمی برای طعم دار نمودن 10 نفر می باشد. و چناچنه تعداد نفرات بیشتری مد نظر دارید حتما از وزن بالاتری استفاده بفرمایید. توجه داشته باشید که در تمام چاشنی ها، تمام ادویه های مورد نیاز، به کار رفته است لذا در هنگام استفاده از چاشنی مورد نظر، هیچ ادویه ای به غذا اضافه نکنید.

پس اگر دنبال یک تجربه جدید یک طعم و عطر جدید و خاص ذرت مکزیکی داشته باشید استفاده کردن از این ادویه را به شما پیشنهاد می کنم.

با خرید ادویه ذرت مکزیکی از فروشگاه ما می توانید سریع و آسان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید ادویه ذرت مکزیکی اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه ادویه ذرت مکزیکی # خرید ادویه ذرت مکزیکی # خواص ادویه ذرت مکزیکی # خرید چاشنی ذرت مکزیکی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ادویه مخصوص ذرت مکزیکی 20 قلم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط