به زودی

قرص

قرص چای سبز کام گرین 100 عددی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 112,500 تومان
قیمت : 118,125 تومان
  • قرص 100 % گیاهی و طبیعی 

  • موارد مصرف: موثر در کاهش وزن

  • مواد تشکیل دهنده :حاوی عصاره چای سبز

  • محافظت در برابر سرطان‎های کولون و دستگاه گوارش

  • محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و تصلب شرائین

  • کمک به کاهش چربی خون

  • کاهش دهنده وزن

  • آنتی اکسیدان

طریقه مصرف:

روزی 3-2 قرص یا کپسول در دوزهای منقسم با یک لیوان آب، نیم ساعت بعد از غذا میل شود.


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قرص چای سبز کام گرین با ترکیبات موثری که در خود دارد، یک کاهش دهنده بسیار خوب برای وزن بدن انسان محسوب می‌شود. این قرص چربی سوز می‌تواند از بدن در برابر بسیاری از بیماری‌‌ها محافظت کند. ناراحتی‌های قلبی و تصلب شرایین از مشکلاتی هستند که امروزه بسیاری از مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. با مصرف این داروی چربی سوز می‌توان از بروز این نوع بیماری‌ها پیشگیری به عمل آورد. اگر قصد دارید تا به منظور کاهش وزن از این قرص استفاده کنید، ورزش را هم در کنار خرید و مصرف قرص لاغری حتما در برنامه روزانه خود بگذارید تا نتیجه‌گیری صد در صد بهتری داشته باشید.

نقد و بررسی قرص چای سبز کام گرین

قرص چای سبز کام گرین ضد بیماری‌هـای قلبی و گرفتگی عروق ضد سرطان و کاهش دهنده‌ وزن است و یک آنتی اکسیدان قوی می باشد. پلی فنل‌هـای موجود در قرص چای سبز بخصوص کاتشین‌هـا، اثرات ضد سرطانی و ضد جهش زایی نشان داده اند. این ترکیبات اثر آنتی اکسیدانی داشته و اثر سرطان زایی موادی مانند نیتروزآمین‌هـا و آمین‌هـای هتروسیکلیک را متوقف میکنند.

این قرص از طریق مهار آنزیم لیپاز مترشحه از پانکراس از جذب لیپیدهای چرب روده جلوگیری می کند، باعث کاهش کلسترول و تری گلیسرید می شود و از تصلب شرائین و بیماری‌هـای قلبی جلوگیری میکند. قرص چای سبز با کاهش آنزیم آمیلـاز بزاق و روده، قند خون را کاهش می دهد و با کاهش جذب روده‌ای گلوکز و چربی منجر به کاهش وزن میشود.وهمچنین در ممانعت و درمان اسهال‌هـای عفونی مؤثر بوده و به رشد فلور میکروبی مفید روده کمک میکند. همچنین قرص چای سبز با داشتن 15/0 درصد فلوراید مانع تشکیل پلـاک دندان و پوسیدگی می شود.

چای سبز برای بدن چه فوایدی دارد؟

فرهنگ کشور ایران با چای گره خورده است و تقریبا در خانه همه مردم ایرانی چای را می‌توان پیدا کرد اما این فرهنگ فقط مختص ایرانی‌ها نیست و چای در بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. چای سبز می‌تواند جایگزین خوبی برای چای سیاه باشد چرا که چای سبز نسبت به چای سیاه کافئین کمتری دارد و کمرنگ‌تر نیز هست. نوشیدن یک لیوان چای سبز در کنار لیمو یا نبات می‌تواند به ‌عنوان یک آرامش‌بخش عمل کند اما بسیاری از افراد در کشور ما چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی یا دارو برای لاغری می‌شناسند در حالیکه این دمنوش خواص فراوان دیگری نیز دارد. این چای برای دم کشیدن به ۸ تا ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد و می‌توان به‌صورت دم‌نوش نیز آن را دم کرده و نوشید.

تمام خواصی که برای چای سبز گفته می‌شود، در قرص کام گرین موجود است و شما می‌توانید با خوردن ۱ تا ۲ قرص پس از صرف غذا در برابر بسیاری از بیماری‌ها از بدن خود حفاظت کنید و همزمان کاهش وزن نیز داشته باشید. این قرص در ۲ نوع بسته بندی ۵۰ و ۱۰۰ عددی عرضه می‌شود.

ویژگی های قرص چای سبز کام گرین

محافظت در برابر سرطان‎های کولون و دستگاه گوارش
محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و تصلب شرائین
کاهش دهنده وزن
آنتی اکسیدان

ترکیبات قرص چای سبز کام گرین - Green Tea Camgreen tablets

قرص چای سبز از برگ‌هـای بهاره چای سبز(L.) (Camellia sinensis) تهیه شده و حاوی 196 میلی گرم بر گرم پلی فنل میباشند.

دستور مصرف

روزی 3-2 قرص یا کپسول در دوزهای منقسم با یک لیوان آب، نیم ساعت بعد از غذا میل شود. مصرف روزانه 4-3 قرص یا کپسول چای سبز به همراه رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی کافی میتواند در کاهش وزن و درمان چاقی مؤثر واقع شود.

موارد منع مصرف

در دوران بارداری (به خاطر وجود کافئین) از مصرف آن اجتناب شود.
در صورت در پیش داشتن هرگونه عمل جراحی یک هفته پیش از عمل جراحی، مصرف چای سبز را متوقف نمایید.

لطفا دقت کنید

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

دور از دسترس اطفال نگه دارید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قرص چای سبز کام گرین ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای قرص چای سبز کام گرین  به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید قرص چای سبز کام گرین # خواص قرص چای سبز کام گرین # خرید قرص چای سبز کام گرین # قیمت قرص چای سبز کام گرین

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قرص چای سبز کام گرین 100 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط