قرص

قرص گیاهی کومینون حکیم 50 عددی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 123,000 تومان
قیمت : 129,150 تومان
  • قرص 100 % گیاهی و طبیعی 

  • موارد مصرف: کاهش دردهای استخوانی و اسکلتی

  • مواد تشکیل دهنده :حاوی عصاره سورنجان، گز، آویشن و زوفا

  • درمان دردهای مفاصل مختلف بدن اعم از گردن و ستون مهره، دست‌ها و پاها

  • کاهش دردهای استخوانی و اسکلتی

  • کاهش التهاب زانو در آرتروز

  • تسکین دردهای عضلانی و مفصلی در نواحی مختلف

  • بهبود درد تاندون ناشی از عصب سیاتیک

  • رفع درد ناشی از نقرص

  • مناسب برای بیماران مبتلا به لوپوس و آرتریت روماتوئید

  • دردهای عضلانی و مفصلی آرتریت روماتوئید

  • برطرف کننده عوارض کورتون و لوپوس

  • دردهای عصب سیاتیک و دیسک گردن و کمر

طریقه مصرف:

سه مرتبه در روز، هربار ۱ تا ۳ عدد بسته به شرایط درمانی شما بعد از هر وعده غذایی میل شود. حتماً در مورد دوز مصرفی این دارو با پزشک خود مشورت کنید.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قرص گیاهی کومینون یک قرص ضد درد گیاهی است که جهت درمان و بهبود دردهای ناشی از التهاب مفاصل، روماتیسم مفصل گردن، زانو و سایر مفاصل شامل دست و پا و ستون فقرات کاربرد دارد. این قرص حاوی عصاره سورنجان، گز، آویشن و زوفا بوده و در درمان دردهای ناشی از نقرس و دردهای عضلانی نیز کاربرد دارد.

مکانیسم اثرقرص گیاهی کومینون حکیم

ویژگی مشترک تمامی بیماری‌های مربوط به روماتیسم، التهاب و شایع‌ترین محل بروز آن مفاصل است. در زندگی کارمندی و مکانیکی امروز درد و التهاب مفاصل یکی از عارضه‌های بسیار شایع بشمار می‌آید که محدود به ناحیه جغرافیایی خاصی نمی‌شود و افراد زیادی از سرتاسر جهان را درگیر می‌کند.

علل احتمالی درد مفاصل و روماتیسم تا حدودی به سن فرد بستگی دارد و در کودکان و بزرگسالان متفاوت است. گاهی درد پس از یک آسیب دیدگی مشخص بروز می‌کند و گاهی نیز مانند آرتروز علت دقیق آن مشخص نیست. آنچه مشخص است آزاردهنده بودن این درد و مختل شدن حرکات و زندگی روزمره فرد است که بسیاری از افراد را به سمت درمان و تسکین آن سوق می‌دهد. این روزها مکمل های گیاهی برای تسکین درد مفاصل طرفدار زیادی دارد. قرص گیاهی کومینون یکی از این مکمل‌ها است.

قرص گیاهی ضد درد روماتیسم کومینون محصولی از شرکت حکیم مؤمن تبریزی است. این قرص با در اختیار داشتن عصاره گیاهانی از جمله آویشن، گزنه و سورنجان به کاهش درد مفاصل کمک زیادی می‌کند.

خواص قرص گیاهی کومینون حکیم

درمان دردهای مفاصل مختلف بدن اعم از گردن و ستون مهره، دست‌ها و پاها
کاهش دردهای مربوط استخوان
معالجه التهاب مفصل زانو و سایر مفاصل
تسکین دردهای عضلانی و مفصلی در نواحی مختلف
بهبود درد تاندون ناشی از عصب سیاتیک
برطرف کننده دردهای ناشی از نقرس
مناسب برای بیماران مبتلا به لوپوس و آرتریت روماتوئید
کاهش عوارض کورتون
ترکیب کاملاً گیاهی و طبیعی

ترکیبات قرص anti rheumatic pain

ترکیبات قرص کومینون؛ بهترین داروی گیاهی ضد التهاب مفاصل
قرص گیاهی کومینون ۵۰۰ میلی گرم محصول شرکت HMT(حکیم مؤمن تبریزی)، یک فرآورده نوترکیب کاملاً گیاهی حاوی گیاه سورنجان، گزنه، آویشن و زوفا است. هرکدام از این ترکیبات خواصی دارند که در ادامه به طور مختصر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

سورنجان

گل حسرت یا سورنجان یک گیاه خودرو در نواحی سردسیر است. از دانه و ریشه این گیاه استفاده‌های درمانی می‌شود. بوییدن این گیاه باعث باز شدن مجاری تنفسی و از بین رفتن سردرد می‌شود و در دوز کنترل شده در درمان روماتیسم و نقرس مؤثر است.

گزنه

گیاه گزنه از جمله گیاهان بسیار قوی و دارای فواید فراوان در طب سنتی محسوب می‌شود. و ضد قند خون، افزایش دهنده گلبول قرمز، بهبود دهنده عمل دستگاه گوارش و ضد اسهال است و استعمال خارجی آن در درمان روماتیسم بسیار مؤثر است.

آویشن

آویشن با نام علمی Thymus تا کنون نقش بسیار خوبی در‌‌ داروسازی امروز ایفا کرده است. از فواید اسانس آویشن می‌توان به ضد درد بودن، ضد عفونی کننده و ضد میکروب، ضد گرفتگی و ضد التهاب بودن آن اشاره کرد.

زوفا

سر شاخه‌های گلدار این گیاه اندام دارویی آن محسوب می‌شوند. زوفا برای بیماری‌های تنفسی، التهابات و عفونت‌ها مخصوصاً عفونت‌های ویروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد قرص کومینون حکیم

قرص گیاهی anti rheumatic pain کومینون برای درمان و رفع روماتیسم بر پایه درمان‌های گیاهی و بدون عوارض داروهای شیمیایی طراحی و تولید شده است.

ماده مؤثر اصلی موجود در گیاه سورنجان یک ماده آلکالوئیدی به نام کول شیسن است که تأثیر اثبات شده‌ای در رفع التهاب مفاصل ناشی از بیماری نقرس و روماتیسم دارد.

گیاه گزنه علاوه بر ترکیبات سرشار با تأثیر بر بهبود کیفیت کلی دستگاه‌های بدن به صورت تخصص حاوی مواد فنلی و اسیدهای گیاهی است و اثر ادرار آور دارد. این امر موجب دفع بیشتر‌ اوره، کلر و پایین آمدن اسید اوریک و در نتیجه کمک به روند بهبودی می‌شود.

گیاه زوفا دیگر ترکیب موجود در کپسول کومینون حکیم اثرات ضد درد، ضد التهاب و آرامبخش اثبات شده‌ای دارد. آویشن نیز با دارا بودن ترکیبات فنلی و خواص ضد نفخ، ضد باکتریایی و ضد میکروبی باعث کاهش التهاب مفاصل و دردهای عضلانی می‌شود.

همه این اثرات در کنار هم می‌تواند دردهای سیاتیک و درد استخوان را نیز تا حد زیادی بهبود دهد.

طریقه مصرف قرص کومینون حکیم (cominon hakim)

دستور ارائه شده توسط تیم متخصصین تولید کننده قرص کومینون HMT بدین صورت است که سه مرتبه در روز، هربار ۱ تا ۳ عدد بسته به شرایط درمانی شما بعد از هر وعده غذایی میل شود. حتماً در مورد دوز مصرفی این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض قرص کومینون

کپسول کومینون یک محصول بر پایه محصولات گیاهی است و به جز چند مورد احتیاط مصرف عوارض جدی برای آن ثبت نشده

موارد احتیاط و منع مصرف

در افراد دیابتی، زنان باردار و شیرده حتماً با مشورت پزشک و تحت نظر پزشک مصرف شود.
و در دوران بارداری (به خصوص سه ماه اول) که جنین نسبت به عوارض دارویی بسیار حساس است حتماً با تجویز و نظر پزشک مصرف شود.
همچنین در بیماران کلیوی به دلیل مدر بودن این دارو حتماً با مشورت پزشک مصرف شود.

تداخل دارویی

تداخل دارویی خاصی برای این دارو گزارش نشده است، اما سعی کنید در صورت مصرف همزمان این دارو با موارد مشابه حتماً با دکتر خود مشورت کنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قرص کومینون حکیم ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# anti rheumatic pain # خرید قرص کومینون حکیم # خواص قرص کومینون حکیم # قرص درمان_روماتیسم  # قرص درمان_آرتروز

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قرص گیاهی کومینون حکیم 50 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط